חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על בחירת רופאים לטיפולי שיניים

מאת: רוני הכהןבריאות השן30/06/2014759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על בחירת רופאים לטיפולי שיניים

בחירה נכונה של רופאים עבור טיפולי שיניים יכולה להביא לשיפור משמעותי ומיידי באיכות החיים. מלבד העובדה שרופאים אחראיים על טיפול בריאותי ומונעים נזקים בלתי הפיכים, יש משמעות גם ליחס שהם נותנים. רופאי שיניים ברמה גבוהה מקצרים את משך הטיפול ומעניקים ביטחון עבור גברים ונשים מכל הגילאים. השאלה העיקרית היא כיצד בוחרים רופאים מן הסוג הזה ומה כדאי לבדוק.

ראשית, הדרך הטובה ביותר לסנן בין רופאים בכל תחום היא לברר על ההתמחות. רופאי שיניים המתמחים בטיפול אותו נצטרך לעבור תמיד עדיפים על רופאים נטולי הכשרה, הסמכה או ניסיון. שנית, כדאי לקבל המלצות ממטופלים קודמים. אפשר לברר מול חברים ובני משפחה, לקרוא חוות דעת בפורומים באינטרנט ולהגיע לפגישת ייעוץ על מנת לאסוף מידע נוסף.

בחירה לפי סוגי הטיפולים

עוד דרך שיכולה לעזור לקראת בחירה ברופאים היא לבדוק מה הטיפולים המבוצעים במרפאה. רופאי שיניים עובדים בצמוד אל צוות המציע שורה ארוכה של טיפולים שונים. הטיפולים העיקריים והמבוקשים ביותר הם טיפולי חניכיים שמרניים, ניתוחי השתלת תחליף עצם ושחזור רקמות, ניתוחים להשתלת חניכיים והשתלת שיניים לרבות התקנת שתלים דנטלים. המרפאה בה מבצעים את הטיפול צריכה להציע תנאים אופטימאליים ולהפיג את החשש בקרב המטופלים.

לסיכום, בחירה של רופאים היא תהליך פשוט יותר מכפי שנהוג לחשוב אולם רצוי להקפיד על כללי המפתח. אין סיבה לוותר על טיפול מול רופא מקצועי ואדיב. מטופלים רבים חוששים לפני פנייה אל רופאי שיניים וזאת על אף שמדובר בטיפול קריטי. נסו לחסוך מעצמכם את עוגמת הנפש ובדקו אילו רופאים יכולים לספק עבורכם את הטיפול הטוב ביותר. בנוסף, אל תתביישו לבצע השוואה בין הרופאים והמרפאות המתמחות בנושא.

 



תגיות המאמר: רופאי שיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica