חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קואצ'ינג עסקי - מאמן אישי בדרך להצלחה

מאת: מעיין חטאבאימון עסקי01/01/20141205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קואצ'ינג עסקי - אימון לעסקים בכל הרמות

אימון אישי הוא תמיד הדרך האידיאלית לזרז תהליכים, בין אם מדובר באימון בחדר כושר או בשיעורים פרטיים בבית הספר - תמיד מדובר בשיעורים אחד על אחד שרמת האפקטיביות שלהם גדולה. קואצ'ינג עסקי עם מאמן אישי יכול לקדם את העסק שלכם באופן מהיר והרבה יותר אפקטיבי, המאמן האישי ילווה אתכם צעד אחר צעד - וישים איתכם דגש על ההתנהלות שלכם אל מול העובדים ואל מול הלקוחות. המאמן האישי מגיע אליכם מספר פעמים בשבוע, ואתם לומדים את כל רזי המקצוע על מנת להבטיח כי תוכלו לנהל את העסק באפקטיביות. קואצ'ינג עסקי  זה בדיוק כמו מורה פרטי, אתם ביחד עם המאמן האישי קובעים את האינטנסיביות של האימונים - ובהתאם להתקדמות שלכם אתם גם מורידים או מעלים את מספר השיעורים בשבוע.

איך בוחרים קואצ'ר לעסק?

בחירת מאמן אישי אשר יבצע עבורכם ליווי וייעוץ עסקי זה נקודת מפתח, חברות רבות היום מציעות לכם את השירותים שלהם בתור חברה שמספקת קואצ'ינג עסקי. החברה מכילה אנשי מקצוע רבים אשר מתמחים בקואצ'ינג ויוכלו לעבוד ביחד איתכם את דרכי הניהול של החברה שברשותכם. הבחירה צריכה להיעשות על פי הרזומה של החברה, תנסו לדלות כמה שיותר מידע על החברות השונות על ידי ביקורות ופידבקים. קואצ'ינג עסקי  חשוב במיוחד, אך יהיה אפקטיבי רק כאשר המאמן שלכם יהיה איש מקצוע מנוסה - אחרת כל העצות שלו לא יעזרו לכם לקדם את העסק. בנוסף מומלץ שתבדקו מי הוא המאמן שלכם לפני שאתם מתחילים לעבוד איתו, חיפוש קצר באינטרנט יוכל לגלות לכם פרטים רבים אשר יכולים להסיר מעט את הערפל שאתם נמצאים בו.

התמודדות עם פחדים וחששות

מנהלים ובעלי עסקים רבים מתמודדים מידיי יום עם לחצים ופחדים אשר נובעים מסיבות רבות, כל אחד מתרץ את הפחדים והחששות שלו מסיבה אחרת - וכאן נכנס לפעולה החשיבות של קואצ'ינג עסקי. הייחודיות של מאמנים אישיים זה שהם עובדים איתכם על נקודות התורפה שלכם, וכך בעצם אתם מגבירים את האפקטיביות שלכם לבחרה. בסופו של דבר על מנת להיות חברה מובילה בתחומכם, אתם תהיו חייבים להתמודד עם הפחדים והחששות ולכן קואצ'ינג עסקי הפך להיות מצרך מבוקש מאוד אצל רוב המנהלים - אשר רוצים לשמר את נקודת החוזק ולשפר את נקודת החולשה שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין חטאב

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204582 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162625 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica