חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח תאונות אישיות – האם זה באמת חשוב?

התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מה מציע לנו ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח חשוב מאד. כפי שמרמז שמו, הוא ביטוח שנועד להציע לנו את המענה במקרים של תאונות, בין אם הן נגרמו בארץ ובין אם בחו"ל. ביטוח תאונות אישיות מציע כיסוי ביטוחי רחב במיוחד, בהשוואה לביטוחים אחרים, והוא נכנס לפעולה במקרה של פגיעה פיזית כתוצאה מהתאונה. הוא תקף במקרים של נכות בדרגות שונות, במקרה של אובדן כושר עבודה וגם במקרה של מות המבוטח כתוצאה מהתאונה. הביטוח מציע פיצוי כספי שניתן למבוטח עצמו או לבני המשפחה שלו, כל עוד שילם מדי חודש עבור הביטוח. התשלום החודשי שמועבר לחברת הביטוח עבור הביטוח עצמו יכול להיות בטווח רחב מאד. מחיר זה נקבע בהתאם לכל מבוטח ומבוטח, תוך התייחסות לגילו, למצבו הרפואי וההיסטוריה הרפואית שלו וכן גם בהתאם לעיסוק שלו. ביטוח זה ניתן גם לתלמידי בתי הספר, והוא מעניק להם כיסוי ביטוחי במהלך תקופת הלימודים (גם כשהם יוצאים מחצר בית הספר ונמצאים בבית).

חשיבותו של הביטוח

לא סתם מדובר בביטוח מומלץ מאד. סוכני הביטוח ממליצים לכל לקוח לרכוש את הביטוח בזכות יתרונותיו הרבים: ראשית, הכיסוי שלו רחב מאד והוא תקף בכל מקום. בין אם התאונה התרחשה בתל אביב ובין אם בניו יורק, המבוטח שנפגע, זכאי לקבל את הפיצוי הכספי המגיע לו. שנית, פיצוי זה יכול לעזור באחת התקופות הקשות ביותר בחייו של המבוטח. מכיוון שבמקרים רבים יכולתו להשתכר נפגעת, הפיצוי הכספי מאפשר לו להתמודד עם ההוצאות השונות. במקרה של מות המבוטח כתוצאה מתאונה, מקבלת משפחתו של הנפגע פיצוי כספי שיעזור לה במהלך התקופה. בל נשכח גם את העובדה שמדובר בביטוח שמציע פיצוי גם אם מקבלים אותו מהמוסד לביטוח לאומי ובמסגרת ביטוח אחר. אם למבוטח ישנו ביטוח תאונות אישיות והוא פונה לביטוח לאומי ומוכרז על ידו כנכה, הוא יהיה זכאי לקבל קצבת נכות או פיצוי אחר וגם לפנות לחברת הביטוח שדרכה הוא מבטוח בביטוח תאונות אישיות כדי לקבל גם ממנה פיצוי. אמנם לביטוח זה אין כיסוי נגד מחלות, כמו שמציע ביטוח בריאות, ובכל זאת, זהו, ללא ספק, ביטוח שכדאי לרכוש אותו.

למה לשים לב לפני שרוכשים את הביטוח

 

החלטתם לרכוש את הביטוח? מצוין. עכשיו כדאי לכם לבצע סקר שוק קצר, הבוחן כמה פוליסות שונות. תוכלו להיעזר בסוכן הביטוח שלכם או לפנות ישירות לחברות הביטוח המציעות אותו. במסגרת הפנייה חשוב שתקבלו כמה שיותר פרטים על הביטוח ועם הכיסוי שהוא מציע. לא תמיד פשוט לקבל את ההחלטה ולעיתים מעדיפים לוותר על הביטוח בשל העלויות החודשיות הנדרשות. אולם במקרה זה מדובר בביטוח חשוב ואפשר למצוא מסלולים אטרקטיביים שיהפכו את ההוצאה עליו לנוחה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144851 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147847 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144890 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144981 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142876 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143378 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148162 צפיות
אם אתם רוצים לדעת שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות כדי לממן טיפולים רפואיים שונים, אז אין ספק שכדאי שתבדקו היטב איזה ביטוח בריאות יש לכם היום. רוב האנשים עושים את הביטוחים המשלימים למיניהם של קופות החולים, ולמען האמת, הרבה אנשים בטוחים שעם הביטוחים האלה הם מכוסים בכל מצב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica