חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד עו"ד לעבירות תעבורה יאפשר לכם יתרון יחסי מול בתי המשפט?

מאת: מיקי חובהדיני תעבורה20/01/20147525 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


למרבה הצער, כמעט ואין יום בו לא עולה לכותרות תאונת דרכים זו או אחרת – בין אם מדובר בתאונה שהשלכותיה מינוריות ובין אם חלילה בתאונה שהשלכותיה חמורות הרבה יותר – הרי שעבירות התעבורה הן בין העבירות הנפוצות ביותר במשפט הפלילי כולו. טווח העונשים בגין הרשעה בעבירות תנועה ותעבורה נע בין קנס למאסר בפועל – כשבתווך נוכל למצוא גם שלילת רשיון, עבודות לתועלת הציבור, התחייבות להימנע מביצוע עבירה ומאסר על תנאי.


בין עבירות התעבורה שבהן ידון בית המשפט תוכלו למצוא בין היתר נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה בקלות ראש, נהיגה ללא ביטוח או בפסילה ואף אי מתן זכות קדימה, אי ציות לשוטר ונהיגה תוך כדי דיבור בטלפון הסלולרי שלא בדיבורית אשר השימוש בה מותר בחוק.

נוכח שכיחותן של תאונות הדרכים ועבירות התעבורה השונות, נוטה בית המשפט במקרים רבים להחמיר עם הנאשמים ושולח אותם לתקופות מאסר ארוכות מאחורי סורג ובריח – גם כאשר מחומר הראיות עולה תמונה אשר מצדיקה על פניו ענישה פחותה יותר וזאת למען יראו ויראו. או אז בא לידי ביטוי היתרון היחסי של עורך הדין המתמחה בעבירות תעבורה בצורה הטובה ביותר.

שכירת שירותיו של עורך דין פלילי המתמחה בדיני תעבורה תעניק לכם יתרון יחסי בדמות אדם המכיר את התקדימים המשפטיים הרלוונטיים על בוריים וזאת באופן שיאפשר לו להציגם לבית המשפט ולשכנעו כי יש מקום להקל בעונשו של מרשו – במידה והוא אכן הורשע בדין.

מיותר לציין כי על מנת למנוע מבית המשפט לקבל החלטה מסוג זה (הרשעה) נקדיש את כל המשאבים העומדים לרשותנו על מנת לשכנע את השופט היושב בדין שאין כל מקום להרשעה משום שנסיבות העניין אינן מצדיקות זאת. נעשה זאת באמצעות בחינה יסודית ומעמיקה של חומר הראיות בתיק בחיפוש אחר כל פרצה ואי דיוק פוטנציאליים שיכולים לעשות את ההבדל בין זיכוי מלא להרשעה.

מיקי חובה, עורך דין פלילי. המשרד מתמחה בעבירות מין, עבירות סמים, עבירות צווארון לבן, עבירות אלימות, עבירות רכוש, הליכים פליליים, עבירות תעבורה ,ליווי בחקירה, דיני הסגרה והליכי מעצר.

פרטי קשר:

רח' דרויאנוב 5,תל אביב

טלפון: 03-5509222

נייד: 052-8332244

פקס: 03-5509220

מייל: mickey@mh-law.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקי חובה, עורך דין פלילי. המשרד מתמחה בעבירות מין, עבירות סמים, עבירות צווארון לבן, עבירות אלימות, עבירות רכוש, הליכים פליליים, עבירות תעבורה ליווי בחקירה, דיני הסגרה והליכי מעצר.

פרטי קשר:
רח' דרויאנוב 5,תל אביב
טלפון: 03-5509222
נייד: 052-8332244
פקס: 03-5509220
מייל: mickey@mh-law.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי חובה

מאת: מיקי חובהפלילי06/03/147387 צפיות
על פי חוק העונשין, עבירת תקיפה הנה מצב בו אדם מוכה, נדחף, ננגע או שמופעל על גופו כל סוג של כוח אחר באופן ישיר או עקיף. כל זאת, ללא הסכמתו של המותקף או כשההסכמה הושגה במרמה. אם נחשדתם בעבירת תקיפה, מומלץ מאוד להתייעץ עם משרד עורכי דין פלילי על מנת לדעת מה הסיווג המדויק של העבירה שבה אתם נחשדים ולזכות לייצוג משפטי הולם.

מאת: מיקי חובהפלילי17/02/147231 צפיות
לאחרונה, אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברת הכנסת יפעת קריב ממפלגת "יש עתיד" ולפיה יושת עונש של עד חמש שנות מאסר על כל המפיץ תמונות בעלות צביון מיני ברשת האינטרנט בכלל – וברשתות החברתיות בפרט.

מאת: מיקי חובהפלילי12/09/131012 צפיות
הרשות המחוקקת והרשות השופטת מתייחסות בחומרה יתרה לעבירות סמים – וזאת בניגוד לתפיסת הציבור שלעתים מתייחס לעבירות מסוג זה כעבירות של מה בכך. התפיסה המוטעית הזו היא שמביאה לעתים קרובות את הנאשמים בעבירות סמים להודות בעבירות המיוחסות להם בתקווה שעצם ההודאה תוביל לענישה פחותה.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182186 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171602 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161640 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152370 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica