חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים באמירים לחופשה זוגית, משפחתית, חופשה לקבוצות, ליום בודד או לימים רבים – תמיד אמירים!

מאת: Itay Bardugoצימרים30/03/20144467 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה מייחד את הצימרים באמירים מצימרים אחרים?

השילוב של רמת האירוח,  המגוון העשיר של סגנונות עיצוב, הצימרים הרבים שיש בכפר הנופש אמירים, בשילוב עם אורח החיים של תושבי אמירים ומיקומה הגיאוגרפי, הוא שהופך את אמירים לאחד המקומות היפים בארץ, ואת כפר הנופש אמירים למקום המציע פינוק ברמה גבוהה. אמירים מונה כמעט 200 צימרים, כאשר אין צימר באמירים אחד הזהה למשנהו לא בעיצוב ולא בפורמט. במובן זה, בהתאם לחופשה אותה אתם מתכננים ובהתאם לנפשות הפועלות ולתקציב העומד לרשותכם, תוכלו לבחור צימר לזוגות, צימרלמשפחות וכדומה. צימרים לזוגות ממוקמים על פי רוב במקומות המאפשרים פרטיות, אינטימיות ושקט. צימרים למשפחות מעוצבים באופן כזה המאפשר לכם לבלות בחיק המשפחה או יחד עם משפחות נוספות איתם יצאתם לחופשה באמירים, מבלי להפריע ליתר הנופשים. זו אחת היתרונות הגדולים של כפר הנופש אמירים. יש לכם בכל רגע נתון את האפשרות להיות לבד או ביחד, להתמזג או להתבדל. צימר למשפחהבאמירים מעוצב באופן כזה שתוכלו לבלות בכיף ובנועם עם ילדיכם. הצימר מכיל כל מה שאתם זקוקים לו ומפנק אתכם באביזרים נוספים שמטרתם להנעים את שהותכם: מערכת קולנוע ביתית, בריכה, ג'קוזי ושפע של סדנאות יצירה וסדנאות רוחניות למשפחות עם ילדים. צימרים לזוגות בנויים באופן כזה ששם דגש על אווירה אינטימית, רומנטית, שמאפשרת לכם לבלות בנעימים עם בני הזוג שלכם. בנוסף, אטרקציות תיירותיות רבות נמצאות במרחק נסיעה קצר מאמירים, הממוקמת בלב הגליל, ומזמינות אתכם לשלב חוויות מרתקות נוספות לחופשה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Itay Bardugo

מאת: Itay Bardugoעסקים - כללי03/04/14938 צפיות
מערכת פינוי אשפה פנואמטית מותאמת למבנה בו מעוניינים לסלק את האשפה, ולסוג האשפה המסולקת.

מאת: Itay Bardugoצימרים01/04/144579 צפיות
שומרי מסורת אינם נדרשים להתפשר על איכות הנופש: צימרים למשפחות באמירים – גם לאוכלוסייה הדתית.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171485 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica