חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איבזורי רכב לנכים

נהיגה ברכב היא עניין פשוט יחסית ומהנה מאוד עבור מרבית בני האדם, לרבות אנשים עם מוגבלויות פיזיות. בעוד שהנהיגה עצמה אינה מהווה בעיה עבור מרבית הנכים, השלב הבעייתי הוא דווקא השלב של ההליכה לרכב, הכניסה לרכב, הכנסת כיסא הגלגלים לרכב ולאחר ההגעה ליעד,  יציאה מהרכב וכניסה לכיסא הגלגלים.  למרות בקשיים והמוגבלויות, ישנם אלפי נהגים נכים שמצליחים לתפקד בצורה מלאה ולנהוג ללא כל בעיה. מה שהופך את כל זה לאפשרי הם האביזרים השונים שמתאימים את הרכב לצרכיו המיוחדים של האדם הנכה. במאמר שלפניכם תלמדו על איבזורי רכב שונים עבור הנהגים הנכים, היתרונות שלהם והיכן ניתן לרכוש אביזרים אלו בארץ.

איבזורי רכב מומלצים לקהל הנהגים הנכים

ישנו מגוון רב של אביזרים שונים שניתן להתקין ברכבו של הנכה. חלקם פשוטים יותר וחלקם מהווים פתרונות טכנולוגיים מורכבים יותר. לפניכם כמה אביזרים שימושיים ומומלצים במיוחד:

  • מושב נשלף - מושב נשלף הוא איבזור רכב לנכים המרותקים לכסא גלגלים. מכיוון שהכניסה לרכב מתוך כיסא הגלגלים קשה מאוד והיציאה מן הרכב קשה עוד יותר. הומצא מושב רכב נשלף. המושב מותקן על ציר שמאפשר לו להסתובב על צירו לכיוון הדלת ולהישלף החוצה. על המושב מותקנים גלגלים והוא יכול לשמש ככיסא גלגלים לאחר שליפתו. שליפת המושב והפיכתו לכיסא גלגלים היא שליפה קלה ונוחה מאוד, המתבצעת בשיטה אלקטרונית בעזרת שלט או בצורה ידנית, על פי העדפה אישית. מושב נשלף לנהג נכה יכול לחסוך לו זמן רב ולהקל את הפעולות שסביב הנהיגה בצורה משמעותית.
  • מעלון גג - מעלון גג הוא עוד אביזר נוח ביותר עבור נהגים נכים. כאשר הנכה נכנס אל תוך הרכב בצורה עצמאית, אין באפשרותו להכניס את כסא הגלגלים אל תוך הרכב בצורה נוחה. בשביל לפתור קושי זה הומצא מעלון הגג. מדובר במתקן אלקטרוני שמאפשר להעלות את כסא הגלגלים אל תוך חלל אחסון שמותקן על גבי גג הרכב.

איפה ניתן לרכוש אביזרים להתאמת הרכב לנכה?

ניתן לרכוש את האביזרים המוזכרים לעיל בחברות מיוחדות שמספקות לקהל הנכים אביזרים להתאמת הרכב  לנהיגה. אחת החברות הבולטות בתחום בארץ היא א.צ.מ. אצמ מייצרת את השכלולים הטכנולוגיים הדרושים לנוחיות הנכים בארבעת מפעליה הפרוסים ברחבי הארץ, משווקת את המוצרים ללקוחות פרטיים וגופים ציבוריים גדולים כמו צה"ל וביטוח לאומי. בנוסף, אצמ מספקת ייעוץ והכוונה לגבי איבזורי הנהיגה לנכים ובעלי מוגבלויות, התאמת רכבים לנהיגה, הסעות, תחבורה ציבורית ועוד. היועצים יכולים לספק מענה בכל עת ואפילו להגיע לביתו של האדם הנכה על מנת לעזור לו לפתור את בעיות הניידות שעומדות בפניו.

 



תגיות המאמר: איבזור רכב לנכים, אצמ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica