חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיק פלילי חמור לגבר שאנס את אשתו

מאת: גיל באיערדיני משפחה18/02/20141218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה זה מכבר כתב אישום חמור נגד תושב העיר, בן 31,אשר נאשם בתקיפה ובהתעללות באשתו במסכת עינויים של ממש אשר החלה זמן קצרלאחר נישואיהם לפני ארבע שנים. באחת הפעמים שבהן התגלע וויכוח בין בני הזוג– הובהלה האישה בת ה-21 כיום לבית החולים – ונאלצה להפיל את העובר. העוברשהופל היה אמור להיות ילדם השלישי של בני הזוג.


מכתב האישום עולה כי בני הזוג מיסדו את יחסיהם באוזביקיסטן ואף התגוררו במדינה בטרם הגיעו לישראל. בנוסף למסכת התקיפות הקשות מייחסת המשטרה לחשוד שורה של עבירות מיניות לרבות אונס, ביצוע מעשה מגונה וביצוע מעשה סדום לאורך מספר שנים.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך ויכוח שהתלהט בין בני הזוג בשנת 2010 – פצע הבעל את האישה לאחר שתקף אותה בסכין במטבח משום שזו סירבה למסור לו את משכורתה החודשית.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך באופן מיידי את מעצרו של החשוד וזאת אחרי שהגדירה את מעשיו כ"נלוזים, משפילים ומכאיבים" – פועל יוצא בין היתר של ההתעלמות הגורפת מרצונותיה של האישה לאורך השנים. במהלך הדיון בהארכת המעצר העיד אחד השוטרים שהיו נוכחים בעת מעצרו של החשוד כי הוא טען שהוא אוהב את אשתו – אך כשהיא עושה משהו לא טוב – מוטלת עליו החובה לחנך אותה.

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והורה על מעצרו של החשוד עד תום ההליכים – בין היתר משום החשש שהביעה הפרקליטות מבריחתו מהארץ.

עו"ד פלילי גיל באיער מתמחה במשפט הפלילי מזה 15 שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד פלילי גיל באיער מתמחה במשפט הפלילי מזה 15 שנים.
המשרד עוסק בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלימות במשפחה,
מחיקת רישום פלילי,סגירת תיק משטרתי,גניבה ממעביד,הטרדה טלפונית ועוד.
לייעוץ ללא התחייבות התקשרו:
טל: 052-3877227

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל באיער

מאת: גיל באיערחוק ומשפט - כללי06/02/14894 צפיות
זה מכבר פרסם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, המשמש מתוקף תפקידו גם כראש התביעה הכללית, שורה של הנחיות חדשות שיחוללו מהפך של ממש במשפט הפלילי: הכירו את הליך "ההסדר המותנה".

מאת: גיל באיערפלילי12/11/13957 צפיות
עם סיומה של חקירה המנוהלת נגד אדם זה או אחר, אשר הוזמן לתחנת המשטרה, צריכה המשטרה להחליט האם יש מקום להעמיד לדין את החשוד או שמא יש לסגור את התיק נגדו בשל אחת משלוש העילות המרכזיות המקובלות בחוק: חוסר אשמה, חוסר עניין לציבור או חוסר ראיות.

מאת: גיל באיערפלילי23/10/131132 צפיות
עבירת ההצתה מוגדרת בסעיף 448 לחוק העונשין הפלילי אשר קובע כי "המשלח איש בדבר לא לו, דינו – מאסר חמש עשרה שנים; עשה כן במטרה לפגוע בנכס של המדינה, בנכס המשמש את הציבור, באתר טבע, בצמחיה או בבטחת דרי הסביבה או במטרה לפגוע בבני אדם, דינו – מאסר עשרים שנים". בהקשר הזה חשוב לציין עוד כי מבחינת החוק גם העלאת מיכל אשפה תמים, לכאורה, באש – תיחשב בבחינת הצתה.

מאת: גיל באיערפלילי07/10/131307 צפיות
מאות אלפי אזרחים בשנה נחקרים במשטרה בחשד לביצוע עבירות פליליות. רק כנגד חלק קטן מהם מוגש לבסוף כתב אישום. הדבר נובע מ-2 סיבות עיקריות:

מאת: גיל באיערפלילי11/09/13874 צפיות
עבירת קבלת השוחד המעוגנת בסעיף 290 לחוק העונשין היא אחת העבירות החמורות בספר החוקים של ימינו וזאת במיוחד נוכח המשקל הרב שמייחסים המחוקקים, גורמי אכיפת החוק והמשפט לענישה מרתיעה למען יראו ויראו. כל זאת במטרה לבער את נגע השחיתות מזירת העשייה הציבורית והפוליטית, מוקדם ככל הניתן. חומרתה של העבירה באה לידי ביטוי, בין היתר, בכך שעל אף העובדה שמדובר בעבירה שכתבי האישום בעניינה מוגשים לבית משפט השלום – הרי שתמיד היא תטופל על ידי הפרקליטות ולא על ידי צוותי התביעה המשטרתיים.

מאת: גיל באיערפלילי12/08/131007 צפיות
תקיפה בנסיבות מחמירות מוגדרת בסעיף 382 לחוק העונשין כתקיפה הכוללת בתוכה מכלול רחב של תרחישים: החל מתקיפת בן זוג וכלה בתקיפת קטין וחסר ישע. כמו כן, העבירה מוגדרת בחוק ככזו שבוצעה על ידי "שניים או יותר שחברו יחד לביצוע המעשה". במקרים בהם תצליח הפרקליטות להוכיח כי אכן נעברה עבירה העונה להגדרת התקיפה בנסיבות מחמירות – הרי שיוטל על התוקפים עונש מאסר הכפול מזה הקבוע בחוק לתקיפה רגילה.

מאת: גיל באיערייעוץ משפטי21/07/133589 צפיות
בכל הנוגע לתיקים פליליים העוסקים בעבריינות נוער, ישנה חשיבות גדולה לתסקיר המבחן הנכתב על ידי קצינת המבחן לאחר פגישה אחת או יותר עם הנאשם. חשיבותו של תסקיר המבחן נעוצה בכך שיש בכוחה של קצינת המבחן להמליץ לבית המשפט שלא להרשיע את הנאשם ולאפשר לו להשתקם מהר ככל הניתן – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באדם צעיר שכל עתידו לפניו.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211290 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182003 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181571 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181669 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica