חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות קריקטורה לחתונה: אטרקציה לכל דבר ועניין

מאת: מיכאל רומנסקיחתונות15/05/2014797 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

תכנון אירוע מצריך מחשבה עמוקה על הפרטים הקטנים. סוגיה משמעותית ביותר היא ההזמנות, שיישלחו לכל מי שמיועד להגיע לאירוע, ויכללו מידע מהותי על החתן והכלה, מקום האירוע, השעה ושאר היבטים חשובים של האירוע. כל זוג, בהמשך לכך, מעניק תשומת לב לעיצובה של ההזמנה שחייבת להיות נעימה לעין, רומנטית, וכן – גם מיוחדת. וכאן בדיוק הקריקטורות נכנסות לתמונה.

המסע לעבר ההזמנה החד פעמית

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים הבינו שעם כל הכבוד למקומו של העיצוב הגרפי, לתמונות או לדימויים הויזואליים, הזמנת קריקטורה לחתונה היא שיכולה לעשות את ההבדל. הזמנה שכזו חייבת להיות יצירתית, והיא כוללת בתוכה ערך מוסף, שלא קיים לרוב בהזמנות הסטנדרטיות יותר: כך, למשל, האפשרות לבחור בקריקטורה משעשעת של בני הזוג, שתתאים לאלה שרוצים ליצור אווירה קלילה ושמחה כבר בשלב הראשוני הזה.

הזמנות מבוססות קריקטורה יהיו גם אטרקטיביות יותר עבור אלה שמקבלים אותן לקראת האירוע. הנטייה של רבים מאיתנו היא לאחסן הזמנות במעמקי המגירה, לאחר התבוננות ראשונית עליהן, מה שלא עושה עימן חסד – מאמצים רבים הושמו הרי בהפקתן. הזמנות המכילות קריקטורה, לעומת זאת, נתפסות כיצירות אומנות לכל דבר ועניין. פעמים רבות, הן יושמו כשלאחר כבוד במקום מרכזי בבית, ויקבלו את הכבוד הראוי להן. הדבר יתרום לזכירות של האירוע, ויגביר את חשיבותו בעיני אלה שהוזמנו לקחת בו חלק.

אז איך מתחילים?

הזמנות קריקטורה לחתונה, וזו נקודה חשובה נוספת, חייבות להיעשות במלוא המקצועיות. מעבר ליתרונות ההזמנות שתוארו מעלה, הזמנה שבה הציור נראה מרושל או לא אסתטי, עלולה להיתפס באופן שלילי על ידי המוזמנים, מה שמוריד את קרנו של האירוע כולו. זו גם הסיבה שחשוב לבדוק את המוניטין והניסיון של הגורם שעומד מאחורי הקריקטורה, וחשוב לא פחות – לבחון דוגמאות להזמנות קודמות שהיה אחראי להן. לאחר מספר דוגמאות, כבר ניתן ללמוד רבות על הסגנון והכישרון של הקריקטוריסט.

השלב המרכזי הבא הוא תכנון ההזמנה הלכה למעשה, וזאת בהתאם לשאיפה העיצובית של בני הזוג, לאווירה שהם רוצים ליצור או למאפיינים של קהל היעד. כל קריקטורה מתחילה בתיאום ציפיות בין שני הצדדים של התהליך, במטרה ליצור את ההזמנה האסתטית ביותר, וזו המתאימה כמו כפפה ליד לרצונות של הזוג המאושר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144851 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144889 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica