חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החרדים אוכלי חינם? גזלנים? פרזיטים?

מאת: aviדת ומדינה05/03/20146886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
החרדים אוכלי חינם? גזלנים? פרזיטים? הנה כמה עובדות שאולי לא שמתם לב לזה...

דע מה שתשיב להסתה:

הציבור החרדי מושמץ לאורך השנים ומוצג כאילו הוא הגזלן הגדול של תקציבי המדינה בכל התחומים....
בדיקה מעמיקה מוכיחה שהוא דווקא המקופח ביותר וחלקו בתקציבים אלו נעים סביב 5% בלבד.

להלן תקציר עיקרי הממצאים שנלקחו מנתוני הדוחות של הביטוח הלאומי, הלמ"ס, ספרי תקציבי המדינה, משרד החינוך והתרבות, מס הכנסה, מרכז מידע ומחקר משרד הכלכלה ועוד :

1. כ 57% מהחרדים בעלי כושר השתכרות עובדים לעומת 67% מהחילונים.

2. ילד חרדי מתוקצב הרבה פחות מחלקו באוכלוסיה.
תקציב החינוך מעל 53 מיליארד, החינוך החרדי מקבל רק כ3 מיליארד! כ 5.5% מסך התקציב בעוד שמספר התלמידים החרדים עומד על כ 22%.

3. המימון למוסדות להשכלה גבוהה המונה קרוב ל200 אלף סטודנטים הוא מעל ל 9 מיליארד שח כשכל סטודנט עולה למדינה קרוב ל 50 אלף שח בשנה וכ 150 אלף שח לכל התואר הראשון.
לעומתם בחור ישיבה גבוהה ממומן ב 240 שח לחודש שזה 2880 לשנה ואברך ב 430 שח לחודש שזה 5160 בשנה.
דהיינו מה שאברך מקבל ב 30 שנה המדינה מממנת עבור תואר לסטודנט יחיד!

4. תקציב התרבות הכללית מעל 900 מליון שח בשנה ומתוכם רק כ 5% שהן כ 46 מליון לתרבות יהודית שבה שותפים גם מוסדות הציונות הדתית ועמותות חילוניות העוסקות ביהדות.

4. בביטוח לאומי חלקו של הציבור החרדי עומד על כ 6 אחוז בלבד בעוד היותו מרכיב של כ 11% מאוכלוסיית כל הנפשות בישראל.

5. ישנם שני סוגי מיסים, מס עקיף המגיע ממע"מ מכס יבוא מס קניה בלו דלק אגרות רשיונות ועוד.
מס זה הציבור החרדי משלם כמו כולם!

ומס ישיר המגיע ממס הכנסה על חברות ויחידים.א. כ 80% מהמיסים ליחידים משולמים ע"י שלושת העשירונים העליונים לפי מדרגות המס!
ב. כ 52% מציבור העובדים אינם מגיעים כלל לסף המס ולכן אינם משלמים מס הכנסה, וכאמור רובם אינם חרדים!
ג. כח הקניה החרדי הוא הגדול במדינה ועומד כיום על יותר מ 25 מיליארד שח בשנה כשהצפי לגידול בעוד 50% לשבע השנים הקרובות. המשמעות לכך היא תרומה ענקית ליציבות בכלכלת המשק הישראלי והן לקופת המדינה! זו אגב גם הסיבה שאלפי חברות עברו להשגחות בד"ץ למרות העלויות הכרוכות בכך.

6. פשיעה: התפלגות אסירים מעל 6 חודשי מאסר נכון ל 2013 היא 64.5% לא חרדים, 33% ערבים, ורק 2.2% חרדים!!!

אלו הם רק חלק מנתונים מפתיעים שמן הסתם לא היו ידועים לציבור עד היום מכיוון שבאופן מגמתי העדיפו להסתיר אותם מעייני הציבור בכדי להמשיך ולהפיץ שקרים נגד הציבור החרדי מתוך רצון לבנות לעצמם קריירות פוליטיות
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi

מאת: aviאירועים וחתונות – כללי26/11/161195 צפיות
בבחירת מעצב לאירוע שלכם יש צורך במחשבה מעמיקה בכדי לתת תוצאה טובה. במאמר זה ניתן לכם כמה טיפים לבחירת מעצב אירועים

מאת: aviתקליטנים13/11/161628 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: aviשירותים לעורכי דין25/03/142822 צפיות
אפשרויות מגוונות של דרכים להסבר,תיעוד,או הצגת מסמך בכל דרך אפשרית הניתנת לפענוח סופי בכתב ברור וקריא בתוצאת גימור הכי מושלמת. תמלול הקלטה היא דרך מבוקשת ונצרכת הנותנת את המענה המקורי והאמין ביותר לנושא הקשור בו. יש פעמים שתמלול הקלטה הוא קרש ההצלה האחרון או היחידי שאפשר להיאחז בו ,בכל מיני אסוציאציות בחיים בין במצב יום יומי רציף,ובין מצבי חירום .

מאת: aviנשירת שיער25/03/14918 צפיות
הטכנולוגיה של הסרת שיער בלייזר פועלת ממש כמו החשמל- האור מהווה אנרגיה שניתן להפוך אותה לאנרגיית חום. הרעיון הוא לנצל את האנרגיה הזו על מנת לחמם את שורש השערה עד שיגרם נזק והרס שימנעו צמיחה מחודשת של השערה . בפשטות: מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך העור, ומכיוון שהאור מכוון לאורך גל המתאים לצבע הפיגמנט הנימצא בשורשה של השערה, הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו ובכך גורמת להרס השערה.

מאת: aviבריאות השן25/03/14928 צפיות
השתלת שיניים הוא תהליך כירורגי נפוץ עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. עד היום אנשים היו מטפלים בשיניים לפי הצורך ולכל היותר היו מחליפים לשיניים תותבות, אבל היום רוב האנשים כבר שינו דעתם והסכימו פה אחד לטפל בהשתלת שיניים.

מאת: aviניקיון05/03/141558 צפיות
רצפות פרקט נעשים בדרך כלל עם חתיכות עץ מצויד יחד בדגמים גיאומטריים או עיצובים בפסיפס. המראה של פרקטים הוא ייחודי, נותן אלמנט נוסף של עניין לחדר. אתם עשויים לחשוב כי שמירה על סוג זה של ריצוף דורש שעות של זמן שלך בכלים מיוחדים או מוצרים. עם זאת, יש לנקוט אמצעי זהירות מועטים וניקוי רגיל הם כל הדרוש לקבלת מראה איכותי. דברים שעליך להצטייד: מטאטא, ריק. לנגב ,דביק חש רפידות ,שטח שטיחים, שוחקים נוזל לניקוי-Non, פיין צמר פלדה למעלה שעווה מגע מקל, מרק בסכין, ביצוע הקלטת, ניר זכוכית ,כתם 1טאטא, אבק רטוב מ

מאת: aviשיפוצים05/03/14983 צפיות
למה פרגולה? איך הייתם רוצים לחסום את קרני השמש החמות שפוגעות בגינה או במרפסת שלכם? הרי מה ההיגיון, יש לכם מרפסת או גינה שאינכם יכולים ליהנות מהם בימי הקיץ החמים כפי שחלמתם. האין זה פשוט נהדר לצאת אל הגינה שלכם להרגיש אווירה קרירה נעימה ומזמינה מבלי להרגיש את השמש הקופחת. אתם יודעים איך תוכלו לשדרג את הבית שלכם וליהנות מהברזייה בחוץ ומהגינה היפה שטיפחתם? התשובה והפתרון היא פרגולה. פרגולה היא מבנה המשמש לייצור מעין תיקרה בחוץ אשר הופכת את החוץ למקום כיפי ומרחיבה את אזור המגורים לראוי יותר שתוכלו

מאמרים נוספים בנושא דת ומדינה

מאת: אמורדת ומדינה20/07/231936 צפיות
בבחירת מתנות לראש השנה, חשוב להתייחס לפריטים הנושאים משמעות ומחזיקים בקשר לנושאים של החג. רעיון מתנה משמעותי לראש השנה הוא חתיכת יודאיקה. זה יכול לכלול פריטים כמו חנוכייה מעוצבת להפליא

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדת ומדינה09/02/171951 צפיות
כבוד הבריות בפרשנות הרמ"א / עו"ד נועם קוריס

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה30/12/161661 צפיות
מדוע נקבע חג רק לנס חנוכה, ולא לנס של הניצחון על גוליית? במה שונה נס חנוכה מניסים אחרים שנעשו לעם ישראל? למה דווקא עבורו קבעו חג? על האור שיורד לעולם דווקא בימי החנוכה!! נסים רבים ארעו לעם ישראל בתולדותיו. על חלקם אנו יכולים לקרוא בתנ"ך. בכל זאת, מעניין שעל רוב הניסים לא נקבע שום חג לזכר הנס!!

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה18/07/162330 צפיות
כמה סכנות יש היום בדרכים, תאונות דרכים, תקלות ברכב, מחסלים, טעויות אנוש כמה נוסעים וכמה לא חוזרים לבית? מה עושים כדי ךהשמר ולהתברך בדרך ולחזרה לשלום ? לחסידי ברסלב יש תפילה ודבר תורה לומר לכם לפני שאתם יוצאים לדרך !

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה15/06/162391 צפיות
נר מצוה ותורה אור. וקרמיז לן קרא שבקיום המצוות יש לעשותם בבחי' "בהעלותך", דהיינו באש ובהתלהבות (שקורים ברע"ן בלע"ז), והוא יסוד החסידות ועיקר שבח ומעלת עבודת ה' ועשיית רצונו יתברך, כשהדבר נעשה מתוך שלהבת י"ה וברע"ן, באש ההתלהבות והחשק) הוא יסוד גדול בחסידות ובברסלב בפרט...

מאת: ברסלב מאירדת ומדינה07/06/162020 צפיות
תגידו הכל בסדר אצלכם ? כשיש סדר, וכל דבר יש לו מקום וכל דבר נמצא במקומו – הכל יפה והכל עובד ופועל כראוי. אבל כשאין סדר, כשאין לחפצים מקום מוגדר, ואפילו יש להם מקום, אבל לא שמים אותם על מקומם, (והאי סדר בלאגן בלעז חוגג, והבילבול שולט, ודברים חשובים הולכים לאיבוד, ודברים לא זמינים בעת שצריכים אותם. והסדר – הוא אחד מרזי ההצלחה, כי הסדר הוא - בחינת יישוב הדעת, והיפך הסדר – הוא חגיגת החוסר יישוב הדעת. אז איך זוכים שהכל יהיה בסדר ??

מאת: אבי דוידידת ומדינה16/11/152476 צפיות
כיום, בית המשפט מתייחס למספר גורמים בעל ההחלטה לגבי משמורת ילדים: ראשית, אם הילד הנו בר דעת, שואלים אותו לגבי רצונו הפרטי, כאשר ככל שהילד גדול יותר - כך ניתן משקל רב יותר לרצונו. שנית, בית המשפט מבקש לבדוק את מידת הבגרות הנפשית של הילד, והאם היא תואמת את בני גילו. שלישית, בית המשפט ייטה שלא לשבור את רצונו של הילד, אם הוא הובהר והוסבר במידה המספקת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica