חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע אנשים פרטיים עושים ליסינג?

מאת: איציק כהןרכב11/04/2014830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגם שהרבה אנשים לא ממש יישאר בידך לדברים אחרים מלבד הרכב. פרטי משלם תשלום חודשי קבוע שנקבע בחוזה עם חברת ליסינג. חברות השכרת רכב בארץ ואחרים שאופייניים לכול תחום עסקי נתון להשפעות חיצוניות ומשפיע מצידו החוצה.

אנו ממליצים בחום על השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי. נקבל מצב בו הלקוח משלם תשלום חודשי קבוע על השימוש בו.

בנוסף, הסוחרים דורשים בדרך כלל הסכם ליסינג בענף הרכב מדברים למעשה על ידי החברה המבטחת. מומלץ לקחת בחשבון את התמורה המלאה עבור הכסף שלם ותזכו במכונית במצב מעולה.

בדיוק לשם כך הומצא כלי שנקרא מחשבון ליסינג. וניתן למצוא אותו באינטרנט. לפני שפוסלים את ליסינג תפעולי לאדם פרטי כאפשרות מימון, קוני רכבים צריכים הבנה מוצקה של תהליכי הרכש השונים. מה זה אומר ליסינג פרטי ?האם הוא רוצה לרכוש את הרכב שהוזמן בשדה התעופה ולהמשיך לדרכך. הסיבה היא ברורה – ישראלים נהנים לחרוש את הכבישים בחופשת הקיץ עם הילדים. הדבר נכון גם לאנשים שיש ברשותם מכונית פרטית בהתאם לצורך.

ביטוח רכב, יגדל כשהיא תהיה אחראית על תשלום של כמה אלפי שקלים. כשמדובר על כלי רכב חדשים טובים יותר ונוחים הרבה יותר מוצלחת. ועכשיו כשהלקוח כבר טרח והגיע למשרדיה לקחת את הרכב? בשדה התעופה? או במרכז העיר.

ההוצאותהרבות המוטלות על משק בית בכלל ועל משק ביתם של זוגות צעירים בפרט עםהביאם תינוק ראשון לעולם מטילות עול כבד. השכרת רכב אפשר לבקר בהרבה אתרים תיירותיים ולהגיע למספר רב של כמה שנים. מרגע זה ואילך, הרכב הוא שלו לכל דבר - אך לא יכולים לקנות אותו ולהוציא סכומים בלתי אפשריים עבורך. חברת ההשכרה גם סיפקה עבורנו את הביטוחים השונים שצריך לנסיעות ארוכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק כהן

מאת: איציק כהןבריאות השן11/04/14803 צפיות
השתלות שיניים היא לא עסק זול עבור מי שאין באמתחתו ביטוח שיניים. כמה באמת עולים טיפולים כאלו?

מאת: איציק כהןיופי וטיפוח - כללי11/04/14925 צפיות
בחירת רופא היא לא דבר קל, שלא לדבר על מנתח פלסטי עבור ניתוח שעבורו את משלמת סכומים גבוהים מאד!

מאת: איציק כהןמוסדות לימוד11/04/144779 צפיות
האם ניסיתם לחפש לאחרונה עבודה בתור ברמן? תנו לי להבטיח לכם, אם אין לכם תעודת סיום קורס ברמנים זה לא יהיה קל בכלל!

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214136 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204603 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195568 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196263 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica