חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילון שלם למונחי בר מצווה עם אומנויות רחוב-חלק ב'

מאת: dvirבר ובת מצווה03/12/2009963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ל-לא נפסיק לרקוד
ערבבר מצווה שבו המוזמנים לא מפסיקים לרקוד. הרקדנים שלנו ירימו את האנרגיות ברחבה ולא יפסיקו לרקוד. ניתן גם לשלב רקדני בת מצווה סמויים שישמרו על זהותם בחשאיות ויפעילו את הקהל ללא ידיעתם.

מ - מסלול "את הכוכבת"
מסלול ריקוד בו כלת בת מצווה היא כוכבת מופע הריקוד המרכזי של אירוע בת מצווה. כלת בת המצווה תצטרף לחברי הרכב הברייקדאנס אריות ציון, תלמד צעדי ריקוד מדליקים ותעלה עימם מופע ברייקדאנס משותף באירוע. ניתן לבצע מופע "את כוכבת היפ הופ", בו נעלה מופע עם אחד מסגנונות ההיפ הופ שיש.

מ - מחליקי "גלגלי האש" - סקייטבורד, רולרבלייד, אופניים.
מחליקי הרכב "גלגלי האש" נעים ברחבי אולם האירוע, מחליקים על רמפות וקופצים מעל עצמים לצללי מוזיקה קצבית. מופע אקרובאטי ואנרגטי שניתן לשלבו עם אומנויות תרבות רחוב אחרות.

נ - ניתור (פליי ג'אמפר)
אומני הפליי ג'אמפר מנתרים לגבהים עצומים, גומעים מרחקים ארוכים בדילוגים ומבצעים סאלטות.
הם נעים ברחבי האולם ומבצעים תרגילים אקרובאטיים מרהיבים.

ס - סדנאות
אחת הדרכים העיקריות להעשיר אירוע בת מצווה הם הסדנאות. בסדנאות הקהל נוטל חלק פעיל ונהנה מכל רגע. בנינו סדנאות מקוריות עם אומנויות תרבות הרחוב שניתן למצוא אותם רק אצלנו.
סדנאות ברייקדאנס, טקטוניק, תקליטן סקרצ'ינג, ביט בוקס, ראפ, היפ הופ, גרפיטי, רולרבליידס, סקייטבורד ועוד.

ע - ערב בלתי נשכח
אירוע בת מצווה זהו מאורע חד פעמי במהלך חיינו. לגיל שלושה עשרה מגיעים רק פעם אחת. אירוע בת מצווה צריך להיות ערב בלתי נשכח ובית אומנויות תרבות רחוב אחראי על אירועי בת מצווה רבים שהפכו לבלתי נשכחים.

פ - פארקור
אומני התנועה האורבאנית שמכשולים עבורם זאת דרך חיים. הם צולחים כל מכשול בוירטואוזיות אקרובטית ותמיד ממשיכים הלאה למכשול הבא. ניתן להכין קליפ פארקור כמו בפרסומות המפורסמות עם סיפור עלילה. כניסה לאולם בסגנון מטריקס עם האפקטים שנראו בסרט.

צ - צריך תוכנית אומנותית ?
זאת שאלה שנשאלת פעמים רבות, התשובה היא: כן. תוכנית אומנותית מהווה את השלד הבידורי-אומנותי של אירועי בת מצווה. ללא תוכנית אומנותית מסודרת ומתוזמנת האירוע יראה הרבה פחות איכותי.

ק - קליפ
קליפ בת מצווה עם אומנויות הרחוב השונות. אומנויות הרחוב השונות מצטלמות נהדר ובשנים האחרונות שולבו בפרסומות רבות (פארקור בקוקה קולה זירו), בסרטים (פארקור בג'יימס בונד - קוואנטום של נחמה), במוזיקה (ברייקדאנס, היפ הופ, הרשימה ארוכה מידי). ניתן להכין קליפ בת מצווה מקורי עם אומני הרחוב שלנו. קליפ מטריקס-פארקור, קליפ MTV עם רקדני היפ הופ וברייקדאנס, עם אומני הרולרבליידס והסקייטבורד ועוד.

ר - ראפ
מופע ראפ קצבי שמלהיב ומרקיד את הקהל, אומני הראפ ידועים בהופעות אנרגטיות  וקצביות. ניתן לשלב עם תקליטן סקרצ'ינג ורקדני ברייקדאנס והיפ הופ.

ש - שירה אלקטרונית אנושית (ביט בוקס)
מכונות קצב אנושיות המפיקות צלילים הנשמעים כאילו מופקים על ידי מחשב. התופעה שהחלה ברחובות ניו-יורק מגיעה לאירוע בת מצווה שלכם. אומני הביט בוקס מפליאים בצלילים וקולות הנשמעים כאילו הוקלטו באולפן הקלטה.

ת - תקליטן
תקליטן הוא אחד מהמרכיבים החשובים באירוע בת מצווה, תקליטן טוב ידע להנחות, להרקיד ולהקפיץ את הקהל. הייחוד של התקליטנים שלנו הוא בתיקלוט אורבאני עם מופעי סקראצ'ינג ומוזיקת אלקטרו-דאנס. התקליטן יכול להנחות את האירוע ולהפעיל את האטרקציות השונות.

סיכום
בית אומנויות תרבות רחוב מתמחה בהפקת בת מצווה עם קונספט של אומנויות רחוב. אנו מתמחים בהפקת תוכניות אומנותיות שלמות בסגנון אומנות רחוב. האומנים שלנו הם הטובים בישראל בתחומם. נשמח להפיק לכם בת מצווה בסגנון אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dvir

מאת: dvirבר ובת מצווה02/12/09970 צפיות
אנו מומחים לאטרקציות בר מצווה וברשותנו מגוון ענק של אטרקציות לערבי בר מצווה

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195889 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181638 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181336 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182074 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182715 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172334 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172674 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica