חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למען הילדים: שיתוף הפעולה בין "וולפסון" לבין ירדנה עובדיה

מאת: און יביןיזמות עסקית10/12/2013870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"כל המציל נפש אחת", אמרו חז"ל, "כאילו הציל עולם ומלואו", וכשמדובר בילדים קטנים, על אחת כמה וכמה. במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון זכו למעלה מ- 3,000 ילדים מכל רחבי העולם בטיפולי לב מתקדמים שבחלק גדול מהמקרים היוו את ההבדל בין חיים לבין מוות, פשוטו כמשמעו. אל המרכז הרפואי חברה זה מכבר עמותת "הצל ליבו של ילד", וכעת הצטרפה למאמץ לספק לילדי כל העולם שירותים רפואיים מתקדמים גם אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה.

החלום של קטיה - והמציאות המשמחת של ילדים רבים

הלוגו של עמותת "הצל ליבו של ילד" - שהוקמה ב- 1996 ע"י ד"ר עמי כהן ששירת כמה שנים קודם לכן בצבא ארה"ב ונחשף לסבל הרב של ילדים קוריאניים חולי לב שלא הייתה להם כל גישה אל רפואה מודרנית - הוא יד גדולה ובתוכה ילדה קטנה ולב בולט. הלוגו הוא בהשראת חלום של ילדה אוקראינית בשם קטיה שזכתה בחיים חדשים אחרי 4 ניתוחים מורכבים במיוחד שעברה במרכז הרפואי "וולפסון" - חלום שבו הגיעה יד גדולה ולקחה אותה לארץ רחוקה, השתילה לה לב חדש ופתאום היא יכלה לרוץ ולרקוד.

ואכן, הלוגו הוא מטאפורה נהדרת לעבודה המבורכת שמבצעים אנשי העמותה.

שיתוף הפעולה עם "וולפסון" בא לידי ביטוי הן בניתוחים מצילי החיים, שכאמור בוצעו כבר בלמעלה מ- 3,000 ילדים ממדינות מתפתחות דוגמת וייטנאם, טנזניה, סוריה, טרינידד, סנגל, אריתריאה וקזחסטן, והן בבית חם שמפעילה העמותה בתוך המרכז הרפואי עבור הילדים והוריהם במשך שהותם בארץ.

בנוסף פועלת "הצל ליבו של ילד" על מנת להכשיר צוות רפואיים במדינות שרמת הרפואה בהן עדיין מדשדשת מאחור - בין אם דרך משלחות היוצאות למדינות אלה (ובהן קונגו, מולדובה ומאוריטניה) ובין אם דרך הכשרת צוותים רפואיים המגיעים לישראל (מסין, קניה, זנזיבר ועוד).

החזון של ירדנה עובדיה - והתוספת המבורכת לפעילות ב"וולפסון"

במקביל לפעילותה של העמותה, וללא קשר אליה, גם אשת העסקים ירדנה עובדיה פועלת מזה מספר שנים להעלאת רמת שירותי הרפואה באפריקה ובפרט בגינאה המשוונית שבה הקימה עובדיה שני בתי חולים.

בבתי החולים של ירדנה עובדיה מועסקים רופאים ישראלים, וכן אנשי צוות רבים אחרים שהגיעו למדינה הקטנה במערב אפריקה מהארץ. הודות לשני בתי החולים נהנים תושבי גינאה המשוונית, וגם אזרחי מדינות אפריקאיות אחרות, מרפואה איכותית שלא מעט תושבים מקומיים חבים לה את חייהם.

במהלך 2013 אף מימנה ירדנה עובדיה הטסת פעוטה בת שנה בעלת מום נדיר בליבה לארץ, והפעוטה עברה את הניתוח מציל החיים במרכז הרפואי "וולפסון". לאחר שנוכחה לדעת עד כמה רבה מומחיותו של המרכז בכל הקשור לניתוחי לב, ועד כמה יקרת ערך פעילותה של "הצל ליבו של ילד", סיכמה ירדנה עובדיה עם מנכ"ל העמותה, סיימון פישר, ועם מנהל "וולפסון", ד"ר יצחק ברלוביץ', על המשך שיתוף הפעולה - על מנת להעניק תקווה וחיים חדשים לילדים רבים ככל האפשר ברחבי העולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת און יבין

מאת: און יביןיזמות עסקית21/10/131084 צפיות
עוד בהיותה נערה בת 14, שנאלצה לעזוב את ספסל הלימודים ולעבוד למחייתה, כמו גם על מנת לתמוך במשפחתה שעלתה לארץ מספר שנים קודם לכן והשתקעה בדימונה, ידעה ירדנה עובדיה שבעתיד תהיה אשת עסקים מצליחה. היא אכן צדקה, אולם אפילו היא לא שיערה עד כמה תשגשג האימפריה שתקים, ובוודאי שלא תיארה לעצמה שבמקביל להצלחה האישית שלה היא תתרום רבות לשיפור איכות הרפואה של תושבי מדינה אפריקאית.

מאת: און יביןחברה ומדינה - כללי03/07/131125 צפיות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר (שמו הרשמי של מה שהיה בעבר רק משרד החקלאות, ושונה בשנת 1992) הוא הגוף האחראי על כל המרחב הכפרי בארץ ובכלל זה על המושבים הרבים הפזורים מצפון ועד דרום. מטרות המשרד הן לפתח את המרחב הכפרי בדגש על חיזוק הפריפריה, לפעול לשכלול החקלאות, לפקח על איכות התוצרת החקלאית, להבטיח שמחירה יאפשר לחקלאים להתפרנס בכבוד ולציבור ליהנות ממנה, ולהגן על עולם החי והצומח, מקורות המים, המרחבים הפתוחים, הקרקע והסביבה באופן כללי כך שגם בעתיד יוכלו ילדינו ונכדינו ליהנות מחקלאות איכותית. בחלק מהמקרים

מאת: און יביןריהוט 01/07/13852 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרהיטים01/07/131081 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרפואה סינית06/12/12962 צפיות
גם ההריון השני והשלישי והרביעי הוא רכבת הרים של רגשות ותחושות, אבל הריון ראשון הוא כבר ה- Kingda Ka, רכבת ההרים הנחשבת לאימתנית ביותר בעולם (עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש וצניחה מגובה של 140 מ' בזווית חדה במיוחד – אם כי בניגוד להריון, שם, בפארק השעשועים Six Flags בניו ג'רזי, החוויה המטלטלת מסתיימת תוך חצי דקה...).

מאת: און יביןדיאטה15/06/121029 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, שוכב בלילה במיטה ומתחיל בשיחות עם עצמו. 'ממחר אני מתחיל לרוץ. אני גם מתחיל לאכול בריא יותר. ובכלל אני הולך לחיות חיים בריאים ממחר'. ביום שלמחרת, אנו חוזרים לשגרת החיים, ובלילה ממשיכים לפנטז על החיים הבריאים. אז איך באמת ניתן להתחיל?

מאת: און יביןהסרת שיער13/06/121201 צפיות
שלא כמו שעווה, גילוח וקרמים שונים ומשונים שיטת הסרת שיער בלייזר מיועדת להסרת שיער לא רצוי לצמיתות ונותנת פתרון כמעט מוחלט לבעיית השיער הלא רצוי.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232304 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232333 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231557 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232424 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222802 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221316 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica