חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסדר חוב להמונים

הסדר חוב להמונים

בבוא היום בו איננו יכולים לעמוד בהתחייבויות שלנו, עולמנו מתחיל לקרוס.ההוצאה לפועל מתדפקת על הדלת תוך עיקול משכורת, צווי תשלומים ואיומים–הלחץ הנפשי גדול כל כך עד אשר רבים מן החייבים מגיעים עד ייאוש ואף מנסים ליטול את חייהם.

חשוב להדגיש –לחובות יש פתרון!

בישראל אין החוק מאפשר מאסר עקב חובות ובאמצעות המידע והכלים הנכונים, למשל באמצעות הסדר חוב, תוכלו להיפטר מהחובות ולחזור לחיים רגילים. גם בתקופות הכי קשות תוכלו לחיות בכבוד, ברווחה יחסית, בשקט נפשי המלווה שנת לילה נורמלית ובידיעה כי אף אחד לא יעקל את ביתכם.

הסדר חוב - גם עבורך

הסדר חוב הינו אחד האמצעים היעילים ביותר להגעה לפתרון מוסדר של חובות ולמעשה - לחיסולם. בין אם אתם חייבים מאות אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים, ניתן להגיע להסדר חוב באמצעות משא ומתן מול הגורמים הנכונים במוסד לו אתם חייבים. תתפלאו אך ניתן להגיע להסדר חוב עם בנקים! גם אם החוב שלכם עומד על 250,000 ₪, ניתן לשאת ולתת על הסכום. ניתן להגיע להסדר חוב למעשה עם כל גורם שלו אתם חייבים. ולמה להם להגיע אתכם להסדר חוב? כי כך יש להם סיכוי מצוין לזכות בחלק מן החוב בחזרה. שלא לדבר על כך שמשתלם להם להפסיק לרדוף אחריכם, לחסוךבזמן ובהתעסקות מיותרת,תוך מרדף שמבחינתם בהחלט עשוילא לשאת פירות כלל.

"ימי קרב" –הסדר חוב בזמן הנכון

תקופתית, הבנקים יוצאים בהכרזה על "ימי קרב". ימי קרב הם ימים מרוכזים בהם דנים בחובות של חייבים, סוגרים תיקים ומגיעים להסדר חוב מולם/מול נציגם. הצרה היא שמידע זה אינו נגיש לקהל הרחב, אלא מופץ בקרב אנשי מקצוע אשר עוסקים בגישור, משא ומתן, עורכי דין וכו'. ולכן אנשים החיים בחובות לא מודעים כלל לאופציה של הסדר חוב. ביום בהיר אחד תוכלו לקצץ את החוב בעשרות אחוזים, להגיע להסדר עם הבנק על תנאים נוחים יותר לתשלומים ולעיתים אף תוך התחייבות לתשלום חד פעמי בגובה מסוים, תוכלו לשכוח מהחוב לעולמים.

אובליגור - להגיע להסדר החוב הנכון!

אובליגור עוסקת בתחום הסדרי החוב כבר 15 שנים, לנו הידע, הניסיון ואנשי המקצוע הנכונים אשר מכירים את הגורמים הנכונים במוסדות הפיננסיים השונים. אנו יודעים אל מי וכיצד לפנות, צברנו מומחיות ביחסי בנק-לקוח ואנו מעסיקים כלכלנים מומחים אשר מכירים את התחום על בוריו.

רוצים שאנו ננהל עבורכם משא ומתן , נלווה אתכם לאורך כל הדרך, ננחה, נסייע במילוי הטפסים, נפנה אל הדרך הנכונה ונשחרר אתכם עם חיוך על הפנים? פנו אלינו כעת וצאו מהחובות!

 



תגיות המאמר: הסדר חוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סרגיי גור

מאת: סרגיי גורזכויות הפרט22/04/145387 צפיות
חייבים יקרים, גם אם אינכם עובדים כרגע, גם אם המצב נראה תהומי ובלתי אפשרי לפתרון – דעו כי הדרך הטובה ביותר לסיים עם מצב זה הוא לפתור אותו באופן חוקי - ואל חשש, החוק אכן מאפשר לאנשים לצאת בדרך מכובדת מן החובות גם אם אין לכם איך לשלם את החובות. המדינה מתחשבת במצבכם, גם אם כרגע זה לא נראה כך.

מאת: סרגיי גורחוק ומשפט - כללי22/04/14682 צפיות
דחוף לכם לצאת מהארץ ולא יודעים כיצד להתמודד עם צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא כנגדכם עקב חובות? להלן כל ההליכים שיסייעו לביטול זמני של הצו

מאת: סרגיי גורזכויות הפרט22/04/145477 צפיות
אמנם בשנים האחרונות קיימת הקפאה בכל הנושא של מאסר חייבים כשיטה לגביית חובות, אך לרשות הרשות להוצאה לפועל עדיין עומדות מגוון דרכים בכדי להתעמר בחייבים, להביא אותם לסף ייאוש ולדחוף אותם לסגירת חובות. הטעות הנפוצה ביותר שחייבים מבצעים היא התעלמות מוחלטת מן החובות והחמרת המצב ככל שעובר הזמן.

מאת: סרגיי גורפיננסים וכספים - כללי 29/12/13936 צפיות
הגדרת "חשבון מוגבל מיוחד" מופעלת כאשר אדם מתחמק או כך לפחות הוצאה לפועל טוענת שהינו מתחמק מתשלומי חובות לבנקים או נושים אחרים. כמו כן, ההגדרה תהייה תקפה למי מכם אשר מוגדר כחייב מוגבל באמצעים וכפושט רגל.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211350 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208652 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202951 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172018 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica