חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים  היא איחד מהצעדים הראשונים שאנו עושים בחיים הבוגרים שלנו. רובנו נעשה זאת בין גיל 16 (שהוא הגיל המינימלי לפתיחת חשבון בנק עצמאי) לגיל 18 בעוד המקדימים יעשו זאת אף בגיל 14 שכן החוק מתיר לנער בן 14 בהסכמה של הורה לפתוח חשבון בנק. חשבון הבנק שלנו הוא כלי פיננסי בסיסי אשר משמש אותנו לכל אורך החיים לביצוע כמעט כל המהלכים הכלכליים שלנו. בעזרת חשבון הבנק אנו משלמים לגורמים שונים עבור שירותים ומוצרים שאנחנו רוצים. פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים תאפשר לנו לקבל פנקס צ'קים, לקבל הלוואות מבנקים אחרים, ליצור לעצמנו פיקדונות וכן לקבל כרטיס אשראי מחברת אשראי. פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים אף מאפשרת לנו לתת הנחיה לפתיחת הוראת קבע עבור שירותים או מוצרים. מדובר בסט של מוצרים פיננסיים כה בסיסיים עד אשר קשה מאוד לדמיין את החיים ללא חשבון בנק וזוהי גם הסיבה מדוע כמעט לכל אדם בגיר במדינת ישראל יש חשבון בנק.

יחד עם זאת ישנם מספר דברים שחשוב מאוד לדעת ולהבין הבנתם תסייע בעדכם להבין טוב יותר לקראת מה אתם הולכים, לקבל מוצר אשר מתאים לכם יותר במחיר נמוך יותר ממה שהבנק מציע בהתחלה. קיבצנו עבורכם מספר טיפים בנושא.

1. הבינו את מושגי היסוד - חשבון בנק הוא נושא אשר מכיל עולם תוכן שלם של מושגים מקצועיים. אין הכרח שתכירו את כולם אך יחד עם זאת חשוב שתבינו את הבסיסיים שבהם כגון ריבית, יתרת זכות, חובה, מסגרת אשראי ועוד. ככה תבינו כיצד העסק הזה עובד וגם תוכלו להפגין שליטה בנושא אל מול הבנק עצמו. שזה תמיד דבר טוב.

2. פתיחת חשבון בנק היא חוזה לכל דבר - פתיחת חשבון בנק היא למעשה חתימה על חוזה מול הבנק אשר מחייב אתכם כמו כל חוזה אחר. מסיבה זו חשוב מאוד שתדעו להתמקח עם הבנק משום שמה שייכתב בחוזה עליו תחתמו מחייב - עד אז הכל פתוח ואין נושא שאי אפשר לדבר עליו ככה שאל תתביישו לשאול.

3. בצעו סקר שוק יסודי - בטרם הגיעכם לבנק בצעו סקר שוק יסודי אשר ילמד אתכם מהם ההבדלים שיש בין הבנקים השונים. ישנם הרבה הבדלים וקשה להצביע על בנק אחיד שהוא הכי טוב או סט של תנאים שהוא הכי אטרקטיבי. תחת זאת יותר נכון לומר כי תנאים שונים מתאימים ללקוחות שונים.

4. בדקו מה אתם צריכים - חשבון בנק הוא גישה לכל מיני שירותים. בדקו מהם השירותים הפיננסיים הנחוצים לכם וקחו רק אותם ולא מוצרים אחרים.

5. בדקו את העמלות - אחת העלויות המשמעותיות ביותר בניהול חשבון בנק היא עלויות של עמלות. בעניין זה נהוג להבחין בין שני סוגים של עמלות. עמלה בערוץ ישיר המתייחסת לפעולות שהלקוח מבצע לבד דרך האינטרנט או עמדות המשוב השונות. הבנק מעדיף סוג זה של עמלה משום שהיא מצריכה פחות מעורבות של העובדים שלו ולכן ינסה לעודד את השימוש בערוץ הישיר על ידי הוזלת העמלה עליו. במקביל ישנה עמלת פקיד שדי ברור מהי והיא גם גבוהה יותר בפער ניכר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195850 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208663 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172021 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica