חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה סינית – בעולם החדש

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/20148341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפואה סינית – בעולם החדש

בימים אלה כאשר אורח החיים שלנו השתנה לחלוטין, ואנו טוענים לדור שלם של השמנת יתר, המזון שאנחנו צורכים הינו מזון מעובד, מלא בחומרים משמרים וברכיבים כימיים אשר מוציאים ממנו א כל אבני היסוד שגופנו זקוק לצורך קיומו, בתקופה שאנו רובצים ימים שלמים במשרד מול מחשב, או בבית מול הטלוויזיה,ואיננו עושים כל פעילות פיזית, בתקופה כזו שאנו רואים מחדלים רבים ברפואה המערבית המתקדמת, ואנו רואים תעשייה שלמה של תרופות על גבינו, חשוב שנדע שיש לנו פתרונות רפואיים עתיקים, פתרונות רפואיים אשר באים לידי שימוש כבר אלפי שנים, פתרונות של רפואה סינית עתיקת יומין.

רפואה סינית עוסקת בטיפול טבעי שמקורו בתרבות הסינית העתיקה והעשירה בידע רב, ועל כן פעמים רבות היא קרויה רפואה טבעית או רפואה משלימה.

הרפואה הסינית עוסקת בטיפולים לאורך זמן אשר מגיעים לשורש הבעיה ופותרים את המקור הראשוני של הבעיה, בניגוד לרפואה המתקדמת שעוסקת בעיקר בשימוש בעזרים כדי לתקן בעיה נקודתית.

רפואה טבעית על מרכיביה

הרפואה הסינית מספקת לנו כלים רבים להתמודדות עם מחלות רבות ובעיות רפואיות שונות, כאשר הכלים מתרכזים במספר תחומים, התחום הראשון זהו דיקור סיני אשר פועל על ידי מחטים קטנות במיוחד, והכלי דיקור סיני פועל על מרדיאנים ונקודות הדיקור אשר מפוזרות בכל הגוף וכל נקודה היא טיפול בבעיה אחרת.

כלי נוסף הוא העיסויים, עיסויים בכל מיני מקומות בגוף אשר מרגיעים ויוצרים הקלה בזרימת הדם בגוף, במיוחד במקומות בהם יש חסימה אנרגטית.

ישנו השימוש בצמחי מרפא, אשר אלו הן תמציות של צמחים שניתן להפיק מהם תמציות לשתייה, או משחות, או אף תוספי מזון טבעיים, ולכל צמח מרפא יש את הסגולות שלו לכל ופעה או בעיה רפואית.

ישנם עוד כלים נוספים רבים במסגרת רפואה טבעית אך ידוע שהשילוב בין הכלים הוא השילוב המנצח, למשל דיקור סיני בשילוב עם טיפול בצמחי מרפא, ועיסוי לגוף, יבצע עבודה מצוינת התהליך הריפוי של המטופל.

איך נבחר מטפל סיני

בימים אלה כאשר סין נפתחה למערב, וישראלים רבים נוהרים לסין, בין אם לטיולים, ובין אם לעסקים, אנו עדים למצב בו ישראלים רבים החלו לעסוק ולהתמקצע בתחום הרפואה הסינית, אך עם שאת חשוב שלא נפקיר את גופנו בידי חובבן.

על כן רצוי לבצע בדיקות מקיפות על מקצועיות המטפל שאנו בוחרים, לקבל המלצות מחברים או בני משפחה, וכמובן לחפש המלצות ברש האינטרנט, ולנסות אף להתייעץ עם הממליצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראל - בניית אתרים, קידום, קופירייטינג וכל שירותי האינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146861 צפיות
פעמים רבות אנו חוגגים אירועים במהלך החיים אשר אנו רוצים שייזכרו כחוויות מדהימות לכל חיינו, ותמיד כשניזכר באירועים אלו חיוך רחב יעלה על פנינו כאות לזיכרון חיובי ומהנה, בקרב אירועים אלו אנו יכולים למצוא את מסיבות הרווקים או הרווקות לפני הכניסה בברית הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146893 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של מקומות לאירועים המיועדים למסיבות רווקים, אנו נתקלים בלופטים הפרושים ברחבי הארץ ומספקים שירותים לצורך השכרת מקום דיסקרטי, אינטימי, ויוקרתי לחגיגת האירוע אשר מטרתו ללוות את החתן או הכלה מחיי הרווקות לחיי הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות26/03/145635 צפיות
פעמים רבות במהלך חיינו אנו נתקלים בצורך להשכרת מקומות לאירועים פרטיים, ולא בהכרח אולמות אירועים לחתונות, ברי מצווה, בריתות או כל אירוע משפחתי מפואר, ישנם אירועים קטנים ופרטיים אשר עבורם אנו זקוקים למוקומות קטנים יותר, אינטימיים יותר, ושירותיים ברמה אחרת.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146519 צפיות
כמה זה כייף לחגוג לחבר או חברה את מסיבת הרווקים שלהם?!, וכמה זה מהנה לעזור להם להיכנס בברית הנישואין ולהיפרד עם חוויות מחיי הרווקות?!, המנהג לחגוג את מסיבות הרווקים נחגג בכל העולם, בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו כאן בישראל.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כחלק מעולם הרפואה הסינית אנו נתקלים בעולם רחב של טיפולים מגוונים וכלים עתיקים לטיפול בגוף ובבעיות הרפואיות שלנו כתוספת לרפואה המתקדמת המערבית ולכן לרפואה הסינית קוראים רפואה משלימה.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148240 צפיות
כמה פעמים ראינו במהלך שיעור ספורט, או במהלך פעילות מאומצת, את אחד מחברינו עוצר לרגע מתנשף בכבדות ובמהירות, ומוציא איזה מכשיר קטן מהכיס ומכניס אותו לפיו כדי לקבל אספקת חמצן ולהסגיר את נשימה? כנראה שלחבר יש אסטמה וקשה לו לנשום.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כולנו יודעים שאסטמה זוהי מחלה כרונית אשר מאופיינת בהתקפים של קוצר נשימה, אם כן מהיכן נוצר הביטוי אסטמה של העור ומה משמעותו? הרי לא ייתכן שלעור גופנו יהיה קוצר נשימה והתקפי שיעול כרוניים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222687 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222946 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212992 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213191 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213385 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213638 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213683 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica