חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרת אהבה על פי קבלה מעשית

מאת: מיכאל רומנסקיקבלה15/12/20131088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו שואפים להיות נאהבים באותה המידה כמו שאנו אוהבים את הצד השני. זוהי אהבה חזקה, מלאת אור ועוצמה והיא מאפשרת לשני אנשים לצמוח יחד וליצור תא אינטימי של קשר זוגי איכותי. מציאת אהבה היא המטרה הנעלה של האדם ורק כשהוא אוהב ונאהב הוא מרגיש שלם וכי ייעודו קרוב להתגשם. רק כאשר יש לנו בחיים אהבה, אנחנו חווים את האושר האולטימטיבי ואת שלמות החיים, כי זהו רגש חזק שיכול להוביל את האדם למקומות של התפתחות, צמיחה ואהבה עצמית. אהבה מעניקה תחושה עילאית של התעלות רוח ומרחיבה את ליבו של האדם וזה מורגש בכל תחומי החיים ואנשים רבים נמשכים אליו ומתעניינים בו. אדם שיש לו אהבה הוא אדם שקורן מאושר, שיש לו למה לצפות ומה לתכנן, אדם שבחיים שלו יש אהבה הדדית יתפקד בהתאם ליכולות שלו וישיג את כל שאר המטרות שהוא הציב בחיים. ומה קורה כאשר האהבה אינה הדדית? במקרה זה מומלץ לפנות לקבלה מעשית על מנת לבצע החזרת אהבה.

מה זה החזרת אהבה על פי הקבלה

החזרת אהבה נועדה לאנשים שחיים עם הרגשה קשה של געגוע, עם תחושה שאדם אהוב חסר להם והם לא מצליחים לתפקד. מדובר על תהליך רוחני שעובר האדם יחד עם מומחה לקבלה מעשית שבסיומו תחוש הקלה משמעותית בתחושה וכמה ימים לאחר מכן האהבה שלו תחזור אליו. לא מדובר על כשפים או ניסים ונפלאות אלא על החזרת אהבה לפי הקבלה, תהליך שממלא את האדם ברוחניות יהודית טהורה שמסייעת בהקלה משמעותית בתחושה הכללית ומביאה בסופו של דבר להחזרת האדם האהוב לחיקו של מי שפונה לתהליך הייחודי הזה. זה נעשה ברוח הקבלה ותוך כדי התמקדות  בריכוז כל הכוחות הנמצאים בנו בפנים, על מנת לגייס את כל האהבה שיש בנו. זה ימשוך את האהוב או האהובה שלכם אליכם ויסייע לכם ליצור יחד עימו או עימה את האיחוד שאתם שואפים אליו.

מהי קבלה מעשית וכיצד היא יכולה להחזיר אהבה

קבלה מעשית יכולה להביא להצלחה ולהשגת מטרות והיא פועלת בכל התחומים על ידי איסוף הכוחות והתמקדות בעוצמה הרוחנית שלנו. קבליסט מקצועי שמומחה לקבלה מעשית יעביר אתכם את התהליך ובסיומו תאיר לכם הדרך לעבר המקום הטוב שאתם מעוניינים להגיע אליו. קבלה מעשית היא תורה עתיקה של יהדות שמאפשרת לסייע לאדם שנפשו סובלת להשיג את ההקלה הרצויה. אל תספידו אהבה שלא צלחה כי באמצעות קבלה מעשית, אפשר להחזיר אותה, לחזק אותה ולהפוך אותה לחלק חשוב ומשמעותי בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937457 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936322 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927997 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929639 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191295 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica