חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה תעשה כדי לא להיות הבא בתור (חלק ראשון)

בס"ד ראשית חובה לציין שאמנם המאמר מנתח את תחום הרהיטים אך המסקנות חשובות לכל העסקים והחברות בכל תחום לבל יכלאו למצב דומה הצלחת העסק שלהם. התפרסם בשבוע שעבר (19/03/14) בעיתון כלכליסט כתבה בעקבות קריסת חברות הרהיטים עין חרוד ודיבאני אנד דיזיין בשבוע האחרון. בתחקיר הובא שישנם קשיים משמעותיים בענף הרהיטים המקשים מאד על החברות בתחום. במאמר זה ננתח את הבעיות שהובאו ונראה כיצד ניתן לפתור אותם. 1. מנתונים שהגיעו לכלכליסט ע"י חברת המידע העסקי BDI-COFACE עולה שמוסר התשלומים בענף ארוך משמעותית מכלל המשק כאשר בענף הרהיטים מספר ימי האשראי שהיו מקובלים ב2013 עמד על 117 יום זאת לעומת 98 יום בכלל המשק. אם נבוא לבחון לעומק את הנתונים נגלה שגם בכלל המשק ימי האשראי קרובים ל100 יום א"כ כיצד אותם 19 יום הפרש גורמים לקריסת החברות. ולכן ברור שהדבר נובע מהתנהלות לא נכונה משום שהתנהלות נכונה בעסק מחייבת אותך לשמור על איזון תקציבי ובמקרה של אשראי ארוך לשמור מראש כסף מהימים שבהם תזרים המזומנים גדול לימים שבהם התזרים קטן. ולכן אין זה משנה אם ימי האשראי הם ממוצע של 98 יום או של 117 יום מכיוון שאתה יודע מה מקובל אצלך עליך להתכונן לזה מראש. ובעז"ה בשבוע הבא נכתוב עוד על ענין זה. אשמח לשמוע את תעדכם על המאמר כאן 2. בכתבה הובא אריה ויסמן, מנכ"ל ובעלי רשת הריהוט שמרת הזורע מסביר עוד סיבות שגרמו לחברות לפשוט רגל, כשהראשונה שבהם מכיוון "שיש נטייה מצד חברות הרהיטים לפתוח עוד סניפים ללא בסיס כלכלי איתן במקום להתקדם בזהירות ולא תמיד המחיר מצדיק את התמורה" גם בעיה זו נובעת מהתנהלות לא נכונה בעסק. משום שבעסק חובה להתנהל בזהירות זאת אומרת שמצד אחד חובה לפתח את העסק בעקביות אבל מצד שני בזהירות. ופתיחת סניף נוסף זהו צעד שיכול להיעשות רק אחרי בדיקת כדאיות מקיפה מאד ויכולת כלכלית, מאחר שזה גורר הרבה מאד הוצאות שיכולות לגרור גם את העסק הראשון לקשיים כלכליים. כמו כן חייב בעל העסק לבדוק את יכולותיו לנהל שתי סניפים במקביל כדי שאחד לא יהיה על חשבון השני. וכן חייבת להיות יכולת לבדוק בכל זמן את מצבו של כל סניף בנפרד על מנת לעקוב אחר כדאיותו של הסניף. בעז"ה בשבוע הבא נמשיך וננתח עוד את הכתבה. אשמח לשמוע את דעתכם על המאמר במייל contact@yourbusinessmistakes.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מחפש את הצלחת העסק שלך!!

אהרון יעקובוביץ

טיפים להצלחת העסק חינם


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון יעקובוביץ

מאת: אהרון יעקובוביץעסקים קטנים ובינוניים06/03/14771 צפיות
ביום שני 03/03/14 פורסם תחקיר שיש לו משמעות גדולה מאד לכל בעל עסק הרוצה להצליח יותר בעסקים שלו

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211337 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211040 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211214 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201063 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica