חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצופן-סודותיה המופלאים של תפילת "שמע ישראל" להגנה ,בריאות עשירות ושפע

מאת: אור חיה דבורה חזןיהדות30/12/20131383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
למה אפילו יהודי שלא מאמין בכלום בשעת אמת, ימצא את עצמו צועק "שמע ישראל"?מדוע התפילה הזו נמצאת הן בתוך התפילין והן במזוזות? מה יש בתפילה זו שאנו אומרים אותה 3 פעמיים ביום (כולל קריאת שמע על המיטה)? בהתבוננות עמוקה בתפילה, אנו נשארים נפעמים אל מול המופלא. כל התפילה כולה כאילו תוכננה ע"י מעצב על שיודע סדרי בראשית ,שום בר אנוש לא יוכל לתכנן כזה דיוק . התפילה הזו כתובה בתורה ונתנה למשה ר' בהר סיני. בוא נעמיק בה.

המשפט: " שמע ישרא-ל. ה' אלוקינו ה' אחד" מורכב מ-6 מילים.

המשפט: "ברוך ש-ם כבוד מלכותו לעולם וע-ד" מורכב מ-6 מילים.

שני המשפטים יחד מורכבים מ 12 מילים המקבילות ל 12 שבטי ישראל.

האם זה מקרי? אם נספור את האותיות המרכיבות את שני המשפטים נגיע למספר 49. זהו מספר האותיות המרכיב את שמות שבטי ישראל, כפי שהם כתובים בתורה.

בהמשך התפילה כתוב "...והיה לכם לציצית וראיתם אותו וזכרתם את כל מצוות ה' ועשיתם אותם" מדוע מוזכרת דווקא מצוות ציצית ולא מצווה אחרת כמו: שבת או נידה?

הציצית נבחרה כי בה מקודדות כל תרי"ג המצוות:

תרי"ג=613. סכום אותיות המילה ציצית = 600 בציצית הפיזית יש 8 חוטים (בכל פתיל) כשבכל אחד מהם ישנם 5 קשרים. 5+8=13 = 13 היא גימטריה (ערך מספרי) של המילה:אחד  ו-י"ג מידות הרחמים. כל התפילה קשורה לאחדות השלמה ,לאלוקות ולאהבה ללא גבולות ומייצרים.

אם נספור את כל המילים בתפילת שמע נגיע ל 248=רמ"ח איברים.

רמ"ח איברים (248 )+ שס"ה (365) גידים = תרי"ג (613( מצוות. (רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות לא תעשה ביחד תרי"ג) אם נספור את כל האותיות בתפילת שמע נגיע ל 613=תרי"ג מצוות

כלומר: כל מילה בתפילת שמע היא כנגד תרי"ג מצוות (613)  כלומר מקבילה לרמ"ח  איברים (248)  ושס"ה גידים (365) דהיינו: כל מילה בתפילת שמע היא כנגד איבר, גופני, נפשי ,רוחני ונשמתי שבנו. ולכן קריאת שמע ישראל יכולה לרפא כל אחד מאיברינו ואת כל כולנו.

הסתכלות התורה על האדם הינה הסתכלות הוליסטית. כל מצווה בתורה, היא כנגד  אחד מאיברינו, כל מצווה מגיעה על מנת להעניק בריאות לאיברינו. קיום מצוות מרפא, ואי קיום מצווה,היא בעצם פגימה באחד מהאיברים הפיזיים, הנפשיים או הרוחניים שבנו.

כשמתפללים  "שמע ישראל "אנו מתחברים,לגן עדן. מעל הגורל ,מעל עץ הדעת טוב ורע, ישר לעץ החיים . מתחברים לקוד הנשמתי היהודי שלנו, אל עצמינו, מעל הזמן ולמרחב, מקום של אחדות שלמה,חסר קונפליקטים. שם אין טראומות, או מחלות או צרות הכל טוב.התפילה הזו  היא הקוד לאיזון לבריאות לאחדות להגנה ולשלמות בנו.

היות וב"שמע ישראל", טמונים כל הרפואות וכל הסודות לריפוי ,איזון ושפע וכל מילה היא כנגד אחד מאברינו  הגופנים, הנפשיים, והרוחניים נוכל דרכה להבריא את כל כולנו בכל המישורים , ולהשיג את כל המטרות שאנו רוצים- כי היא הצופן הנשמתי השורשי שבכל יהודי, הצופן שפותח את כל הכספות הכי שמורות בעולם. ולכן השילוב עם הילינג שמע ישראל, הוא מושלם. כי דרך הצופן- הקיים בתפילת שמע ישראל, האותיות, הטעמים, שמות הקודש הטמונים בה ,אנו מקבלים את הכל ודרך ההילינג- הריפוי האנרגטי תוך כדי הנחת הידיים על אברי הגוף המדוייקים, כאשר לכל משפט ומילה יש איבר התואם לה ומרפא אותה אפשר להשיג בכל ב"ה ושמיים הם הגבול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שם: אור חיה דבורה חזן

דואר: beitosher@gmail.com

קישורים:

http://www.beitosher.com

http://www.bstov.co.il

חברה: מכללת "בית אושר"

תפקיד: מנכ"לית

תחומי עיסוק: אור חיה דבורה, היא קבליסטית, חלוצה בארץ בתחום ההילינג, מייסדת עולמית של הילינג יהודי "אור החיים" בעלת ותק של 28 שנה !

B.A בעבודה סוציאלית, פסיכודרמתיסטית, הומאופטיה ופירחיבאך, כירולוגיה, הילינג בקדושה ,תלמידתה הותיקה של ימימה הצדקת.
מייסדת ומנהלת את בית הספר להכשרת מטפלים מקצועיים בהילינג יהודי לתעודות מטפלים מוסמכים, מטפלים בכירים ומאסטר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור חיה דבורה חזן

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138450 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אור חיה דבורה חזןיהדות30/12/131064 צפיות
ההודים חושבים שיש לנו גורל קבוע מראש, יש "קארמה" והחיים נקבעים לפי ה"קסטה" (כת) אליה נולדת - אם נולדת לקסטה של הטמאים תישאר טמא כל חייך. המערבים חושבים: שאין דבר כזה גורל ויש רק בחירה חופשית. ומה היהודים חושבים? "הכל צפוי והרשות נתונה" כלומר: שיש את שניהם - יש גורל ויש בחירה.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19103099 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195597 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195663 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195681 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195637 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195664 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195659 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica