חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש גורל קבוע או יש לנו בחירה חופשית?

מאת: אור חיה דבורה חזןיהדות30/12/20131059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ההודים חושבים שיש לנו גורל קבוע מראש, יש "קארמה" והחיים נקבעים לפי ה"קסטה" (כת) אליה נולדת - אם נולדת לקסטה של הטמאים תישאר טמא כל חייך. המערבים חושבים: שאין דבר כזה גורל ויש רק בחירה חופשית. ומה היהודים חושבים? "הכל צפוי והרשות נתונה" כלומר: שיש את שניהם - יש גורל ויש בחירה.

על פי מה נקבע הגורל ? לפי מעשיו של האדם, אך לא רק ממעשיו העכשווים, כי אם כל מעשיו לאורך כל הדורות. כלומר המעשים שלו בכל הגלגולים.

וזו כוונת הפסוק: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה"- אנחנו האבות של עצמינו ,מה שאנחנו עשינו בגלגולים קודמים משפיע בגלגול זה. זהו שכר ועונש. יכול להיות שהאדם צדיקב גלגול זה, אך נשאר לו עוד "חובות" על מעשים רעים מגלגולים קודמים, וזהו הגורל שלו. במקביל  יש את הבחירה החופשית. ע"י השינויים שאדם עושה בעצמו בתפיסת עולמו ,ברגשותיו ובמעשיו, הוא משפיע על גורלו כלומר הוא יכול לשנות את גורלו במ וידיו בכל רגע נתון.

אני נשאלת לא פעם "מה העתיד צופן לי? "החוכמה היא לא לגלות עתידות, אלא לשנות את הגורל הקיים לטוב, כלומר כל אחד יכול עם כלים פשוטים שכתובים בסידור, בתורה, בקבלה, בתהילים ובחסידות, לשנות מהקצה אל הקצה את כל גורלו. היות והגורל תלוי במעשים ,אז שינוי מעשה יגרום מידית לשינוי הגורל.

אך ישנם כלים נוספים, שמשנים תרתי משמע את הגורל. לדוגמא: אם כתובבגורל עוני למישהו, גם אם יחפש עבודה לא יקבל, למה? כי כך כתובבגורל, ולכן ע"מ לשנות את המצב מעוני לעושר צריך גם שינוי מודעות ומעשי האדם, אך גם צריך ,שינוי סדרי בראשית. וכאן המומחיות שלנו. הכלים לשינוי חיינו לטובה והגשמת מטרות ,נלמדים הן בקורסים והן בטיפולים האישיים.

התוצאות מדהימות לדוגמא:

* איש שגסס למוות ,ניתנה למשפחתו "תיקון" לעשות עם הכלים הללו, בזכות זה הוא בריא !

* גרושה עם ילדים ובלי כסף, מצאה את הזיווג שלה

* מובטלת שנים, שהלכה לכל הראיונות ולא התקבלה לעבודה, מרגע כניסתה לקורס בבית אושר,                  למחרת קיבלה עבודה וגם משכנתא למרות היותה חד הורית בלי משכורת.

* בחור שהיה בחובות גדולים מאוד, אחרי כניסתו לקורס, הבנקביטל לו את החוב.

התוצאות מדברות בעד עצמם. כנסו לבית אושר וצפו בעדויות.

אך למה? למה התוצאות המדהימות האלו מתרחשים לתלמידים ,למטופלים  וגם למטופלים של התלמידים בבית אושר? מכיוון שרק לנו יש את הידע איך לשנות את הגורל לטובה משורשו.

ולכן אנשים עובדים על עצמם שנים לפיתוח מודעות, לשנות את עצמם, לקבל זיווג, להצליח בכספים או לקבל עבודה ראויה וזה לא הולך? והולכים להרבה טיפולים, קורסי מודעות או הילינג /רייקי לא יהודי וגם שם יש תוצאות, אך לשנות גורל אינם יכולים כי אין להם את הידע, ואז המצב נשאר בערך אותו דבר שנה אחרי שנה למרות כל המאמצים.

המדהים הוא ,שכל אחד יכול ללמוד את הדרך בה הוא יכול לשנות את חייו לטובה. שיהיה כתוב בגורל אני מאושר, בריא, שמח ועשיר! כי "לא בשמיים היא", כלומר, זה תלוי בך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שם: אור חיה דבורה חזן

דואר: beitosher@gmail.com

קישורים:

http://www.beitosher.com

http://www.bstov.co.il

חברה: מכללת "בית אושר"

תפקיד: מנכ"לית

תחומי עיסוק: אור חיה דבורה, היא קבליסטית, חלוצה בארץ בתחום ההילינג, מייסדת עולמית של הילינג יהודי "אור החיים" בעלת ותק של 28 שנה !

B.A בעבודה סוציאלית, פסיכודרמתיסטית, הומאופטיה ופירחיבאך, כירולוגיה, הילינג בקדושה ,תלמידתה הותיקה של ימימה הצדקת.
מייסדת ומנהלת את בית הספר להכשרת מטפלים מקצועיים בהילינג יהודי לתעודות מטפלים מוסמכים, מטפלים בכירים ומאסטר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור חיה דבורה חזן

מאת: אור חיה דבורה חזןיהדות30/12/131381 צפיות
למה אפילו יהודי שלא מאמין בכלום בשעת אמת, ימצא את עצמו צועק "שמע ישראל"?מדוע התפילה הזו נמצאת הן בתוך התפילין והן במזוזות? מה יש בתפילה זו שאנו אומרים אותה 3 פעמיים ביום (כולל קריאת שמע על המיטה)? בהתבוננות עמוקה בתפילה, אנו נשארים נפעמים אל מול המופלא.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138445 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102635 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195559 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195643 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195598 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195618 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica