חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מחירי ביטוח חיים

עד לאחרונה, כשהיינו רוצים לעשות השוואה בין מחירי ביטוחי החיים נותרה לנו הבעיה של זמן ויכולת לבצע און ליין השוואה מקיפה נכונה ומדוייקת.  לא תהיתם איך יתכן ובשנת 2015 בעולם בו המידע זמין לכולם ומאוד נגיש, אף אחד לא עושה השוואה נכונה ואמיתית?


ביטוח חיים הינו ביטוח למקרה מוות, מבוטח אשר מעוניין להגן על משפחתו או על התלויים בו כלכלית (ילדים, בני זוג, הורים או כל אחר). בוחר סכום ביטוח, ממלא הצהרות בריאות ופרטים אישיים ומשלם מדי חודש עבור הביטוח. הבעייתיות בדרך כלל באה לידי ביטוי בעלויות שכבר לאחר מס' שנים בודד אינן תואמות את המחיר שסוכם מול המבוטח.


נערוך דוגמה לשם ההבנה:
יניב ביקש לרכוש ביטוח חיים, גילו של יניב הוא 40, סכום הביטוח אותו רוצה יניב הוא  1,000,000 ש"ח, יניב בריא ואינו מעשן.נציג המכירות של חברת הביטוח ציין בפניו כי ישלם עבור הביטוח סכום חודשי של 68 ש"ח והמחיר הוא לאחר 40% הנחה.

כעבור כמה שנים בגיל 45 גילה יניב כי המחיר שמשלם ממש רחוק ממה שסוכם מולו, כיום משלם הוא 192 ש"ח (כמעט פי 3 מהמחיר בהתחלה). ההנחה שקיבל למעשה היתה עבור מס' שנים וגילו עלה - כך גם הסיכון.

כעת יניב מעוניין להוזיל את המחיר, פנה לאותה חברה שהסכימה להוזיל לו את המחיר מ-192 ל- 160 ש"ח ולתת הנחה לתקופה נוספת אך מוגבלת. יניב מרגיש כי צריך להיות צרכן חכם ולעשות סקר שוק, הוא מתקשר לחברה נוספת שמוכנה להציע לו את אותו סכום ביטוח ב140 ש"ח ומתקשר לחברה נוספת בה המחיר הינו 135 ש"ח... יניב רואה שיש מה להוזיל ועובר לחברה השלישית.

כיצד נפתור את הבעיה?

ליניב ולצרכנים אחרים, אין דרך לדעת כמה יעלה בכל החברות ביטוח חיים, או במילים אחרות, איך לעשות השוואת מחירי ביטוח חיים בין כל החברות.  מבוטחים רבים נכון להיום פונים לסוכן הביטוח אישי שלהם או לנציג המכירות של חברת הביטוח ומקבלים הצעת מחיר או לדעת מחיר ביטוח חיים מבלי שתיהיה להם היכולת לבצע סקר שוק חכם ולקבל את ההצעה לביטוח חיים הכי זול.


מה השתנה החל מהיום? מה חדש?

באתר האינטרנט בקישור הבא - השוואת מחירי ביטוח חיים - לחץ כאן! תוכלו לבצע השוואת מחירים נכונה ואמיתית, תוכלו להבין מה המחיר ההתחלתי ומה המחיר בעוד 10 שנים. תוכלו לדעת כמה תשלמו בגין הביטוח לתקופה של 10 שנים והכי חשוב תיהיה לכם השליטה לקבל החלטה על פני טווחים ארוכים יותר.


כל מה שצריך הוא להזין את תאריך הלידה, מין, סטטוס עישון (מעשן או לא מעשן), סכום הביטוח, והאם ברצונכם לראות את המחירים לאחר ההנחות המקסימאליות הקיימות היום.

הסימולטור יחשב עבורכם את המחיר בכל החברות ותוכלו לבצע השוואה נכונה ואמיתית!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטים ביטוח ופיננסים

072-2112225 / 054-4667772 /

אלטרנטיבה נוספת לכסף שלך...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלטים ביטוח ופיננסים

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161722 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155313 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני09/09/142554 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי23/08/142458 צפיות
כבר יותר מעשור, בכל הפסקת פרסומות בערוצים המסחריים חברות הביטוח הישירות "אוכלות לנו את הראש" וטוענות "למה לממן סוכן?" וכדאי לעשות ביטוח באופן ישיר ולחסוך בכסף.

במאמר זה ריכזנו את אפיקי חיסכון אשר עומדים לרשותנו בתקופת ריביות נמוכות, ומה היתרונות והחסרונות. איך תעזרו לילד לקנות דירה, להוצאות החתונה, או ללימודים באוניברסיטה?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/152310 צפיות
סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148013 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/147947 צפיות
היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138189 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138152 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131654 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

מאת: zivביטוח חיים09/04/131666 צפיות
לא רואים את האור בקצה המנהרה? כל המחירים רק עולים? הגיע הזמן להתחיל לחסוך? הרוב הכולל מתמודדים בקושי עם יוקר המחייה סביב,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica