חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקולקציה הקרובה של שמלות ערב

מאת: מיכאל רומנסקיאופנה31/03/20146795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה באיזה אירוע מדובר, אין כמו שמלת ערב מושקעת ומיוחדת מאד, כזו שמושכת תשומת לב רבה. בתחום שמלות הערב ניתן למצוא כיום מגוון רחב מאד של עיצובים וסגנונות. השמלות, שמעוצבות על ידי מעצבים המתמחים בתחום, יכולות להתאים לאירועים שונים ולהיות פתרון מושלם לכל אחת. בכל שנה מתווספות למדפים שמלות חדשות ועיצובים רעננים, ההופכים את חווית הקנייה למהנה עוד יותר. האביב, שכבר בפתח ועוד רגע יסתיים, מציע מבחר של שמלות ערב נהדרות אותן ניתן לשלב לצד אביזרים משלימים שונים, כמו תכשיטים, מטפחות ועוד.

קולקציות חדשות עם בוא האביב

עכשיו, כשאנחנו רגע אחרי החורף, ובפתחו של האביב, מציעה לנו קולקציית אביב 2014 מגוון נהדר של פרטי לבוש, המתאימים במיוחד לאביב הקצר שלנו. קולקציית האביב החדשה כוללת סריגים דקים משגעים, טוניקות וגם חולצות עם שרוול קצר או בינוני. מכיוון שבמהלך האביב הטמפרטורות עשויות להשתנות מקצה לקצה, חשוב להיות ערוכים ומוכנים לכל מזג אוויר. מצד שני, יש לקחת בחשבון שבאופן כללי הטמפרטורות עולות ונהייה חם יותר. ולכן, הקולקציות החדשות לכבוד בוא האביב מציעות לנו כמה פתרונות, שיעזרו לנו ליהנות בכל מזג אוויר, אך גם מבלי שנסבול מחום. שילוב בין כמה פריטים שונים יכול להיות התשובה למזג אוויר הפכפך, ובמיוחד כשמדובר בפריטים מחמיאים ומיוחדים כל כך.

לבוש של שכבות וצבעים בהירים

קולקציית האביב החדשה מציעה לנו גם צבעים בהירים, אך גם צבעוניות שקשה להתעלם ממנה. העיצובים הם רכים ועדינים יותר והם יכולים להתאים לכל אירוע חשוב בערב. שמלות הערב של האביב יכולות להתאים כמעט לכל עונה, ובתנאי כמובן שמשלבים אותן עם פריטי לבוש נוספים, כמו סריג קל שאפשר ללבוש מעל השמלה או מטפחת צבעונית מיוחדת. את השמלות אפשר ללבוש לאירועים כמו חתונה, בר או בת מצווה או כל אירוע חשוב בשעות הערב. אפשר לנעול נעלי עקב עדינות ואפילו מגף. העובדה שמדובר בעונת מעבר מאפשרת לכל אחת ואחת למצוא את השילוב הנכון המתאים לה וגם להעז יותר. נכון, ישנם עיצובים שנחשבים למקובלים יותר בעוד שאחרים פחות, ובכל זאת, חשוב לזהות את הסגנון האישי ובהתאם לו לחפש את השמלה המתאימה וגם אם היא פחות נחשבת לכזו שבצו האופנה.

בדים איכותיים ונוחות רבה

קולקציית האביב הקרובה מציעה כאמור מגוון של פריטים וגם שמלות ערב נהדרות. איכות הבד והתפירה הם חלק בלתי נפרד מכל שמלה וכמובן גם הנוחות שהיא מציעה. רכות הבדים, התפירה המקצועית שיוצרת שמלה מחמיאה וגם כזו שניתן ליהנות ממנה לאורך שנים, מאפשרות לכל אחת ואחת למצוא את השמלה הנכונה למידותיה, מבנה גופה וגם סגנונה האישי. כדי ליצור את המראה המתאים, ובמיוחד אם מתקשים בכך, מומלץ להיעזר במוכרות במקום (במידה ופונים לחנות השמלות או לחנות הבגדים) וביחד לאתר את השמלה המתאימה ביותר.

 



תגיות המאמר: קולקציית אביב 2014


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144852 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222800 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195514 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181598 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica