חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה מתקנים מתנפחים הפכו ללהיט ענק בישראל?

מאת: אליאב יעקבהפקות אירועים12/02/2014853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין הורה, שלא שמע מילדיו את הבקשה: רוצים מתנפחים. ואכן, בשנים האחרונות הפכו מתקנים אלו ללהיט חסר תקדים בישראל. יש לכך כמה סיבות טובות, ובמאמר שלפניכם נפרט אותן.

מגוון אדיר של מתקנים

בשוק קיים מגוון ענק של מתנפחים, מכל סוג, גודל וצבע. ישנם לא רק מתקנים דמויי טירות ומבצרים, אלא  גם דמויי חיות, רכבים, מטוסים, מבוכים, דרקונים, גמדים, חיות גדולות וקטנות, ספינות, רכבות, הרים, ומה לא. אין ספק כי כל אחד יוכל למצוא מתקנים המוצאים חן בעיניו ומלהיבים אותו.

התאמה לכל גיל

מתקנים מסוג זה מתאימים לילדים מכל הגילאים, משני המינים. למעשה, לא רק ילדים קטנים נהנים ממתקנים מתנפחים, אלא גם ילדים בגיל העשרה, ואפילו גדולים יותר. דבר זה מבטיח שבאירוע שלכם, בלי קשר להרכב האורחים, אם יהיו שם ילדים- הם לא ישכחו את הבילוי במתקנים המתנפחים.

בטיחות בהפעלה

מתקנים מתנפחים חדישים, שנשכרו מחברה בעלת מוניטין, הם בטיחותיים ביותר. תוכלו להשתמש בהם ללא חשש. בחברות אמינות, לא רק שלמתקנים הללו יש תווי תקן והם עברו בדיקות מהנדס, לאירוע יתלווה גם משגיח מטעם החברה. הוא ישגיח שהשימוש במתקנים נעשה כשורה, מבלי לסכן את בטיחות המשחקים.

ניידות

אין כל בעיה לשאת מתקנים מתנפחים ממקום למקום. בשל גודלם הקומפקטי, ניתן לשאת אותם בקלות בתא המטען של הרכב. כאשר מגיעים למקום בו נידרש להציב אותם, פשוט מחברים להם משאבה ומנפחים אותם. בצורה כזו, כל יעד נסיעה משפחתית יהפוך למגרש משחקים עבור הילדים שלכם.

פשטות הפעלה מרבית

הפעלת מתקנים כאלו ותפעולם הוא עניין פשוט מאוד. לאחר הסבר קצר, ידע כל אחד מאיתנו כיצד לנפח את המתקנים, וכיצד להוציא מהם את האוויר, כדי לחזור ולאחסן אותם. מדובר בעניין פשוט מאוד.

התאמה לכל סיטואציה

נוסעים לים או לבריכה? יש מתנפחים מתאימים, עמידים במים או אפילו כאלו המיועדים להצבה במים (למשל מגלשות מים וכדומה). נוסעים לפארק עם דשא? יש מתקנים מתאימים גם עבור מקומות כאלו. בקיצור, לא משנה היכן אתם מחליטים להציב אותם, תמיד תוכלו לבחור מתקנים המשתלבים בכל סיטואציה בצורה אופטימלית.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14957 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144792 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195878 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181566 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica