חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מרחיקים יונים מהבניין?

מאת: דפנה ראםהדברה02/04/2014831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

או יותר נכון, אי שם. כששמעת אותן בפעם הראשונה. אז איך מרחיקים אותן? רבות דובר וסופר על הזיכרון הניווטי היוצא מן הכלל של היונים. הרי גם אם תיקח את היונה בלי שהיא תראה לאן קילומטרים משם - סמוך עליה. היא תדע לחזור. ולא תמיד עם עלה של זית. למדענים כנראה יקח עוד שנים לגלות איך זה קורה ואיך מנצלים את זה לתועלתנו, אבל עד אז, אנחנו צריכים כנראה למצוא פתרונות אחרים. יש הרבה ללמוד על היונים.

לכל בעיה פתרון משלה. אחרי שגילינו שכל ה"ניסיונות מתקופת סבתא" לא עובדות, שהיום היונים מבינות שהדמות שבמרפסת היא בכלל דחליל, ושהיונה המוצבת שם היא כלל לא אמיתית, ששקיות המים התלויות שם לא באמת מפגע מאיים, אנו מבינים שאנחנו צריכים לנקוט בצעדים קצת יותר רציניים ולהרחיק את היונים לצמיתות מהבית שלנו! ניקח לדוגמא יונים בעליית הגג. הרי ברור שזה המקום האולטימטיבי. מוצל בקיץ, מסוכך ביום ובעיקר המווון מקום להתרבות. במקרה והגיעו לבקר אתכם בגג, נאחל לכם שהגיעו ללא המשפחה. ונהפוך להיות מעשיים במיידי -  ראשית יש לבדוק מהיכן הן נכנסו. הרי סביר להניח שיש פרצה. אולי רעף שבור? אולי פתח איוורור? בכל מקרה, חייב להימצא משהו. את הפרצה הזו יש לחסום. בחנויות רבות מוכרים רשת שקופה המיועדת להרחקת יונים. הרשת עמידה מפני נזקי מזג האויר,היא עמידה ויציבה לאורך שנים רבות אם מתקינים אותה נכון ולשם כך גם דרושה מיומנות. אם כבר דיברנו על רשת, אז נדבר גם על המרפסת. המרפסת שלכם פתוחה מלמעלה? יש לכם קירות במרפסת? היונים מגיעות למרפסת בעיקר בעקבות שארית לחם או פירורים של מאפה, מגלות מקום נפלא ומרגישות מוזמנות להישאר. את המרפסת ברב מקרים סוגרים ברשת. חשוב מאוד להתקין הרשת נכון ויציב מראש כדי שלא נצטרך לחזור על הפעולה אחרי כל רוח או במקרה של התרופפות מעייפות החומר.  ברב המקרים לסגירת המרפסת באופן בטיחותי, מומלץ להשתמש בחברה חיצונית המציעה שירותי סנפלינג מקצועי. קיימות מרפסות מסוימות שנותנות אפשרות להשתמש גם בדרכים אחרות כמו דוקרנים. את הדוקרנים מתקינים על כל אזור בו יונה יכולה לעמוד. הדוקרנים מונעים מהיונה מלנחות על על המרפסת. אך פתרון זה עלול להיות קצת מסוכן במקרה ויש ילדים בבית. טיפול בהרחקת יונים מבניינים עלולה להיות מסוכנת, לכן חובה להיעזר באנשי מקצוע. ובכלל, בכל מקרה של הופעת יונים בביתכם, מומלץ מאוד לטפל בהן באופן מיידי. ובתום המבצע חשוב מאוד לנקות אחר שאריות ביקורן - לשלשת היונים עלולה להיות מסוכנת מאוד ועלולה לגרום למחלות קשות. רצוי לחטא את המקום היטב. בכל מקרה, בין אם תבחר לעשות זאת באופן עצמאי ובין אם תשתמש בחברה חיצונית המיעה שירות זה - דאג להשתמש בדרכים הידידותיות ליונים. קיימים כיום עזרים להרחקת יונים בצורה הומאנית  ללא כל צורך בפגיעה בהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151490 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151176 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151016 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151264 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151117 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151039 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15982 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191746 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181373 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica