חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מזגנים לא היה פשוט כלכך

מאת: ניר אבןאינטרנט - כללי05/02/20141020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד לבצע תיקון מזגנים?

תיקון מזגנים כרוך ברוב המקרים בהזמנת שירותים מטכנאי מזגנים, אולם ניתן לבצע בצורה עצמאית את האבחון הראשוני טרם בואו של הטכנאי. בשורות הבאות נציג מספר עקרונות מרכזיים במסגרת אבחון של תקלות מזגנים. באופן כללי, עקרון הפעולה המאפיין את מרבית המזגנים המודרניים הוא די פשוט, המזגן מזרים גז דחוס בטמפרטורה גבוהה ובלחץ גבוה, דרך הצנרת של הקירור, שם הגז עובר שינוי במצב הצבירה ונהייה נוזל. לאחר מכן הוא מתפשט וחוזר שוב למצב צבירה של גז.

מהו עיקרון הפעולה של מזגנים מודרניים?

תהליך זה מלווה בספיחה של חום דרך האוויר שמוזרם מסביב לצנרת על ידי מאוורר. תהליך זה חוזר על עצמו מספר פעמים ועל ידי כך מייצר זרם קבוע של אוויר קר. המנוע החשמלי שמפעיל את המדחס מביא לכדי דחיסת האוויר. תהליך קירור הגז נעשה על ידי מעבה, בו ישנם מאוורר ומערכת צינורות, מזכיר קצת את אופן פעולתו של הרדיאטור במכונית שם ההתפשטות נעשית באמצעות מאייד. באמצעות המאוורר האוויר נשאב מבחוץ, בזמן שהוא עובר במסנן שחוסם חלקיקים שונים ואבק שחדרו מבחוץ.

תקלות נפוצות במזגנים

במהלך איוד הגז, גם אדי המים באוויר מתקררים, ולאחר מכן נאספים ומנוקזים מחוץ למזגן בצינור שנועד להזרימם החוצה. בעיות במזגנים עשויות להיגרם עקב כשל מסוים בכל אחד מהאלמנטים הנ"ל: המעבה, הצנרת, המדחס, המאוורר, המסנן, הניקוז או מערכת הפיקוד החשמלית שמעניקה שליטה על כל הרכיבים הללו. תיקון מזגנים בדרך כלל נדרש עקב התקלות הבאות: דליפת גז, תקלה מכאנית במאוורר או במדחס, בעיות חשמליות, בעיות ניקוז, בריחת גז, תקלות בפילטר שאינן מאפשרות לסנן את האוויר.

טיפול בתקלות נפוצות

תיקון מזגנים על ידי טכנאי מוסמך מתחיל בהפעלת המזגן והקשבה לו. חיפוש אחר כשל חשמלי יעשה כאשר המזגן לא נדלק, או שנדלק אך לא עושה דבר. במידה והצליל של המזגן לא תקין לאחר שהודלק, בדרך כלל הדבר יעיד על כשלים במדחס או במאוורר. במידה והמזגן לא מקרר מספיק, סביר להניח שיש נזילת מים, וברוב המקרים הדבר נובע מדליפת גז. לשם כך יבדוק הטכנאי את לחץ הגז במזגן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר אבן

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141249 צפיות
עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין שתחום העיסוק שלו הוא בעניינים של חובות ופשיטות רגל

מאת: ניר אבןדיני עסקים06/07/143725 צפיות
בהוצאה לפועל קיים מאגר חייבים של כמעט מיליון איש , הבעיה המרכזית היא שלא יודעים באמת איך להתמודד ולכן אני בפניכם את המאמר הבא : תהנו ...

מאת: ניר אבןעסקים - כללי06/07/141015 צפיות
כל אחד שנקלע לבעיות עם הוצאה לפועל זקוק לעורך דין מומחה בתחום ולכן אני מביא בפניכם את המאמר הבא

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141353 צפיות
כל מה שצריך לדעת אודות פשיטת רגל

מאת: ניר אבןפרסום20/03/141400 צפיות
כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם. ודלת פלדה טריוויאלית המכוסה בטפט שאמור לדמות מרקם של עץ, כגון אלו הפרושות כמעט בכל בית או נכס ברחבי ארצנו הקטנטונת, יוצרות רושם ראשוני משעמם. והאמת היא שאין שום סיבה שדלת הכניסה שלכם, שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות, תיראה כה לא מיוחדת כאשר האפשרויות היום מעמידות לרשותכם מבחר כה עשיר של עיצובים ושל דלתות כניסה איכותיות.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147936 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

מאת: ניר אבןמחשבים ניידים20/03/141303 צפיות
מטען למחשב נייד הוא המוצר השני הכי נצרך .. במאמר זה אפרט על הסיבות לכך .

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222999 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213477 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193845 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163254 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163189 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163304 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica