חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת הניקוד בעבירות תעבורה

מאת: יעל זוהרדיני תעבורה13/03/20147878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת הניקוד היא למעשה כלי רשות הרישוי ושל משטרת ישראל, אשר באמצעותה ניתן לעקוב אחר נהגים שהורשעו בעבירות תעבורה. על ידי ביצוע עבירת תעבורה חמורה והרשעה בביצועה, יקבל הנהג נקודות אשר יירשמו בסמוך לרישיון הנהיגה שלו. צבירה של נקודות כאלה מסכנת את רשיונכם, ובהגעה למכסת נקודות מסויימת, רשיונכם יישלל לתקופה או שתדרשו בלמידה לקורס נהיגה מונעת. במקרים קיצוניים תיאלצו לעשות את כל תהליך קבלת הרישיון מחדש.

במידה ועברתם את מכסת הנקודות, מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה אשר יידע לסייע לכם, וינסה לסייע בהקלה על העונש בפני רשות הרישוי. חשוב לציין כי אין צורך לפנות אל עורך דין תעבורה עבור כל נקודה שתקבלו. יש ללמוד את הטעות ולהמשיך הלאה מבלי לבצע עבירות נוספות. כמובן, שתמיד מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה אשר מכיר את חוקי התעבורה בארץ ויידע להגיד לכם אם העבירה בגינה קיבלתם את הנקודות בהחלט דורשת מתן נקודות לרישיונכם.

על מה מקבלים את הניקוד?

מתן הנקודות נע לפי חומרת העבירה וסוגה. כך לדוגמא, בעבור נסיעה ללא אורות כנדרש, או גרירה של אופנוע ללא היתר, תקבלו 2 נקודות ברישיונכם. כמו כן, עבור עבירות תנועה חמורות יותר כמו אי עצירה בתמרור "עצור", נסיעה מסוכנת לאחור או אי-ציות לחוקי מעגל התנועה יקנו לכם 4 נקודות. מקרים חמורים יותר, כמו כניסה לצומת ברמזור אדום, אי מתן זכות קדימה, פניית פרסה תוך סיכון הזולת או נהיגה במהירות מופרזת יקנו לכם בין 8-10 נקודות. מדובר בניקוד משמעותי שיהווה סיכון משמעותי לרישיונכם. סעו בזהירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל זוהר

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182177 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171597 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161633 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152365 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152455 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151954 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152545 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica