חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ועדת גרמן - מה היא רוצה?

עם כניסתה לתפקיד שרת הבריאות, ציינה יעל גרמן כי בכוונתה לערוך רפורמות דרמטיות במערכת הבריאות. המונח "וועדת גרמן", כבר שגור בשפתם של הסוכנים, אשר הנבונים שביניהם כבר מסיקים את המסקנות הרלבנטיות ומעלים את הסוגיות בפני הלקוחות.  במה עוסקת הוועדה ? 1.ביטול השר"פ (שירותי רפואה פרטי)
הוועדה אשר התכנסה, שמה לה ליעד את ביטול השר"פ - שירות רפואה פרטי - בבתי החולים הציבוריים. במילים אחרות, בתי החולים הציבוריים מרגע החלת המסקנות, לא יוכלו לספק שירותים פרטיים - קרי תור באופן פרטי. למעשה כיום בבתי החולים  קיימת אפשרות ל"מסלול מקוצר" בו ניתן לעקוף את התור באופן פרטי. הבעייתיות בטיפול בסעיף זה הוא בכך שעיקר ההכנסה של בתי החולים היא בשר"פים, ביטולם יכול ליצור פערי תקציב וגרעונות בבתי החולים שבלאו הכי לא נמצאים במצב פיננסי טוב. במילים אחרות - מישהו יצטרך לממן את החוסר, משרד הבריאות - המשמעות העלאת מיסים. האם ביטול השר"פ ישפר משהו? השוואת מחירי ביטוח טובה יותר!
יש החושבים כי השיוויון יביא לקיצור התורים, אנו מאמינים כי לא ישתנה דבר, פשוט אותם לקוחות השר"פ יפנו לבתי החולים הפרטיים מה שיצריך מנתחים נוספים שיעברו מן בתי החולים הציבוריים. המשמעות פחות רופאים מומחים במערכת הציבורית, תורים ארוכים יותר  ורופאים פחות מקצועיים במערכת הציבורית. 2. טיפול בכפל ביטוח
רוב התעסוקתה של הוועדה היה בנושא כפל הביטוח בתחום הבריאות, האם הכיסוי הניתן בקופת החולים חופף או כולל גם חלק מהכיסויים הניתנים בהשוואת ביטוחי בריאות ? ע"פ רוב, במסקנותיה של הוועדה היא לבצע תכנית זהה הן לקופות החולים והן לחברות הביטוח, הבעייתיות היא שקופות החולים יוכלו לצרף את "כולם" כולל החולים, הגידמים והפיסחים ואילו חברות הביטוח יוכלו לעשות "סלקציה" בצורת חיתום רפואי. כלומר העלות בגין טיפול בחולים תיהיה יקרה יותר לקופות החולים, המשמעות היא התייקרות מחיר החברות בקופה!   לא צריך להיות גאון!!! יתכן ומסקנות הוועדה יהפכו לשינויים מהותיים בתחום הרפואה הציבורית וישפרו את זמני הטיפול ואת מקצועיותם של הרופאים. דבר אחד ברור, אם זה יקרה מישהו יצטרך לממן את זה, נחשו מי זה הולך להיות? אנו ממליצים כבר היום לפנות לסוכן ביטוח מנוסה ומקצועי שיוכל להתאים את התכנית כך שתשלים את הכיסוי באמצעות קופת החולים, נסו לחפש סוכן ביטוח באיזור מגוריכם, לדוגמה "סוכן ביטוח בכפר סבא". לאחרונה, חברות הביטוח הישירות מפתים אותנו לרכוש ביטוח בריאות באינטרנט, אבל גם השירות יהיה בהתאם - באמצעות מוקד שירות לקוחות. כשאנו רוכשים ביטוח אנו רוצים לישון בשקט בלילה ולדעת שבמקרה וחו"ח קרה מקרה רפואי, אנו נטופל בצורה הקלה, הטובה, המהירה והיעילה ביותר! את השירות הזה אפשר לקבל רק באמצעות סוכן הביטוח האישי...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטים ביטוח ופיננסים

072-2112225 / 054-4667772 /

אלטרנטיבה נוספת לכסף שלך...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלטים ביטוח ופיננסים

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161810 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161720 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155307 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151968 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142683 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני09/09/142551 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי23/08/142454 צפיות
כבר יותר מעשור, בכל הפסקת פרסומות בערוצים המסחריים חברות הביטוח הישירות "אוכלות לנו את הראש" וטוענות "למה לממן סוכן?" וכדאי לעשות ביטוח באופן ישיר ולחסוך בכסף.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155092 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148184 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148160 צפיות
אם אתם רוצים לדעת שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות כדי לממן טיפולים רפואיים שונים, אז אין ספק שכדאי שתבדקו היטב איזה ביטוח בריאות יש לכם היום. רוב האנשים עושים את הביטוחים המשלימים למיניהם של קופות החולים, ולמען האמת, הרבה אנשים בטוחים שעם הביטוחים האלה הם מכוסים בכל מצב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica