חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ חדר אמבטיה ומקלחת, כמה חשוב קבלן בעל ניסיון וידע בתחום

מאת: שלומי פארשיפוצים23/04/2014638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ חדר אמבטיה ומקלחת כמה חשוב קבלן בעל ניסיון וידע בתחום:

בחדר האמבטיה יש תנאים ייחודיים אשר גורמים לו להיות רגיש יותר משאר הבית לעובש, התקלפות של הצבע מהקירות, נזילות ושאר בעיות. בחדר האמבטיה מצטברת לחות רבה, לרוב עומדים בו מים על הרצפה למשך זמן רב ואין בו חלונות גדולים ופתוחים לרווחה כמו בחלקים אחרים בבית. כל אלו הם נתונים שיכולים לגרום לחדר האמבטיה להתבלות מהר יותר מחדרים אחרים.

בגלל נתונים אלו, אם אתם זקוקים לשיפוץ בחדר האמבטיה חשוב מאוד לבחור קבלן שיפוצים שמתמחה בשיפוץ חדרי אמבטיה ושיודע להשתמש בחומרים ובכלים המתאימים.

בעל מקצוע מנוסה ואיכותי יכול גם לגרום לאמבטיה ולחדר הרחצה כולו להיראות כמו חדשים בסיום השיפוץ, וגם למנוע מכם את הצורך לבצע שיפוצים נוספים לטווח הרחוק.

בגלל הרגישות הרבה של חדר האמבטיה ככל שהעבודה הנוכחית תהיה איכותית יותר, כך הדבר יחסוך לכם כאב ראש וכסף גם בעתיד, משום ששיפוץ חדר אמבטיה איכותי במיוחד יחזיק יותר זמן.

האיזון בין הרצפות, למשל, הוא קריטי בחדר האמבטיה יותר מאשר בכל חדר אחר, משום שרצפת חדר האמבטיה מתמלאת מים על בסיס יומיומי. אם האריחים אינם צמודים האחד לשני, הדבר עלול לגרום לחלחול קבוע ומתמשך של מים לבסיס הרצפה, מה שיפגע בה לטווח הארוך. כמו כן, אם ישנו חוסר איזון ברצפה, כך שהמים אינם מתנקזים כראוי, הדבר בולט ומפריע מאוד בכל פעם שעליכם לנגב את המים מהרצפה.

בעיות מסוג זה יש עוד רבות, אך אתם צריכים לחשוב על הפתרון שלהן. לשם כך, כדאי לכם לבדוק עם בעל המקצוע האם יש לו מומחיות מיוחדת בעבודה עם חדרי רחצה ואמבטיה, כדי שתהיו בטוחים שהוא ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולמנוע עגמת נפש בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת השיפוצים פאר היצירה עוסקת בכל סוגי השיפוצים מבפנים ומבחוץ וברשותה ניסיון וותק של כשלושים שנה במקצוע.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי פאר

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232632 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica