חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בצפון הירוק של המדינה

מאת: מיכאל רומנסקיאטרקציות01/06/2014794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלק הצפוני והירוק של מדינת ישראל מציג כרטיס ביקור מרשים במיוחד שכולל מגוון אטרקציות  חיי טבע, מרחבי דשא מוריקים, קיבוצים, יישובים, מסלולי טיולים והרשימה עוד ארוכה.

אטרקציות בגליל מערבי

אטרקציות בצפון כוללות את הצד הצפון מערבי של המדינה שנקרא הגליל המערבי. חלק זה מתחיל מראש הנקרה ומסתיים בבקעה של בית נטופה בחלקו הדרומי של הגליל התחתון. אזור זה כולל הרים, עמקים וחוף ים. החי והצומח המאפיינים אזור זה הם חזירי בר, ציפורים וחורש ים תיכוני. האזור מפותח מאוד וכל אחד שמגיע אליו לטיול או נופש מהנה ישמח לשמוע שיש בו מקומות בילוי רבים, אטרקציות ספורטיביות שכוללות טיולי אופניים, טרקטורונים ואפשרויות אתגריות יותר למכורי האדרנלין. בנוסף, יש בו אפשרויות לינה מגוונות, כמו למשל לינה כפרית מיוחדת ומהנה, אטרקציות רבות למשפחות ואפשרויות רבות לכל חברה שמעוניינת להוציא את העובדים והמנהלים שלה ליום גיבוש דינאמי ומעניין.

אטרקציות בגליל עליון

רשימת אטרקציות בצפון כוללת פעילויות רבות באזור הגליל העליון. חלק זה של המדינה הוא אזור תיירותי פופולארי שמאגד מסלולי טיולים רבים באזור נחל כזיב וגעתון, מסלולי אופניים, חוות סוסים, ערים עתיקות, שיט נחלים ועוד. יש בו מסעדות אותנטיות גליליות, בתי קפה, מסעדות בשר, פאבים, אפשרות של השתתפות בשירה בציבור, מועדונים, הופעות והרשימה עוד ארוכה. הגליל העליון מאפשר לכל אחד ליהנות משלל אטרקציות בצפון בהתאם להרכב איתו הוא מגיע, הגילאים השונים וההעדפות.

כנרת ורמת הגולן

רבים בוחרים ליהנות מקמפינג, נופש בבית מלון, לינה באכסניה, שהות בצימר בצפון או בית הארחה בקיבוץ שממוקמים סביב הכנרת. רמת הגולן ערוכה לקלוט מדי שנה כמויות ענק של ישראלים מערים שונות בישראל וכן תיירים שבאים להתפעל מיופייה של הרמה. טיולי טרקטורונים, מסעדות רבות ופאבים, טיולי אופניים, פעילויות של ספורט ימי ואתגרי, טיולי ריינג'ר, ביקור בחוות סוסים ומשחקי פיינטבול הם רק חלק קטן מהאטרקציות המוצעות באזור זה.

לסיכום, אטרקציות בצפון כוללות כמעט כל פעילות מהנה שעולה על הדעת. כעת, כל שנותר כעת הוא להחליט מהי האטרקציה המתאימה ביותר, לארוז ולהתחיל ליהנות.

 



תגיות המאמר: אטרקציות בצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144851 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144889 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171451 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica