חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מים איך בוחרים נכון ?

מאת: אבי סופרקניות 11/05/2014833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר מים מהו ? בר מים הוא קודם מתקן מים שצריך לעמוד בתקינה וסטנדרט לשיפור איכות המים והטעם של המים המסופקים לנו על ידי התשתית הציבורית. חשוב מאוד לבדוק איזה מערכת טהור/סינון מים מסופקת או משולבת בבר המים שמציעים לנו, יתכנו ברי מים זהים המשווקים ע"י חברות שונות בהבדל אחד מערכת הסינון וטיהור המים. חשוב להדגיש שיכולים להיות פערי מחירים משמעותיים כתוצאה מהבדלים בסוג מערכת הטיהור והסינון. איכות המערכת באה לידי ביטוי באיכות המים שנקבל, וגם בעליות התחזוקה ותפוקה, כל כמה זמן מחליפים פילטרים ומה התפוקה בכוסות שאנו מקבלים עד להחלפה. שימושיות ותפעול הזמינות המידית של מים חמים וקרים במתקן אחד מספקת נוחות שימוש שלא היתה קיימת בעבר, אין צורך להמתין שהמים ירתחו להכנת כוס שתייה חמה, כמו גם הנוחות מידיות של מזיגת מים קרים וצוננים ללא צורך בקירור בקבוקים במקרר. חשוב לבדוק לשאול לגבי הנתונים של המיני בר לגבי טמפרטורות המים (חמים/קרים), תכניות לחיסכון בחשמל וקלות התפעול של אותן תכניות. נוחות שימוש יכולה להיות גם האפשרות למילויי בקבוקים וכדי מים. רוב המכשירי מיני בר מתואמים לכוסות, לכן אם הדבר חשוב לכם בדקו שאכן למיני בר פתח מילויימתואם למתקני מים גבוהים כמו בקבוקים וכדי מים. ברי מים סוגים ישנם מספר שוגי ברי מים בר מים ריצפתי - בר מים העומד על הרצפה יכול להתאים למקומות שאין שייש בנמצא כמו בתי עסק ואו מרתפים בבתים פרטיים יתרון למתקן מים בר רצפתי שניתן להוסף לו מקרר תחתון קטן מאוד שימושי לבתי עסק. מיני בר מים - כאן המדובר בברי מים שבד"כ נמצאים על השייש במטבח או בעסק שההבדל העיקרי מבר מים רצפתי הוא הגודל. בקבוצת המיני ברים מים נוכל למצא מגוון רחב של מוצרים הנבדלים בגודל, צורה ועיצוב מעבר למערכות הסינון שיברנו עלהם קודם. הדבר מאפשר לנו להתאים את מתקן מים למרחב בו הוא אמור להיות. מה עוד במיני בר? כיום קיימים מבחר ברי מים סודה הכוללים גם ברז סודה בנוסף לברז מים חמים וקרים, תוספת ההופכת את בר המים גם למכשיר סודה לכל דבר ועניין. הכי חשוב - אחריות שרות ותחזוקה חובה לבדוק מי מוכר לכם את בר המים. בשוק כיום יש המון חברות ועסקים למכירת מיני ברים רובם ככולם לא מספקות את האחריות ושרותי התחזוקה אלא צד ג' מטעמם. חשוב שמי שמוכר לכם יהיה מעבדה מוכרת ומוסמכת שנותנת גם את האחריות וגם את שירותי התחזוקה למתקני מים ומיני ברים.

 



תגיות המאמר: מתקני מים, בר מים, ברי מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי סופר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213729 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205184 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186793 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica