חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות מיגון - מה הן כוללות, וכמה הן חשובות.

מאת: סייבר מיינדבית חכם07/02/20145607 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכות מיגון - מה הן כוללות, כמה הן חשובות...

תרבות החיים המודרנית והעלייה באיכות החיים הביאה לעליה בביקוש למערכות מיגון, מערכות אלו נועדו לתת פתרון לכל ניסיון של פריצה או חדירה לעסק או לבית. מערכות המיגון משמשות כזוג עיניים נוסף העומד לשירותנו בכל פעם שאנו לא נוכחים במקום, מערכת המיגון יודעת לזהות, לעקוב ולהתריע במידת הצורך על כל תנועה חריגה באזור המכוסה על ידי מצלמות המערכת. מערכות מיגון לבית ומערכות מיגון לעסק כוללות את הרכיבים הבאים: מצלמות אבטחה – אלו הן העיניים שלנו, תפקידן לצלם בצורה רציפה את השטחים בהן הן מותקנות, ניתן למצוא כיום מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמות אבטחה IP, מצלמות ראיית לילה (מצלמות אינפרה אדום), מצלמות ממונעות ומצלמות דמה. גלאי נפח – גלאים המותקנים באזורים אסטרטגיים בעסק או בבית, גלאי נפח מסוגל לזהות גוף גדול הנמצא בשטח אותו מכסה הגלאי, מומלץ באזור חלונות הבית. גלאי תנועה – גלאי המסוגל לזהות תנועה המתרחשת מולו, גלאי זה מתאים למערכות בהן מעוניינים להפעיל את המצלמה רק כאשר מזוהה תנועה במסך. מערכות הקלטה – מכונות בשפה המקצועית DVR, משמשים להקלטת המידע הנאסף על ידי מצלמות האבטחה, חשוב לשים לב לפרוטוקולי התקשורת של מכשירי ההקלטה ויכולתם לתקשר עם שאר רכיבי מערכת המיגון. רכיבים נוספים הם אזעקה קווית ואלחוטית, מצלמות אבטחה טרמיות וכד'.

חשיבותה של מערכת המיגון לבית רבה שכן נוכחותה יכולה להוות את ההבדל בין בית שחווה ביקור של פורץ ובית שלא. לשם השגת כיסוי אופטימלי של מערכת המיגון מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מומחה שתתרום לכם מניסיונה בתכנון המערכת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת סייבר מיינד המוח האלקטרוני לבית ולעסק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סייבר מיינד

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica