חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני אופניים - מגוון סוגים, יתרונות וחסרונות

מאת: Shiraרכב17/06/20141247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטרה של מתקני אופניים היא לעזור לרוכבים להעביר ולשנע את הכלי ממקום למקום באופן בטוח, מהיר ויעיל. כיום הדרך היחידה לרכב על אופניים בטבע או הרחק ממקום המגורים היא באמצעות שימוש במתקנים ייעודיים. מתקנים אלו כוללים מלבד נגררים גם מנשאים המותאמים לדרישות הלקוחות ולנתוני הרכבים הפרטיים.

השימוש במתקני אופניים נפוץ למטרות פנאי וגם בתור אמצעי תחבורה אלטרנטיבי. באמצעות השקעה חד פעמית במתקן איכותי ניתן להבטיח נשיאה בטוחה של מגוון דגמי אופניים. מעבר לכך, קיימים סוגים שונים של מתקנים ולכן כל לקוח יכול למצוא את המוצר המתאים עבורו.

תא מטען, מנשאי גג ונגררים

אלו שלושת הסוגים הבולטים ביותר המתאימים עבור רוכבי אופניים:

א. מנשאי תא – מנשאים אלו הם הפשוטים והנפוצים ביותר, על אף העובדה שהם דורשים רכישה של לוחית רישוי נוספת היות והם מסתירים את הלוחית המקורית. היתרון שלהם הוא מחיר נמוך וקל להרכיב אותם, אך חסרונם הוא נזק למרכב והדרישה הבטיחותית לתוספת של אורות. בנוסף, קיימת סכנה של התנתקות וישנה מגבלת משקל ברוב הרכבים הפרטיים.

ב. מנשאי גג – אלו מנשאים המותקנים על בסיסי חיבורי הגגון הרגיל. הם נחשבים בטוחים יותר ממנשאי התא, אינם פוגמים בראות של הנהג את הכביש וניתן לרכוש אותם במחיר משתלם. החסרונות שלהם הם פגיעה בצריכת הדלק של הרכב הפרטי ודרישה לפירוק בחלק מהחניונים.

ג. וו-תפוח גרירה – אלו נגררים עם יתרונות של בטיחות אופטימאלית, כושר נשיאה גבוה מהרגיל ויכולת פירוק והרכבה קלה ומהירה. החסרון שלהם הוא מחיר גבוה ביחס לשאר האלטרנטיבות, הם דורשים רישיון וקשה לאחסן אותם בנפרד מהאופניים. עם זאת, הם מומלצים למי שיוצא לטיולי רכיבה לעיתים קרובות ובמרחקים גדולים.

המאמר נכתב באיבות פורטל טיסות זולות לכל העולם

 



תגיות המאמר: מתקני אופניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shira

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/172260 צפיות
לשדרג את מקום מגוריך או מקום עבודתך יכול להיות שינוי מרענן אך תקופת המעבר היא תמיד לא נעימה. יש צורך לקפל הכול ולהיפרד מהמקום הישן וכל המקום רובץ בבלגן

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/171666 צפיות
שירותי הובלות נדרשים על ידי אנשים רבים ברחבי המדינה לסיבות שונות. בדרך כלל מדובר בהובלות של רהיטים ממקום הקנייה עד לבית הלקוח, הובלה של מוצרי מזון מהמפעל לחנויות ולסופר מרקטים, הובלות של ציוד דירה שלם כשעוברים דירה והובלות סטודנטים

מאת: Shiraשיפוצים22/06/173865 צפיות
הרהיטים העיקריים שמחייבים התאמה של ידיות קשורים לתחום האחסון. אפשר לראות שילוב של מוצרי פרזול מן הסוג הזה בארונות, שידות, שולחנות עם מגירות ועוד

מאת: Shiraתעשייה22/06/172803 צפיות
כספות לבנקים הם מהכספות המפורסמות ביותר. מי לא ראה סרטי שוד נועזים בהם צוות שודדים מיומן מגיע לבנק הומה באדם, מוציא כמה אקדחים, יורה באוויר ולוקח את כך הכסף גם מהלקוחות וגם מהבנק

מאת: Shiraרפואה21/06/172575 צפיות
פונדקאות הינה אחד מהנושאים המדוברים ביותר כיום בעולם ובישראל. מדובר בתהליך בו אם פונדקאית נושאת ברחמה עובר שנוצר למעשה מביצית וזרע של זוג הורים אחרים שאין ביכולתם להביא ילד לעולם בעצמם בשל סיבוכים רפואיים כאלה ואחרים. ניתן לבצע את התהליך בישראל או מחוצה לה.

מאת: Shiraעיצוב פנים06/08/152499 צפיות
עולם המקלחונים המעוצבים מתפתח בקצב מהיר, בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לשוק חידושים מעניינים בתחום וגם רשימת הטרנדים המהווה חלק מעולם זה הולכת ומתארכת. כך שכל מי שתר אחר מקלחונים מעוצבים, מאוד חשוב ומומלץ שידאג וייחשף לכמה שיותר אפשרויות, אשר תאפשרנה לו לקבל את התמונה המלאה אשר תאפשר לכם בסופו של דבר לבצע את הבחירה הנכונה.

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152235 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica