חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד למסעדות להתחלת העסק

מאת: אריה גרניהול17/06/20144233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוף סוף זה קורה – החלום להקמת מסעדה משלך קורם עור וגידים ויוצא אל הפועל. עכשיו רק נשאר לקנות את הציוד המתאים, וכאן מתחילות התלבטויות לא קלות. איזה סוג ציוד קיים? איך אפשר קבל לכך מימון? וממי בכלל רוכשים ציוד כזה? הכל במאמר שלפניכם.

סוגים שונים של ציוד למסעדות

ציוד למסעדה מכיל סוגים רבים וטובים של מכשירים, כגון: מכונות קרח, מכונות ברד ואייס קפה, מכונות שתייה, מכונות סחיטה, מכונות אספרסו, מכונות גלידה ויוגורט, קוצצי ירקות, מעבדי מזון, מקפיאי תצוגה, מכשירי קרפ, מכשיר ופל בלגי, טוסטרים, פורסות, תנורים לפיצות, סלטיות, מכונות פופקורן, מכונות נקניקיות, מכונות סוכר, ועוד סוגים רבים וטובים של מכשירים. מה כל אחד ואחד צריך טמון בשתי שאלות: מה סוג העסק בו הינך מעוניין, ואיזה ציוד נוסף יכול להוסיף לו נגיעה קטנה של מעבר לרגיל.

ממי רוכשים את הציוד?

ציוד למסעדות ניתן לרכוש אצל חברות רבות שמתמחות בכך. לחברות רבות קיימים אולם תצוגה גדול עם מבחר גדול של כל הציוד הקיים. קיימות לא מעט חברות המתמחות בציוד לעסקים, כשלכל אחת ישנו מאפייני שירות ואחריות שונים, וכל אחת מציעה דבר מה שונה וייחודי.

למי שמעוניין להתחיל בעלויות נמוכות יותר, ניתן לעתים למצוא מציאות רבות ולא יקרות באתרי יד 2 ודומיו, המפרסם גם ציוד למסעדות מיד שנייה.

כל שנותר לכם לעשות הוא להכנס לאחד מהאתרים המתמחים בפרסום מוצרים יד שנייה או לכתוב את מילות החיפוש לציוד בו אתם מעוניינים באינטרנט, לבחור את סוג הציוד שאתם רוצים, ולהתחיל לקבל הצעות מחיר שיאפשרו לכם עשות את הבחירה המושכלת של מאיפה לרכוש את הציוד הטוב ביותר במסגרת הגבולות התקציביים שהצבתם לעצמכם.

האם אפשר לקבל לכך מימון?

ישנם מספר בנקים וקרנות המאפשרים קבלת מימון בנקאי או חוץ בנקאי, אשר נותנים מרווח לנשימה לבעל העסק, זאת באמצעות מספר דרכים: הלוואות, הגדלת מסגרת אשראי ואף משכנתא. באמצעות מקורות המימון הללו, יכול בעל העסק לרכוש ציוד, להתחיל את העסק בראש שקט ומבלי לחץ כלכלי, כשאת ההחזר הוא יבצע מתוך העסק עצמו לכשיתחיל "להתגלגל".

 



תגיות המאמר: ציוד למסעדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריה גר

מאת: אריה גרעסקים - כללי03/09/144185 צפיות
כאשר מדברים על ציוד למסעדה בדרך כלל מדברים על ציוד למטבח הנחשב כיום לאחת מאבני היסוד המרכזיות ביותר בכל עסק בתחום המסעדנות. ציוד למטבח במסעדה הוא בעל השפעה אדירה על איכות המקום, קהל היעד שלו בטווח הרחוק או הקצר ועוד גורמים נוספים ורבים. חשוב לציין כי לא מדובר במשימה פשוטה, על מנת לרכוש ציוד איכותי למטבח במסעדות חשוב להבין כמה דברים הקשורים לאיכות של הציוד. רכישת ציוד מתאים באופן האידיאלי כוללת בירורים ראשוניים טרם פנייה לחברות משווקת ויצרנים נוספים.

מאת: אריה גרריהוט 05/06/144298 צפיות
כדי להבין את ההבדל בין מטבח ביתי ובין מטבח מקצועי, הדבר הנכון ביותר להסתכל על הטבח הביתי מול הטבח המקצועי, והמשימות העומדות בפניהם. טבח ביתי מבשל ומכין ארוחות לבני משפחה בודדים, בעוד טבח מקצועי עושה את אותו דבר עבור עשרות ומאות אנשים בכל יום. טבח ביתי עוסק בהכנת האוכל אחת ליום או מספר ימים, בעוד טבח מקצועי עוסק בהכנת אוכל כל יום, כל היום. טבח ביתי מכין אוכל למטרה של טיפול בבני משפחתו, בעוד טבח מקצועי עושה זאת משיקולי פרנסה, ועליו לעמוד בסטנדרטים גבוהים יותר מבחינת היכולות המקצועיות העומדות לרשות

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201489 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201601 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201618 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201339 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201288 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201152 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201044 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica