חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל סוגי הנגרות במקום אחד

מאת: יוסף המנגרריהוט 20/12/2013827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשחפופיה מתמחים בייצור ריהוט גן לפרוייקטים גדולים כגון מסעדות, אולמות, בתי ספר, מפעלים ומוסדות וכן לאנשים פרטיים. ריהוט גן הינו ריהוט שחשוף לתנאי מזג האוויר כגון שמש, גשם, לחות, טלוכדומה, לכן אין פשרות בנוגע לסוג החומר וטיבו. בנגריית שחפופיה מציעים מגווןרחב של רהיטי גינה בעיצוב ייחודי ומחומרים איכותיים ביותר, אשר מבטיחיםעמידות לאורך שנים בכל תנאי מזג האוויר.

רהיטי הגן מיוצרים כולם רק מעץ מלא מהסוגים אלון, איפאה, אגוז אפריקאי, אדני רכבת, ארז, אורן ובוק, רוב רהיטי הגן מעוצבים בסגנונות ייחודיים לנגריית שחפופיה. ריהוט הגן המיוצר בשחפופיה עובר תהליך מיוחד של צביעה או שימון, אשר יוצרים שכבת הגנה לרהיט ומבטיחים את עמידותו לאורך שנים.

נגריית הפנים של שחפופיה מתמחה בבניית ריהוט פנים מעץ מלא מהעצים אגוז אפריקאי, אלון אירופאי ואדני רכבת . כל רהיט נבנה בשיתוף פעולה מלא בין היצרן והלקוח החל מתהליך החשיבה, דרך העיצוב ועד לקבלת התוצר הסופי. אם תרצו להזמין פינות אוכל, מזנון, שולחן סלון או כל ריהוט אחר שעולה על דמיונכם, אנו נדאג שתקבלו את המוצר המושלם ביותר עבורכם.

בנוסף לבנייה בעץ, בשחפופיה פועל מחסן עץ ומנסרה מבין הגדולים בישראל, ניתן להשיג עצים מסוגים שונים, חתוכים וצבועים בהתאם לדרישה. ניתן להזמין עץ חתוך על פי תכניות אדריכל לבניית מבנים מעץ - או להזמין עץ טבעי מסוגים שונים לבניית רהיטים. כל סוגי העצים נמצאים תחת קורת גג אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר מנגרים העוסק בנגרות מכל הסוגים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף המנגר

מאת: יוסף המנגרשיפוצים31/03/14693 צפיות
דק הפך להיות אחת מהאלטרנטיבות הבולטות ביותר בתחום חיפוי הרצפות. אולם, עד כמה שהוא יפה הדק מוצב ללא הפסקה תחת תנאי מזג אוויר משתנים ובין השאר מפגעים כגון שמש חזקה במיוחד, שלג ועוד.

מאת: יוסף המנגרעיצוב גינות04/01/13964 צפיות
משטחי הדק נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות בעיקר בגינות שבבתים פרטיים. אך הוא נפוץ גם בחנויות שונות, גינות ציבוריות ובכל מקום הומה אדם. ועל כן סוג העץ הינו מרכיב מרכזי וחשוב בתכנון הדק. והשימוש בו הוא מה שקובע את צורת תחזוקתו.

מאת: יוסף המנגראדריכלות נוף 20/01/121350 צפיות
הדק הפך למאוד שכיח בשנים האחרונות בעיקר כי הוא נותן לנו אווירה כפרית נינוחה ונעימה, הוא מרשים ביופיו וחוסך לנו במים שהפכו למצרך יקר מאוד בשנים האחרונות.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica