חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול דף עסקי בפייסבוק – מי צריך את זה?

מאת: איציקרשתות חברתיות23/01/20148084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם וכמעט אין היום מישהו שאינו מכיר אותה ואינו פעיל בה. בתחילה, פייסבוק היתה רשת של העברת מידע, תמונות וסרטונים בין אחד לשני וכל אחד היה יכול לשתף את העולם במה שהוא חושב, מה שהוא מרגיש וכו', אך כיום גם עסקים מבינים שכולם נמצאים שם ולכן עסק שרוצה שיידעו עליו חייב ניהול דף עסקי בפייסבוק. ניהול דף כזה מעדכן את האוהדים של העסק במידע חשוב, מבצעים וכדומה.

היתרונות.

כפי שציינו ניהול דף עסקי בפייסבוק נועד בשביל לקיים קשר רציף עם הלקוחות הקיימים ובשביל לצרף לקוחות נוספים פוטנציאליים לדף הזה מה שיגרום להם להרגיש שהגיעו למקום אמין ואת כל המידע בנושא הספציפי שבו עוסק הדף הם יקבלו שם. עוד יתרון שישנו הוא שאלות ותשובות מהירות, כך יכול גולש לשאול שאלה ועם הטכנולוגיה של היום והסמארטפונים שיש לכל אחד ואחד לקבל תשובה טובה וחשוב מכך מהירה. ניהול דף עסקי בפייסבוק יכול להתבצע על ידי בעל העסק עצמו או על ידי איש מקצוע מומחה מטעמו.

מה צריך שיהיה בדף כזה?

ניהול דף עסקי בפייסבוק מתחיל מתמונות ולוגו של בית העסק ומשם שתואם את המותג או העסק כך שכל מי שייכנס יידע מיד איפה הוא נמצא וכל מי שיחפש ימצא אותו בקלות. ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להיות גם ניהול נכון של פוסטים איכותיים הכוללים תמונות עם כיתוב עליהם בשביל לחזק את הפוסט, קישורים לאתרים חיצוניים ולסרטונים כמו גם קישור לאתר העסק, אך חשוב לא פחות – ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להיות כזה שיידע לצרף אליו כמה שיותר אוהדים רלוונטיים שבסופו של דבר יהיו בשאיפה לקוחות של העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153047 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152835 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151199 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151077 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157298 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153127 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141258 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162933 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152892 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152400 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148638 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148150 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147919 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148185 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica