חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים למשפחות באמירים- גם לשומרי מסורת.

מאת: Itay Bardugoצימרים01/04/20144577 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משפחות חילוניות המעוניינות לצאת לחופשה משפחתית נדרשות לבחור צימר באמירים המתאים לטעמם האישי, לאופי המשפחה ולתקציב העומד לרשותם. הוא הדבר גם בנוגע למועדי החופשה והאם מדובר באמצע שבוע, בסופי שובע או מועדים לשמחה. משפחות דתיות או מסורתיות נדרשות להתנהלות שונה, המאלצת אותם לא פעם להתפשר על סוג הנופש ועל איכותו. כפר הנופש אמירים ערוך לקבל ולארח את כולם, ללא קשר לגילם, להרכב איתו מבלים בחופשה (זוגות, יחידים, משפחות או קבוצות),ומאפשר לכל אחד מכם לבחור צימר באמירים העולה בקנה אחד עם דרישותיו ועם ציפיותיו.

 

 

צימרים למשפחות באמירים- לנופשים דתיים

 

צימרים למשפחות באמירים לנופשים שומרי מסורת: אמירים ממוקמת במרחק נסיעה קצר ממירון ומקבר רבי שמעון בר יוחאי, ומקברי צדיקים רבים בגליל. כמו-כן, ישנו ביישוב בית כנסת פעיל, כמו גם בריכת שחיה (הפועלת בחודשי הקיץ) עם שעות שחיה נפרדות לנשים ולגברים. הצימרים באמירים ממוקמים באזורים שקטים המאפשרים לכם לנפוש ולנוח גם בשבתות וחגים, תוך שמירה על הלכות הדת. חלק מחדרי השינה מצוידים במיטות יהודיות הניתנות להפרדה לפי הצורך. אנו מזמינים אתכם ליהנות ממזון בריא וכשר- המבוסס על עקרונות הצמחונות והטבעונות, לפיהם חיים תושבי אמירים ולהשתתף בסדנאות רוחניות, טיולים באזור (בדרגות קושי שונות- בהתאם לבחירתכם) ועוד. לנוחותכם, תוכלו לקבוע לעצמכם את לוח הזמנים טרם כניסת השבת, בין אם מדובר בביקור במסעדה, בביקור בספא שלנו או בהזמנת שרותי עיסוי מפנקים לחדר. צימרים למשפחות באמירים מאפשרים למשפחות דתיות לצאת לחופשה ברמה אחרת, ומאפשרים לכם לבלות עם ילדיכם בהתאם לסגנון החיים שלכם ובהתאם לאני- מאמין שלכם. כמו כן, שפע האטרקציות בסביבת אמירים הפזורים ברחבי הגליל, יעזרו לכם להפוך את חופשתכם למעניינת יותר, חופשה בלתי נשכחת באמירים. אנו מאמינים כי כל משפחה זקוקה לנופש ולזמן איכות עם עצמה, ואנו שמחים להזמין אתכם לאחד המקומות היפים ביותר בארץ- אמירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Itay Bardugo

מאת: Itay Bardugoעסקים - כללי03/04/14936 צפיות
מערכת פינוי אשפה פנואמטית מותאמת למבנה בו מעוניינים לסלק את האשפה, ולסוג האשפה המסולקת.

מאת: Itay Bardugoצימרים30/03/144462 צפיות
זקוקים לחופשה מרגיעה עם הילדים? בלי הילדים? למה שלא תפנקו את עצמכם: בואו להנות מחופשה בלתי נשכחת בצימרים באמירים .

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica