חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לרכישת ביטוח חיים

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/20147944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

ביטוח חיים הוא ללא ספק אחד הביטוחים הנפוצים והפופולאריים ביותר בשוק הביטוחים. הצורך הבסיסי לדאוג למשפחה והרצון להבטיח את רווחת הילדים הם שמניעים אנשים להרים טלפון לחברת הביטוח ולרכוש לעצמם ביטוח חיים. כמו כן, יש לדעת כי כאשר אנשים פונים לבנק ללקיחת משכנתא, הבנק מחייב אותם לעשות ביטוח חיים.

להלן שלושה שלבים למעוניינים ברכישת ביטוח חיים.

שלב ראשון- חיפוש אופציות

ישנן שלל חברות בתחום של ביטוחים המציעות לרכוש אצלן מגוון רחב של ביטוחים ביניהן ביטוח חיים. החברות השונות מתחרות על כיסו של הלקוח הפוטנציאלי וכל אחת רוצה למשוך כמה שיותר לקוחות אליה. אז לפני שאתם רצים לרכוש ביטוח לעצמכם, בין אם זה ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישיות או כל סוג ביטוח אחר, בדקו את האופציות העומדות בפניכם.

הדרך היעילה ביותר לחפש היא ללא ספק באמצעות האינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למנוע החיפוש של גוגל ולהקליד את הערך המבוקש, לצורך העניין: "ביטוח חיים". מיד יופיעו בפניכם שלל אופציות של חברות ביטוח המציעות רכישה של ביטוח זה.

שלב שני- איך מחליטים?

עכשיו, לאחר שראינו את האופציות העומדות לרשותנו, נותר לנו רק להחליט. היות ומדובר במוצר שהוא גנרי, משמע זהה בין כל החברות, אין שום סיבה שלא תשלמו את המחיר הזול ביותר או שתבחרו בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם. אתם צריכים לבצע סקר שוק קטן ולבדוק איזו חברה מציעה לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

כמובן שחשוב מאוד לפני שבוחרים בחברה לבדוק את תנאי הפוליסה. על אף שבכל החברות ביטוח חיים נועד בכדי להגן מפני מצב בו אחד ההורים נפטר בטרם עת והמשפחה נותרת ללא יכולת פרנסה, גם בין החברות השונות יש תנאים שונים לפוליסה. ייתכן וחברה מסוימת תהייה זולה יותר אבל סכום הכסף אותו היא תעניק במקרה בו תצטרכו להפעיל את הפוליסה הוא נמוך יותר מחברות אחרות. בדקו את כל הפרטים, עשו חושבים עם עצמכם, ואז בחרו את ההצעה הטובה ביותר העונה על הצרכים והרצונות שלכם.

שלב שלישי- לא אומרים לא למתנות

 

חברת מגדל, שהיא חברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום הביטוחים, מבינה את הצורך של הורים לרכוש ביטוח חיים כדי להוות רשת ביטחון לילדים שלהם, במקרה שחס וחלילה יקרה משהו להורים. לכן, החברה מציעה הטבה משתלמת ביותר המכונה בייבי ביטוח- ביטוח חובה לחיים. בייבי ביטוח הוא ביטוח חיים המעניק פוליסה של 100,000 בחינם למשך שנה, להורים טריים שזה עתה נולד להם תינוק/ת בפעם הראשונה. מדובר בהצעה אטרקטיבית במיוחד, אז התקשרו עוד היום ורכשו לעצמכם כרית ביטחון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195825 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/152305 צפיות
סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151968 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148010 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138187 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138149 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131651 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

מאת: zivביטוח חיים09/04/131662 צפיות
לא רואים את האור בקצה המנהרה? כל המחירים רק עולים? הגיע הזמן להתחיל לחסוך? הרוב הכולל מתמודדים בקושי עם יוקר המחייה סביב,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica