חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מים עם סודה – הזכייה הגדולה של חברת שטראוס מים

מאת: מיכאל רומנסקיצרכנות15/05/2014989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

עשרות אלפי צרכנים ישראלים מחכים מדי שנה לתוצאות התחרות הגדולה של פרס מוצר השנה, ובצדק. המוצרים אשר מקבלים את התקן הם מוצרי איכות אמיתיים, מוצרים אשר קהל הצרכנים בכבודו ובעצמו בדק ואישר כי הם תואמים את התיאור, ועונים על הצרכים.

בשוק החופשי המונע משיווק אגרסיבי ופרסומות שלוחות כל רסן, ישנו צמא אמיתי למבחן מציאות, בדיקה חסרת פניות אשר משקפת איכות אמיתית, ובוחנת ללא פשרות את מוצרים המציפים את השוק מדי שנה. קהל הצרכנים הישראלי, כמו הקהל הבינלאומי, למד לזהות תו תקן זה, של מוצר השנה, כתו תקן לאיכות, ומוצר שזוכה בו הוא מוצר שכדאי לרכוש.

במילים אחרות, זכייה של מוצר באחת או יותר מקטגוריות "מוצר השנה" מהווה תקדים שלא ניתן לערער עליו לשיווק מאסיבי של המוצר המוצלח, שכן התנאים בשלים והציבור דורש את המוצר. אין ספק כי פתרונות אמיתיים נולדים מצורך אמיתי, ומבחן התוצאה הראה כי השדרוג הייחודי של המוצר המוכר בתור בר מים תמי 4 לכדי המוצר החדש וזוכה הפרס היוקרתי נובע מהדרישה של השוק.

המוצר הזוכה: קווים לדמותו

במדינה שזכתה לקיץ ארוך וחם במיוחד, ובה הצורך במים הולך וגובר, חברה אחת יצרה מכשיר איכותי במיוחד, מכשיר מתקדם ונוח לשימוש, מכשיר שעונה על צורך אמיתי. המוצר חסר התקדים מגיע עם עיצוב חדשני ואלגנטי שקיבל שבחים רבים, מנגנון קל לתפעול ועמיד במיוחד, נוחות שימוש מרבית ותוצר סופי איכותי.

תמי 4 באבל בר, הזוכה המאושר והמוצר המבוקש ביותר בשוק ברי המים בישראל, הינו מוצר ייחודי שנותן מענה משולש לצורך שלנו במים – מים קרים בלחיצת כפתור, מים חמים להכנת קפה, תה או לבישול, והטוויסט שעשה את ההבדל והפך אותו לזוכה בקטגוריה שבה הוא התחרה – האפשרות להוציא כוס שתייה סודה, מים מוגזים, בלחיצת כפתור.

הצרכן הישראלי יודע להתפנק, ואוהב איכות כשהוא מזהה אותה. הוא אוהב שימוש נוח ופשוט, תפעול קל, ותחזוקה נוחה ולא תובענית. אנו, הצרכנים הישראלים, הצבענו, וזיהינו מוצר שעונה לנו על צורך ברור. מים טובים הם לא דבר שיש לזלזל בו, וכשיש הזדמנות לקבל מוצר שמגיע במחיר נוח, עונה על כמה צרכים בו זמנית, ומעוצב באופן כה אטרקטיבי, אין פלא שאנו מצביעים בשבילו כמוצר השנה.

על תהליך בחירת מוצר השנה

מדי שנה נבחרים מוצרים שונים בקטגוריות שונות למוצר השנה, וזוכים להתפרסם עם התג היוקרתי – "מוצר השנה". התג מזוהה עם איכות, בעיקר בזכות תהליך התחרות ההוגנת שמאחורי הקלעים, והעובדה כי מוצר אשר נבחר הוא באמת מוצר איכותי, ולא מוצר שזכה לשבחים מתומחרים בצורת פרסומות.

נמאס לקהל הישראלי ללכת שבי אחרי פרסומות, והידיעה כי ישנו תהליך נטול פניות אשר מוצא את המוצרים האיכותיים באמת היא רעיון שקוסם לקהל הצרכנים הישראלי, שלא מוכן להיות פרייר של אף חברה. התהליך מתחיל בכך שהמוצרים עומדים לביקורת נוקבת של וועדה המורכבת מראשי התעשייה וממומחים שונים.

מוצר שעובר את הסינון הראשוני מגיע לסקר חיצוני שמבוצע בנפרד, בו המוצר נבחן בידי צרכנים. צרכנים אלו ממלאים שאלונים והמוצר מדורג בשלוש קטגוריות עיקריות, עם תתי קטגוריות וסעיפים שונים בכדי להגיע לדירוג הולם. תמי 4 באבל בר זכה ברוב קולות, ולקח את התחרות המורכבת בעיקר מסעיפי החדשנות, האטרקטיביות ושביעות הרצון של הקהל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148401 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214253 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204391 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205291 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica