חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנחש וחברו

מאת: מישל ארנסטביולוגיה12/02/201111234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר למדתי בבית הספר בכיתה ח, שנקרא בית הספר היסודי הכרמל הקרוב להיכל התרבות בתל אביב, הכרתי את חברי עמיקם, ילד הזואולוגיה.

אפשר לשבח אותו על כך שהסביר לי הרבה דברים על חיי הטבע חיי זוחלים ובעיקר הנחשים, החיה המאוסה ביותר על האדם מאז שפיתה את אדם וחווה לאכול מהתפוח. פרט לכך הנחש הוא חיה מסוכנת, כי רוב בני האדם אינם יודעים איך להמנע מפגיעתו של הנחש.

עמיקם החבר שלי החזיק בביתו בתוך אקווריום מיוחד נחש מטבעות, לפי הסברו נחש זה איננו מסוכן לבני אדם, יותר נכון הכשתו איננה מסוגלת להרוג בן אדם מבוגר כי הרעל שלו חלש, אך אם יכיש נחש זה ילד שמערכת החיסון שלו חלשה , אזי יש  אפשרות שהילד ימות.

את הנחש היה מאכיל עמיקם בלטאות שהיה תופש בעצמו וכאן מגיע החלק שאני הייתי שותף אליו, וזה מהלך תפישת הלטאות ולאחר מכן האכלת הנחש.

אנחנו היינו נוסעים על האופניים שלנו לכול מיני מעברי מים כאשר מתחתם בתוך הגשרים היו מסתתרות לטאות הנקראות שממיות וכמו כן חרדונים קטנים, בעלי כושר ריצה קטן משלנו וככה הייתי רץ אחרי לטאות תופש אותן בגרונן ומכניס אותן לתוך שקיות בד, חס וחלילה לא פלסטיק, כי ישנה אפשרות שהלטאה תיצור חור בשקית ותברח. הנחש ברעבונו הגדול כי לא אכל חודש ימים, היה מתנפל על הלטאה הקטנה השממית או החרדון הקטן ותוך חמש דקות היה בולע אותו.

וככה פעם בשבועיים היינו יוצאים למסע לכידת הלטאה עבור נחש המטבעות של עמיקם, החבר שלי שהיה גר ברחוב נצח ישראל בתל אביב ונעלם מחיי.

 



תגיות המאמר: סיפור, חבר, נחש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115102 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112061 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111997 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112147 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא ביולוגיה

מאת: בתיה כץביולוגיה02/12/196020 צפיות
האם לא אמרתם שהדינוזאורים הם סתם שקר? על אף שנשאלתי את השאלה הזאת מספר פעמים, אני מעולם לא זוכר את עצמי מכחיש את קיומם של דינוזאורים. בשונה מעצמות קטועות של "קוף-אדם", עצמות דינוזאורים השתמרו בצורה יוצאת מן הכלל וקשה מאוד להכחיש את קיומם

מאת: בתיה כץביולוגיה30/10/196283 צפיות
כל האיברים "המנוונים" (שרידי איברים, Vestigial organs) וחסרי התועלת שעליהם הצביעו אבולוציונים במשך דורות, מתגלים כיום כבעלי תכלית וכוונה. התוספתן, השקדים ואיברים נוספים שחשבנו אותם לחסרי תכלית ולשרידי איברים מתגלים כיום כמונעי מחלות וכמאגרי חיסון.

מאת: אלכס אדמוןביולוגיה29/01/176486 צפיות
כולנו יודעים על השפעות פלאיות של ים המלח על בריאות האדם, אך המומחים עדיין לא פיצחו ממה בדיוק זה נובע. אחד הרכיבים החשובים הוא ללא ספק המיקרואורגניזמים שחיים במי ים המלח למרות תנאי סביבה קיצוניים.

מאת: ניר ביולוגיה22/12/1317719 צפיות
כיום יש מרכזים רבים העוסקים במחקרים מתחום הביולוגיה, הביוטכנולוגיה ועוד. לא בכל מרכזי המחקר הללו ישנן המעבדות הדרושות לשם מחקר ופיתוח ברמה הדרושה למחקר, ולשם כך נוצרה האפשרות של אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח. חברה המספקת אאוטסורסינג של שירותי מחקר ופיתוח בעצם נותנת את האפשרות ליצור מחקר מדוייק, לפי צורכי החוקר. האפשרות של אאוטסורסינג שירותי מחקר ופיתוח יכולה לתת מענה רחב למגוון תחומי מחקר ובכל פעם לספק את הצוות הדרוש לעיבוד נתונים ספציפי ולפיתוח.

מאת: מכונת-כתיבהביולוגיה24/02/133401 צפיות
פיפטה (הידועה גם בשם טפיפית) הינו מכשיר הנכלל על ציוד מעבדות כימיות וביולוגיות, המכשיר משמש להעברה של כמויות נולים קטנות. קיימים סוגים שונים של פיפטות כאשר ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בעיקר ביכולת של כל פיפטה לשנות את כמות הנוזל המועברת בתוכו.

מאת: יוסי קרמר ביולוגיה27/06/1110596 צפיות
מהו השעון הביולוגי? המשך במאמר...

מאת: Noaביולוגיה02/01/1110711 צפיות
קיימות מחלות תורשתיות רבות שהן חשוכות מרפא. עיקר המאמצים למניעת עליה בשכיחות מחלות אלו נעשים ע"י ייעוץ גנטי. בודקים את הדנ"א של האם ושל האב כדי לבדוק את הסבירות להעברת המחלה לצאצא. ישנן מחלות שהסבירות שלהן לעבור לדור הבא הוא נמוך, לעומתן קיימות מחלות שהמעבר שלהן לדור הבא הוא וודאי. מחלות אלו עוברות מהאם לכל צאצאיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica