חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משקפי ראייה – זה חלק מההיסטוריה

מאת: מאיה שניבריאות העין06/04/20146870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אולם, במציאות של ימנו, הדבר הזה עשוי להשתנות. ניתוחים לצורך הסרת משקפיים בלייזר מתאימים לבני שמונה עשרה ומעלה. ההצלחה הרבה של הניתוחים, מביאה אותנו לקראת תקופה בה בוגר עם משקפיים הרבה פחות נפוץ.

משקפי ראייה- הלחימה של הלייזר:

באמצעות הלייזר ניתן לבצע פעולות מדהימות בתחומי הרפואה. הלייזר נחשב לכלי עוצמתי ורופאי העיניים השכילו להבין שהוא מסוגל לסייע בהסרת המשקפיים. אתם לא צריכים לעבור ניתוח מסובך, התאוששות ארוכה, אשפוז וכדומה. כל שעליכם לעשות הינו להגיע למרפאות המנתחות, לעבור הליך קצר של כחצי שעה ולצאת הביתה. זו המלחמה שהלייזר מנהל מול המשקפיים. בכזו קלות הוא הופך את הסרתן לפעולה שכיחה ומקובלת ביותר.

למה זה כדאי?

משקפי ראייה זה חלק מההיסטוריה. בעולם מתקדם, הרפואה משתכללת והופכת להיות נגישה ביותר לציבור. אתם יכולים ליהנות מזה. שפע של ניסיון בתחום ושפע של מחקרים הוכיחו כי הסרת משקפיים בלייזר היא הליך מקובל ויעיל ביותר. במקום להשקיע שנים רבות בהוצאות הנלוות למשקפי הראייה שלכם, במקום להסתבך עם עדשות המגע, לנהוג אך ורק כשיש משקפיים וכן הלאה, אתם יכולים לעבור ניתוח פשוט ומהיר וליהנות מחופש מוחלט מהמשקפיים שלכם. זאת בלי להיות נתונים לסיכונים גדולים ושכיחים.

וזהממשיך להתקדם

ככל שעובר הזמן, נצבר יותר ניסיון בתחום הסרת משקפיים בלייזר והטכנולוגיות רק משתפרות. יש יכולת טובה יותר להתאים מטופלים לסוג ניתוח, לצפות אצל מי הניתוח יצליח יותר פחות וכך הלאה. היות וההליך כל כך פופולארי, הסרת המשקפיים תמשיך להתקדם. ואתם, מומלץ בחום שתיפרדו מהמשקפיים ותלמדו ליהנות מעולם בלעדיהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרפאת לביא לשיפור הראיה, מומחים בטיפול מחלות קרנית ובהסרת משקפיים בלייזר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה שני

מאת: מאיה שניבריאות העין06/04/146739 צפיות
אם אתם עוד הולכים צמודים למשקפי הראייה שלכם, כדאי לכם לשמוע על האופן בו ניתן להיפטר מהם אחת ולתמיד.

מאת: מאיה שניבריאות העין30/03/147201 צפיות
ניתוח להסרת משקפים בלייזר הולך ונעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים. עדיין ישנם אנשים רבים אשר מתלבטים בקשר לבטיחות של הניתוח.

מאת: מאיה שניבריאות העין30/03/146803 צפיות
אנשים רבים אשר מרכיבים משקפיים בחיי היומיום, בגלל בעיות קוצר ראיה או בעיות ראיה אחרות, היו מעוניינים להיפטר מן המשקפיים.

מאת: מאיה שנירפואה13/02/141206 צפיות
רבים תוהים איך עובד תהליך הסרת משקפיים בלייזר. מאמר זה יפרו אודות תהליך הניתוח צעד אחרי צעד

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151712 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151666 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica