חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח

מאת: ניר ביולוגיה22/12/201317696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום יש מרכזים רבים העוסקים במחקרים מתחום הביולוגיה, הביוטכנולוגיה ועוד. לא בכל מרכזי המחקר הללו ישנן המעבדות הדרושות לשם מחקר ופיתוח ברמה הדרושה למחקר, ולשם כך נוצרה האפשרות של אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח. חברה המספקת אאוטסורסינג של שירותי מחקר ופיתוח בעצם נותנת את האפשרות ליצור מחקר מדוייק, לפי צורכי החוקר. האפשרות של אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח יכולה לתת מענה רחב למגוון תחומי מחקר ובכל פעם לספק את הצוות הדרוש לעיבוד נתונים ספציפי ולפיתוח.

מעבדת מחקר ופיתוח- הצורך במקצועיות רבה

בשלבי חקר ופיתוח יש צורך בצוות מיומן שיספק את האינפורמציה הדרושה. במעבדות רבות אין את האפשרות או את התקציב על מנת להעסיק צוות שלם שיוכל להתמודד עם כל האתגרים הללו. לכן, לעיתים יש חברות מחקריות המעדיפות להשתמש באופציה של אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח ובכל פעם לבקש צוות שיתאים ספציפית לשלב המחקר הנוכחי. אין כל ספק כי בשלב של דגימת נתונים למחקר קליני לא ישמש אותו הצוות של פיתוח המוצר או עיבד הנתונים, ובדיוק לשם כך אפשר להיעזר בצוות מקצועי שמספקת חברת אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח.

אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח- באילו תחומים?

כפי שנאמר, מגוון התחומים בהם אפשר למצוא שירותי אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח הוא רחב למדי. אפשר למצוא חברות המתעסקות בפיתוח אביזרים רפואיים טכנולוגים, הזקוקים בעת המחקר לעובדים בבתי חולים ולאחר מכן למהנדסים שיעבדו נתונים ולבסוף מהנדסים שיתמקדו בפיתוח. כדוגמא ניגודית אפשר למצוא צוות העוסק למשל בחקר הוירוסים, עם תשתיות לא רציניות במעבדה וצורך בציוד "כבד" יותר, אותו חברה המספקת  אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח תוכל להציע. כיום חברות רבות לוקות בתקציבים נמוכים אך זקוקות למשאבים כמו פעם. חברה המספקת אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח תוכל לעזור נקודתית, במיוחד בנקודה החלשה.

החלטתם על אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח- איך בוחרים את החברה הנכונה?

חשוב ביותר לשים לב לפרטים הקטנים ולא לבחור בחופזה. המחקר חשוב יותר מכל דבר אחר ובחירה לא מדוייקת עלולה לעלות רבות, כלכלית ורעיונית. תוצאות לא תקינות עלולות לעכב מחקרים שלמים, ומעבר לך לגרום להם להיכשל ולא להצליח לעבור את הסף הנדרש לקבלת אישורים לפיתוח וכדומה. לכן, בעת בחירת אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח שימו לב שאתם בוחרים חברה שיכולה לספק בדיוק את הצרכים שלכם במחקר הספציפי. אל תתפתו לבחור חברה שמספרת שהיא יכולה לספק לכם צוות שיכול לבצע את כל ההליך, עליכם להיעזר בצוותים מקצועיים שיוכלו לתת דגש על כל נקודה שתרצו. מעבר לכך, חשבו היטב על אילו נקודות תרצו לשים את האצבע, ועל נקודות אלו אל תתפשרו. צוות יעיל, מקצועי ואמין יכול לעזור לכם ליצור מאגר פרוטוקולים ומסד נתונים מבוסס, לקבל תוצאות טובות ולהגיע אל היעד הנכסף של פיתוח ואף שיווק בסופו של דבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופת צופים אינדקס אופנה לנשים דתיות

באתר נופת צופים תוכלי לצפות בשמלות כלה, שמלות ערב צנועות, בגדים צנועים, מטפחות מעוצבות, תכשיטים ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר

מאת: ניר שמלות כלה ובגדי חתן31/01/13975 צפיות
מתחתנים? באנו לעשות לכם קצת סדר בראש. במאמר הבא תוכלו לראות ולקבל המלצות מה צריך לעשות ובמה מומלץ לבחור. החתונה זה לא אירוע פשוט ויש צורך לארגן רשימה ולעבוד לפיה וכך תגיעו לחופה בשלום וברוגע

מאמרים נוספים בנושא ביולוגיה

מאת: בתיה כץביולוגיה02/12/196006 צפיות
האם לא אמרתם שהדינוזאורים הם סתם שקר? על אף שנשאלתי את השאלה הזאת מספר פעמים, אני מעולם לא זוכר את עצמי מכחיש את קיומם של דינוזאורים. בשונה מעצמות קטועות של "קוף-אדם", עצמות דינוזאורים השתמרו בצורה יוצאת מן הכלל וקשה מאוד להכחיש את קיומם

מאת: בתיה כץביולוגיה30/10/196269 צפיות
כל האיברים "המנוונים" (שרידי איברים, Vestigial organs) וחסרי התועלת שעליהם הצביעו אבולוציונים במשך דורות, מתגלים כיום כבעלי תכלית וכוונה. התוספתן, השקדים ואיברים נוספים שחשבנו אותם לחסרי תכלית ולשרידי איברים מתגלים כיום כמונעי מחלות וכמאגרי חיסון.

מאת: אלכס אדמוןביולוגיה29/01/176484 צפיות
כולנו יודעים על השפעות פלאיות של ים המלח על בריאות האדם, אך המומחים עדיין לא פיצחו ממה בדיוק זה נובע. אחד הרכיבים החשובים הוא ללא ספק המיקרואורגניזמים שחיים במי ים המלח למרות תנאי סביבה קיצוניים.

מאת: מכונת-כתיבהביולוגיה24/02/133398 צפיות
פיפטה (הידועה גם בשם טפיפית) הינו מכשיר הנכלל על ציוד מעבדות כימיות וביולוגיות, המכשיר משמש להעברה של כמויות נולים קטנות. קיימים סוגים שונים של פיפטות כאשר ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בעיקר ביכולת של כל פיפטה לשנות את כמות הנוזל המועברת בתוכו.

מאת: יוסי קרמר ביולוגיה27/06/1110594 צפיות
מהו השעון הביולוגי? המשך במאמר...

מאת: מישל ארנסטביולוגיה12/02/1111230 צפיות
כאשר למדתי בבית הספר בכיתה ח, שנקרא בית הספר היסודי הכרמל הקרוב להיכל התרבות בתל אביב, הכרתי את חברי עמיקם, ילד הזואולוגיה.

מאת: Noaביולוגיה02/01/1110707 צפיות
קיימות מחלות תורשתיות רבות שהן חשוכות מרפא. עיקר המאמצים למניעת עליה בשכיחות מחלות אלו נעשים ע"י ייעוץ גנטי. בודקים את הדנ"א של האם ושל האב כדי לבדוק את הסבירות להעברת המחלה לצאצא. ישנן מחלות שהסבירות שלהן לעבור לדור הבא הוא נמוך, לעומתן קיימות מחלות שהמעבר שלהן לדור הבא הוא וודאי. מחלות אלו עוברות מהאם לכל צאצאיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica