חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות עושים במגדל – טוב שיש מגדל מאחוריך

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/20148184 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה. אנשים שיש להם ביטוח בריאות פרטי, כלומר מעבר לביטוח של קופת החולים, יכולים להתמודד טוב יותר עם הפתעות לא נעימות כאלה, פשוט כי יש מי שיעזור להם מבחינה כלכלית. כמו כן, מי שבוחר חבילה אחת מתוך הרבה חבילות ביטוח בריאות פרטי יכול גם לבחור את הרופאים שיטפלו בו ויכול גם לקבל את הטיפול במועד הרצוי ללא תורים וללא הצורך לחכות זמן רב מידי, כך שאין ספק שאלה הם יתרונות חשובים.

מתי כדאי לעשות ביטוח פרטי

אם אתם תוהים האם הגיע הזמן לעשות ביטוח בריאות פרטי, כלומר ביטוח שיהיה בנוסף לביטוח שיש לכם בקופת החולים, הרי שהתשובה לשאלה הזאת היא חד משמעית: כן. אין כל טעם לדחות את התחלת הביטוח כיוון שלעולם אי אפשר לדעת מתי תזדקקו לו, כך שאפילו אם אתם אנשים צעירים שמעולם לא היו להם בעיות בריאות, כדאי שתעשו את הביטוח כבר עכשיו. חשוב להבין שאומנם זה נכון שגם קופות החולים מציעות ביטוחים משופרים ומשלימים למיניהם, אך אם תבדקו את הפרטים לעומק אתם תראו שיש הרבה מצבים שלא כלולים בביטוחים אלה. על מנת שתוכלו לחיות בצורה רגועה ועם ידיעה שבכל מקרה יהיה מי שיעזור לכם לממן טיפולים רפואיים שאולי תזדקקו להם בעתיד, הרי שביטוח פרטי הוא הפתרון.

חבילת ביטוח הבריאות שלכם

כעת כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להחליט איזו חבילת ביטוח אתם רוצים לעשות מתוך הרבה חבילות ביטוח בריאות פרטי. יש חבילות שכוללות השתלות, חבילות שכוללות פיצויים בגין מחלות קשות במיוחד ויש גם חבילות שכוללות את המימון המלא של ניתוחים בארץ ובחו"ל. רצוי לבדוק לעומק מה מציעים לכם ומה בדיוק כלול בביטוח כיוון שאין סיבה לחתום על משהו שאתם לא יודעים את התנאים שלו. הגדישו תשומת לב וקראו את כל הפוליסה כדי לבחור ביטוח מתאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155092 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148160 צפיות
אם אתם רוצים לדעת שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות כדי לממן טיפולים רפואיים שונים, אז אין ספק שכדאי שתבדקו היטב איזה ביטוח בריאות יש לכם היום. רוב האנשים עושים את הביטוחים המשלימים למיניהם של קופות החולים, ולמען האמת, הרבה אנשים בטוחים שעם הביטוחים האלה הם מכוסים בכל מצב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica