חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקר סיכונים ביטוח

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/20152310 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

סקר סיכונים ביטוח - עוד תפקיד אחראי של שמאי מוצלח!

סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

חשיבות של סקר סיכונים ביטוח

כל חברת ביטוח שמקבלת תיק לקוח עבור ביטוח רכוש, חייבת לקבל נתונים מאת סוקר סיכונים. היא לא תוכל לבטח את הרכוש בלי לדעת מה הם הסיכונים העומדים מאחוריו. כדי לקבל תמונה מושלמת עליה להשתמש בשירותי סקר סיכונים ביטוח שיבצע עבורה שמאי מוסמך, בצור הזו היא תדע לעבוד נכון עם הלקוח ולבטח את רכושו כנדרש.

סקר זה חשוב לחברת הביטוח כדי לגבות מן הלקוח את הסכום שעליו לשלם עבור ביטוח הרכוש (בהתאם לרמת הסיכון וגובה סבירותו), כמו כן כך היא תוכל לדעת האם כדאי לה לקבל את התיק בכלל או אולי להתנגד (אם מדובר ברמת סיכון גבוהה מאד, למשל), בנוסף מסייע סקר סיכונים ביטוח כדי לדרוש תנאים מסוימים מן הלקוח לפני שהוא ניגש לבטח את רכושו (לדוגמא: יהיה עליו צורך להפעיל רשת הגנה נוספת וכדומה).

איך עושים סקר סיכונים ביטוח?

שמאי נזקים מבצע סקר סיכונים ביטוח על פי נתונים שונים בשטח. לצורך עבודתו הוא משווה את הרכוש המדובר לרכוש דומה במקום אחר, ובודק את רמת הסיכון הספציפי למקום זה. הדברים משתנים בהתאם לסביבה בה נמצא הרכוש (אחוזי פשע, למשל, מהוים גורם משמועתי), חשוב גם לקחת בחשבון את רמת ההגנה שמשקיע הלקוח, סוג האנשים שנמצאים בסביבת הרכוש, סוג העבודה שנעשית בו. במקרה של מפעל או תעשיה יש לבדוק את רמת הסיכון של המכשירים השונים, ואת בטיחותם. כל זה ועוד נלקח בחשבון מדוקדק ועל פי שקלול כל הנתונים כולם מגיש שמאי הנזקים את סקר הסיכונים אל חברת הביטוח בסופו של דבר.

אחריות של סקר סיכונים ביטוח

היות ותשובתו של שמאי נזקים משמעותית מאד עליו  לבצע את עבודתו בדייקנות. יש לציין כי חברות הביטוח מסתמכות על בדיקה זו ועל סמך זה מאשרות את ביטוח הרכוש או שוללות אותו. במקרה של נזק שכבר קרה חשוב לדעת מראש האם התכוננו לקראתו ומהי דרגת המעורבות של הלקוח בענין. מסיבה זו יש להטיל את המשימה אך ורק על שמאי מוסמך אשר יעשה את עבודתו בצורה אמינה ונכונה בלבד.

שמאי ישראל אביטל שמאי רכוש הוא בדיוק אחד כזה - שמאי אמין ומקצועי שצבר נסיון רב בתחום סקר סיכונים ביטוח.

אצלנו תקבלו מענה מושלם עבור כל מצב! חברות הביטוח כבר יודעות את זה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187742 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181586 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187707 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185306 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181412 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181227 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151971 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148014 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/147947 צפיות
היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138191 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138152 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131654 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

מאת: zivביטוח חיים09/04/131667 צפיות
לא רואים את האור בקצה המנהרה? כל המחירים רק עולים? הגיע הזמן להתחיל לחסוך? הרוב הכולל מתמודדים בקושי עם יוקר המחייה סביב,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica