חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור טכנאי מזגנים?

מאת: ניר אבןשיפוצים05/02/2014733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד לבחור טכנאי מזגנים?

התקנת מזגן היא לא מהמשימות שניתן לבצע באופן עצמאי. על מנת להתקין מזגן ישנו צורך לפנות אל טכנאי מזגנים מוסמך, כאשר השלב הבא יהיה כרוך בבחירה נכונה של טכנאי מקצועי ואמין. אולם טרם בחירה זו עלינו ראשית לחשוב על כל הנושא של רכישת מזן והתקנתו. בנושא זה ישנן שתי אפשריות מרכזיות הראשונה כרוכה ראשית בבחירה של מזגן מסוים דרך התקשרות עם חברה שמשווקת מזגנים, שאחראית בנוסף של שירותי ההתקנה של המזגן, והאפשרות השנייה היא לפנות למתקין מזגנים שיבחר ויתקין עבורנו את המזגן.

רכישת מזגן מחברה מוכרת

כל אחת מהאפשרויות הללו כוללת יתרונות מצד אחד וחסרונות מצד שני. ישנו יתרון מובנה באפשרות השנייה, כלומר בעבודה מול חברה מוכרת שמעניקה שירותי התקנה בנוסף לרכישת מזגנים שבא לידי ביטוי בכך שחברות מהסוג הזה לרוב מעניקות לפרק זמן מוגדר אחריות על המוצר הנרכש כמו גם שירותים במקרה הצורך. במידה והתעוררה תקלה, החברה לא תפנה את האצבע המאשימה כלפי המתקין או תנסה להתנער מאחריות.

איזו עסקה יותר משתלמת?

החיסרון נובע מכך שחברות אלו מעוניינות לשווק את הדגמים שלהן כך שההמלצה בנוגע לרכישת מזגן כזה ולא אחר דרך החברה לא תהיה בהכרח המלצה אובייקטיבית ומקצועית. להבדיל מפנייה לחברה מוכרת שמשווקת מזגנים ומעניקה גם שירותי התקנה, בחירת טכנאי מזגנים כדי שירכוש את המזגן עבורנו ויתקין אותו הינה עסקה שכרוכה בהוצאות הרבה פחות גבוהות. מה שחשוב לוודא ראשית הוא שהטכנאי אליו פניתם הוא בעל הסמכה מקצועית וניסיון מוכח בתחום. לשם כך מומלץ לקבל המלצות ראשית.

מהם החסרונות הכרוכים בפנייה למתקיני מזגנים עצמאיים?

החיסרון שכרוך בפנייה אל טכנאי מזגנים נובע מכך שברוב המקרים הם נוטים להיעלם תוך פרק זמן קצר, ובמידה והתעוררה תקלה, יהיה עליכם להתמודד עם טיפולה בצורה עצמאית. מעבר לכך מתקיני מזגנים שעובדים בצורה עצמאית, לרוב עובדים מול ספקי מזגנים, ובפרט אלו שמציעים את התנאים הטובים ביותר. לפיכך, ייתכן וההמלצה של הטכנאי בנוגע לסוג ולדגם של המזגן תהיה לא אובייקטיבית ולא בהכרח תתאים לצרכים האישיים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר אבן

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141251 צפיות
עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין שתחום העיסוק שלו הוא בעניינים של חובות ופשיטות רגל

מאת: ניר אבןדיני עסקים06/07/143726 צפיות
בהוצאה לפועל קיים מאגר חייבים של כמעט מיליון איש , הבעיה המרכזית היא שלא יודעים באמת איך להתמודד ולכן אני בפניכם את המאמר הבא : תהנו ...

מאת: ניר אבןעסקים - כללי06/07/141016 צפיות
כל אחד שנקלע לבעיות עם הוצאה לפועל זקוק לעורך דין מומחה בתחום ולכן אני מביא בפניכם את המאמר הבא

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141354 צפיות
כל מה שצריך לדעת אודות פשיטת רגל

מאת: ניר אבןפרסום20/03/141401 צפיות
כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם. ודלת פלדה טריוויאלית המכוסה בטפט שאמור לדמות מרקם של עץ, כגון אלו הפרושות כמעט בכל בית או נכס ברחבי ארצנו הקטנטונת, יוצרות רושם ראשוני משעמם. והאמת היא שאין שום סיבה שדלת הכניסה שלכם, שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות, תיראה כה לא מיוחדת כאשר האפשרויות היום מעמידות לרשותכם מבחר כה עשיר של עיצובים ושל דלתות כניסה איכותיות.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147936 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

מאת: ניר אבןמחשבים ניידים20/03/141305 צפיות
מטען למחשב נייד הוא המוצר השני הכי נצרך .. במאמר זה אפרט על הסיבות לכך .

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica