חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני בהריון ראשון

מאת: און יביןרפואה סינית06/12/2012962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם ההריון השני והשלישי והרביעי הוא רכבת הרים של רגשות ותחושות, אבל הריון ראשון הוא כבר ה- Kingda Ka, רכבת ההרים הנחשבת לאימתנית ביותר בעולם (עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש וצניחה מגובה של 140 מ' בזווית חדה במיוחד – אם כי בניגוד להריון, שם, בפארק השעשועים Six Flags בניו ג'רזי, החוויה המטלטלת מסתיימת תוך חצי דקה...).

דיקור סיני בהריון הוא דרך נהדרת להתמודד עם התמורות הדרמטיות – ואגב, אם בעתיד הילד שלכם ירצה שתעלו איתו על רכבת הרים מומלץ גם אז להיעזר בטיפול בדיקור סיני כדי לעבור בשלום את החוויה...

הריון ראשון – שמחה ואי ודאות

המרכיב המשמעותי ביותר בהריון ראשון הוא אי הוודאות. אם בהריונות הבאים (ועם כל הקושי, והרגעים בהם האישה ההרה נשבעת – לעצמה, או בצרחה שכל העולם ישמע – ש"יותר אני לא עושה את זה", ברוב המקרים מגיעים עוד הריונות) האישה יודעת פחות או יותר בפני מה היא עומדת, כיצד גופה משתנה, אילו בדיקות היא צריכה לעבור ואיפה כדאי לבצע אותן, מה חשוב לקנות לקראת התינוק הממשמש ובא ועל מה אפשר לוותר (אם כי יותר קל לדעת על מה אפשר לוותר מאשר לוותר בפועל...) ואיך מרגישה לידה – הרי שבהריון הראשון השינויים הפיזיים והנפשיים מגיחים ללא הכנה מוקדמת. גם אם האישה קראה אינספור ספרים ומאמרים בנושא, התייעצה עם חברות ולקראת הלידה נרשמה לקורס הכנה ללידה, עדיין ישנו פער בין לקרוא על זה ולשמוע על זה לבין להרגיש את זה.

אי הוודאות הזו אינה קלה – דיקור סיני בהריון, בין השאר, מפוגג את כל מה שנגרם בעטיה: מתחים, לחצים ואף חרדות של ממש. הטיפול עצמו הוא חוויה מרגיעה ביותר, והאימפקט שלו נמשך, כמובן, גם אחרי שהמחטים העדינות מוצאות מהגוף. בנוסף, איזון הצ'י מנטרל את ההשפעות השליליות של התמורות ההורמונאליות העוצמתיות ובפרט את מצבי הרוח המשתנים בתדירות גבוהה – תופעה ידועה בכל הריון ובהריון ראשון על אחת כמה וכמה.

טיפול בדיקור סיני – מענה גם לפן הפיזי של ההריון

טיפול בדיקור סיני נותן מענה לא רק למצוקות הרגשיות העזות במיוחד של הריון ראשון, אלא גם לקשיים הפיזיים. אמנם הריון ראשון אינו בהכרח קשה יותר מבחינה זו ביחס להריון שני או שלישי או רביעי, וישנם מקרים שבהם ההריון הראשון דווקא נטול בחילות וצרבות, לדוגמה, ודווקא זה שבא אחריו גדוש בהקאות ובחילות – ובכל זאת, הריון ראשון הוא תמיד המשמעותי ביותר (כמו נשיקה ראשונה, לילה ראשון בלי אמא – לילד ולאמא, שן ראשונה וכו') וכדאי להשקיע בעצמנו במיוחד במהלכו. בנוסף, מי שחווה דיקור סיני בהריון ראשון מן הסתם תעשה זאת גם בהריון שני ושלישי, כך שהיא תגיע לכל הלידות במצב פיזי ונפשי מעולה.

דיקור סיני בהריון נותן כאמור מענה גם לפן הפיזי. במיוחד נמצא טיפול זה אפקטיבי במקרים של כאבי גב וקשיי יציבה (שמאפיינים כמעט כל אישה במהלך ההריון הראשון שלה, בשל העלייה במשקל, ובשל העובדה כי טרם התרגלה לסיטואציה החדשה).

טיפול בדיקור סיני גם מפחית משמעותית את כמות הבחילות וההקאות – בפרט ישנה נקודה הנמצאת ליד פרק כף היד המהווה חבל הצלה מיידי, ובנוסף אליה נקודות דיקור אחרות שנועדו לסייע בהעלמת תופעות לוואי בלתי נעימות אלה של ההריון.

לצד היתרונות הרבים והמוכחים של דיקור סיני בהריון ראשון חשוב לדעת כי ישנן נקודות דיקור העלולות לזרז הפלה – כך שטיפול זה חובה לבצע אצל מטפל מוסמך ובעל ניסיון עשיר בטיפול בנשים הרות, וכן לא לעבור טיפול שכזה במהלך השליש הראשון של ההריון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת און יבין

מאת: און יביןיזמות עסקית10/12/13872 צפיות
"כל המציל נפש אחת", אמרו חז"ל, "כאילו הציל עולם ומלואו", וכשמדובר בילדים קטנים, על אחת כמה וכמה. במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון זכו למעלה מ- 3,000 ילדים מכל רחבי העולם בטיפולי לב מתקדמים שבחלק גדול מהמקרים היוו את ההבדל בין חיים לבין מוות, פשוטו כמשמעו. אל המרכז הרפואי חברה זה מכבר עמותת "הצל ליבו של ילד", וכעת הצטרפה למאמץ לספק לילדי כל העולם שירותים רפואיים מתקדמים גם אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה.

מאת: און יביןיזמות עסקית21/10/131084 צפיות
עוד בהיותה נערה בת 14, שנאלצה לעזוב את ספסל הלימודים ולעבוד למחייתה, כמו גם על מנת לתמוך במשפחתה שעלתה לארץ מספר שנים קודם לכן והשתקעה בדימונה, ידעה ירדנה עובדיה שבעתיד תהיה אשת עסקים מצליחה. היא אכן צדקה, אולם אפילו היא לא שיערה עד כמה תשגשג האימפריה שתקים, ובוודאי שלא תיארה לעצמה שבמקביל להצלחה האישית שלה היא תתרום רבות לשיפור איכות הרפואה של תושבי מדינה אפריקאית.

מאת: און יביןחברה ומדינה - כללי03/07/131126 צפיות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר (שמו הרשמי של מה שהיה בעבר רק משרד החקלאות, ושונה בשנת 1992) הוא הגוף האחראי על כל המרחב הכפרי בארץ ובכלל זה על המושבים הרבים הפזורים מצפון ועד דרום. מטרות המשרד הן לפתח את המרחב הכפרי בדגש על חיזוק הפריפריה, לפעול לשכלול החקלאות, לפקח על איכות התוצרת החקלאית, להבטיח שמחירה יאפשר לחקלאים להתפרנס בכבוד ולציבור ליהנות ממנה, ולהגן על עולם החי והצומח, מקורות המים, המרחבים הפתוחים, הקרקע והסביבה באופן כללי כך שגם בעתיד יוכלו ילדינו ונכדינו ליהנות מחקלאות איכותית. בחלק מהמקרים

מאת: און יביןריהוט 01/07/13852 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרהיטים01/07/131082 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןדיאטה15/06/121030 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, שוכב בלילה במיטה ומתחיל בשיחות עם עצמו. 'ממחר אני מתחיל לרוץ. אני גם מתחיל לאכול בריא יותר. ובכלל אני הולך לחיות חיים בריאים ממחר'. ביום שלמחרת, אנו חוזרים לשגרת החיים, ובלילה ממשיכים לפנטז על החיים הבריאים. אז איך באמת ניתן להתחיל?

מאת: און יביןהסרת שיער13/06/121202 צפיות
שלא כמו שעווה, גילוח וקרמים שונים ומשונים שיטת הסרת שיער בלייזר מיועדת להסרת שיער לא רצוי לצמיתות ונותנת פתרון כמעט מוחלט לבעיית השיער הלא רצוי.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222709 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222967 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213015 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213212 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213407 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213660 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213704 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica