חפש מאמרים:
שלום אורח
16.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה תעשה כדי לא להיות הבא בתור (חלק ראשון)

בס"ד ראשית חובה לציין שאמנם המאמר מנתח את תחום הרהיטים אך המסקנות חשובות לכל העסקים והחברות בכל תחום לבל יכלאו למצב דומה הצלחת העסק שלהם. התפרסם בשבוע שעבר (19/03/14) בעיתון כלכליסט כתבה בעקבות קריסת חברות הרהיטים עין חרוד ודיבאני אנד דיזיין בשבוע האחרון. בתחקיר הובא שישנם קשיים משמעותיים בענף הרהיטים המקשים מאד על החברות בתחום. במאמר זה ננתח את הבעיות שהובאו ונראה כיצד ניתן לפתור אותם. 1. מנתונים שהגיעו לכלכליסט ע"י חברת המידע העסקי BDI-COFACE עולה שמוסר התשלומים בענף ארוך משמעותית מכלל המשק כאשר בענף הרהיטים מספר ימי האשראי שהיו מקובלים ב2013 עמד על 117 יום זאת לעומת 98 יום בכלל המשק. אם נבוא לבחון לעומק את הנתונים נגלה שגם בכלל המשק ימי האשראי קרובים ל100 יום א"כ כיצד אותם 19 יום הפרש גורמים לקריסת החברות. ולכן ברור שהדבר נובע מהתנהלות לא נכונה משום שהתנהלות נכונה בעסק מחייבת אותך לשמור על איזון תקציבי ובמקרה של אשראי ארוך לשמור מראש כסף מהימים שבהם תזרים המזומנים גדול לימים שבהם התזרים קטן. ולכן אין זה משנה אם ימי האשראי הם ממוצע של 98 יום או של 117 יום מכיוון שאתה יודע מה מקובל אצלך עליך להתכונן לזה מראש. ובעז"ה בשבוע הבא נכתוב עוד על ענין זה. אשמח לשמוע את תעדכם על המאמר כאן 2. בכתבה הובא אריה ויסמן, מנכ"ל ובעלי רשת הריהוט שמרת הזורע מסביר עוד סיבות שגרמו לחברות לפשוט רגל, כשהראשונה שבהם מכיוון "שיש נטייה מצד חברות הרהיטים לפתוח עוד סניפים ללא בסיס כלכלי איתן במקום להתקדם בזהירות ולא תמיד המחיר מצדיק את התמורה" גם בעיה זו נובעת מהתנהלות לא נכונה בעסק. משום שבעסק חובה להתנהל בזהירות זאת אומרת שמצד אחד חובה לפתח את העסק בעקביות אבל מצד שני בזהירות. ופתיחת סניף נוסף זהו צעד שיכול להיעשות רק אחרי בדיקת כדאיות מקיפה מאד ויכולת כלכלית, מאחר שזה גורר הרבה מאד הוצאות שיכולות לגרור גם את העסק הראשון לקשיים כלכליים. כמו כן חייב בעל העסק לבדוק את יכולותיו לנהל שתי סניפים במקביל כדי שאחד לא יהיה על חשבון השני. וכן חייבת להיות יכולת לבדוק בכל זמן את מצבו של כל סניף בנפרד על מנת לעקוב אחר כדאיותו של הסניף. בעז"ה בשבוע הבא נמשיך וננתח עוד את הכתבה. אשמח לשמוע את דעתכם על המאמר במייל contact@yourbusinessmistakes.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מחפש את הצלחת העסק שלך!!

אהרון יעקובוביץ

טיפים להצלחת העסק חינם


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון יעקובוביץ

מאת: אהרון יעקובוביץעסקים קטנים ובינוניים06/03/14381 צפיות
ביום שני 03/03/14 פורסם תחקיר שיש לו משמעות גדולה מאד לכל בעל עסק הרוצה להצליח יותר בעסקים שלו

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19383 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18262 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18425 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17727 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17621 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17767 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica