חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

4 טיפים להקמת העסק שלך על צד ימין!

מאת: אלעד ציוןשיווק באינטרנט08/12/2013902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
4 עקרונות חשובים ביותר לעסק שלך:


1. תכנית עסקית - הרבה בעלי עסקים חושבים שבעצם זה שהם החליטו להקים עסק, בזה נגמר העניין אבל זה לא עובד ככה לרוב העסקים, ואם לא נבנה תכנית עסקית מסודרת לפני הקמת העסק, לא נגיע למטרות אותן הגדרנו לעצמנו. באים שני בחורים שהשתחררו מהצבא ומחליטים להקים עסק בתחום ההגברה. קונים ציוד בשלושים אלף שקל ותוך חצי שנה מבינים שהם בזבזו את כל כספם והם לא הולכים להחזיר אותו בזמן הקרוב, כמובן שלא בזכות עסק ההגברה שהקימו ולכן הם גם סגרו אותו מספר חודשים אחרי שהעסק נפתח.

2. תקיף את עצמך באנרגיות חיוביות – לפני שאתה הולך ליישם כל דבר בחיים אתה חייב להקיף את עצמך בתמיכה ובאנרגיות חיוביות. איך עושים את זה? פשוט מקיפים את עצמנו בחברה תומכת ובאנשים שמאמינים בנו. ישנו חוק שנקרא "חוק הממוצע החברתי" שאומר לך להסתכל מסביבך ולבחון מיהם חבריך? מה הם עושים בחיים? במה הם עובדים? הם איך הם חושבים? אם תחבר את כל התכונות של כל חבריך תגיע לממוצע שממצע אותך ביניהם ואתה בעצם הממוצע החברתי של חמש החברים הקרובים אליך. אתה חושב כמוהם, מרגיש כמוהם, והעתיד שלך יהיה כמו שלהם אלא אם כן תבחר אחרת.

3. תאהב את מה שאתה עושה – העסק שלך זה אתה, ואתה זה העסק שלך. אתה חייב להפנים את זה. זה לא חלטורה מהצד. זה עסק! ואתה צריך להתייחס אליו כמו אל עסק ולא כמו אל תחביב. בכל דבר בחיים יש רגעים קשים ויש משברים וצריך וחייבים לעבור את הקשיים האלה בהצלחה ובשביל לעבור את אותם הקשיים בשלום ובהצלחה אתה חייב לאהבו את מה שאתה עושה כי גם בתחום שאתה הכי אוהב יש דברים לא קלים וברגעים האלה אתה פשוט תיזכר באהבה הגדולה שלך לתחום הזה וזה מה שיחזיק אותך מעל המים עד שיעבור הקושי.

4. סיפוק בעבודה - היום בתקופה בה יותר ויותר אנשים עושים את מה שהם באמת רוצים ולא יוצאים לשדה לחרוש ולחטוב עצים כי זה מה שיש אלא הם מחפשים עבודה שמאתגרת אותם ומחקרים מראים שככל שהזמן עובר יותר ויותר אנשים מעדיפים לעזוב את עבודתם או לקבל משכורת נמוכה ובלבד שהעבודה תספק אותם ולא רק תביא להם משכורת לכן חשוב לשקול נושא שמספק אותי בעסק ועושה לי טוב כשאני מעסיק את עצמי בעסק שלי.

לקבלת טיפים נוספים לקידום העסקים הכנס לכאן וקבל עשרות טיפים כיצד להתמודד עם אתגרים טכניים, רגשיים ומעשיים בשיווק וקידום עסקים באינטרנט

 

אלעד ציון אימון ויזמות באינטרנט לקבלת עוד עשרות טיפים לשיווק באינטרנט הכנס לקישור


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ציון

מאת: אלעד ציוןזוגיות ואהבה02/01/141071 צפיות
מספר טיפים שיעזרו לנו לחזק את הביטחון העצמי שלנו למציאת זוגיות ולהצלחה בתחומים רבים בחיים

מאת: אלעד ציוןעסקים מקוונים10/12/132718 צפיות
כיצד אפשר לשמור היום קבצים בכל מקום בעולם

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138328 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: אלעד ציוןאימון אישי23/03/101298 צפיות
יציאת מצרים כל שנה מחדש!

מאת: אלעד ציוןניהול תוכן28/12/091143 צפיות
עם איזה אנשים אתם עובד בעסק שלך?

מאת: אלעד ציוןאימון אישי29/11/091339 צפיות
מהם הסודות של האנשים המצליחנים?

מאת: אלעד ציוןשיווק רשתי21/11/091206 צפיות
יצירת קשר עם לקוחות באופן אוטומטי!

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153365 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica