חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בפרקט

מאת: aviניקיון05/03/20141557 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רצפות פרקט נעשים בדרך כלל עם חתיכות עץ מצויד יחד בדגמים גיאומטריים או עיצובים בפסיפס. המראה של פרקטים  הוא ייחודי, נותן אלמנט נוסף של עניין לחדר. אתם עשויים לחשוב כי שמירה על סוג זה של ריצוף דורש שעות של זמן שלך בכלים מיוחדים או מוצרים. עם זאת, יש לנקוט אמצעי זהירות מועטים וניקוי רגיל הם כל הדרוש לקבלת מראה איכותי.

דברים שעליך להצטייד:

מטאטא, ריק. לנגב ,דביק חש רפידות ,שטח שטיחים, שוחקים נוזל לניקוי-Non, פיין צמר פלדה

למעלה שעווה מגע מקל, מרק בסכין, ביצוע הקלטת, ניר זכוכית ,כתם

1טאטא, אבק רטוב מטאטא ריצוף בקביעות. שמור על רמת הלחות למינימום כאשר רטוב מנגב. יותר מדי מים יכולים לחדור עץ, גרימת נזק, ולסיים את יכולה להיות משעממת לאורך זמן. השתמש קנס זיפים מצורף בעת שאיבת אבק או לטאטא כדי למזער מגרד את פני השטח.

2הימנע גרירה או משיכת חפצים כבדים על פני השטח, כמו שריטה זה יכול ולפגוע העץ. המקום דביק חש כריות מתחת חפצים כבדים על תחתית של הרגליים שולחן וכיסא. פרקט הוא מוצר מעץ טבעי, והוא יכול בקלות להיות מעוקם ידי נעלי עקב גבוה. הימנע הליכה על ריצוף עם הנעליים האלה.

3המקום שטיחים או מחצלות באזורים שבהם יש תנועה רבה ברגל. זה עוזר לשמור את הלכלוך, הלכלוך חומרים שוחקים מלהיות מסומנים על פרקט, וכן מפחית את הבלאי על הסיום.

4לנקות נשפך מיד עם שואב נוזלים שאינם שוחקים בד רך. שואב יכול לשמש גם כדי להסיר את סימני שפשוף הנעל. שופכים מעט על הסימן, ולתת לו לקבוע כמה דקות. שימוש בצמר פלדה בסדר כדי להבריק את האזור.

5מגע עד שריטות במקל שעווה התאמת צבעים. אלה זמינים במגוון של צבעים ניתן למצוא ברוב חנויות, שיפוץ הבית. לשפשף את המקל על שריטה. בעזרת סכין מרק כדי להסיר כל עודף. חזק את האזור עם בד רך.

6תיקון נזק כבד באזורים ידי מקליטה את האריחים שמסביב בנייר דבק ועל הסרת לסיים פגום עם נייר זכוכית. הקפד ללכת עם הזרם עץ כאשר הליטוש. למחות מלטש אבק, כתם מחדש, ולהחיל לסיים חדש.

מוגש באדיבות על ידי אלוף הפרקטים

 



תגיות המאמר: פרקטים, פרקט, מתקין פרקט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi

מאת: aviאירועים וחתונות – כללי26/11/161195 צפיות
בבחירת מעצב לאירוע שלכם יש צורך במחשבה מעמיקה בכדי לתת תוצאה טובה. במאמר זה ניתן לכם כמה טיפים לבחירת מעצב אירועים

מאת: aviתקליטנים13/11/161628 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: aviשירותים לעורכי דין25/03/142822 צפיות
אפשרויות מגוונות של דרכים להסבר,תיעוד,או הצגת מסמך בכל דרך אפשרית הניתנת לפענוח סופי בכתב ברור וקריא בתוצאת גימור הכי מושלמת. תמלול הקלטה היא דרך מבוקשת ונצרכת הנותנת את המענה המקורי והאמין ביותר לנושא הקשור בו. יש פעמים שתמלול הקלטה הוא קרש ההצלה האחרון או היחידי שאפשר להיאחז בו ,בכל מיני אסוציאציות בחיים בין במצב יום יומי רציף,ובין מצבי חירום .

מאת: aviנשירת שיער25/03/14918 צפיות
הטכנולוגיה של הסרת שיער בלייזר פועלת ממש כמו החשמל- האור מהווה אנרגיה שניתן להפוך אותה לאנרגיית חום. הרעיון הוא לנצל את האנרגיה הזו על מנת לחמם את שורש השערה עד שיגרם נזק והרס שימנעו צמיחה מחודשת של השערה . בפשטות: מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך העור, ומכיוון שהאור מכוון לאורך גל המתאים לצבע הפיגמנט הנימצא בשורשה של השערה, הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו ובכך גורמת להרס השערה.

מאת: aviבריאות השן25/03/14928 צפיות
השתלת שיניים הוא תהליך כירורגי נפוץ עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. עד היום אנשים היו מטפלים בשיניים לפי הצורך ולכל היותר היו מחליפים לשיניים תותבות, אבל היום רוב האנשים כבר שינו דעתם והסכימו פה אחד לטפל בהשתלת שיניים.

מאת: aviשיפוצים05/03/14982 צפיות
למה פרגולה? איך הייתם רוצים לחסום את קרני השמש החמות שפוגעות בגינה או במרפסת שלכם? הרי מה ההיגיון, יש לכם מרפסת או גינה שאינכם יכולים ליהנות מהם בימי הקיץ החמים כפי שחלמתם. האין זה פשוט נהדר לצאת אל הגינה שלכם להרגיש אווירה קרירה נעימה ומזמינה מבלי להרגיש את השמש הקופחת. אתם יודעים איך תוכלו לשדרג את הבית שלכם וליהנות מהברזייה בחוץ ומהגינה היפה שטיפחתם? התשובה והפתרון היא פרגולה. פרגולה היא מבנה המשמש לייצור מעין תיקרה בחוץ אשר הופכת את החוץ למקום כיפי ומרחיבה את אזור המגורים לראוי יותר שתוכלו

מאת: aviדת ומדינה05/03/146886 צפיות
החרדים אוכלי חינם? גזלנים? פרזיטים? הנה כמה עובדות שאולי לא שמתם לב לזה... דע מה שתשיב להסתה: הציבור החרדי מושמץ לאורך השנים ומוצג כאילו הוא הגזלן הגדול של תקציבי המדינה בכל התחומים. בדיקה מעמיקה מוכיחה שהוא דווקא המקופח ביותר וחלקו בתקציבים אלו נעים סביב 5% בלבד.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica