חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה ברודוס היא בחירה זולה קרובה ומפנקת מאוד

מאת: עידוטיולים בחו"ל30/06/20141034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ מביא עימו את הרצון העז לברוח מפה לחופשה מפנקת כדי למלא את המצברים המרוקנים וגם כדי לנוח מהחום היוקד. חופשה ברודוס תתאים כמו לזוגות הצעירים וכך גם למשפחות ולקבוצות חברים כי רודוס הוא יעד מאוד אטרקטיבי מהרבה מאוד בחינות עבור התייר הישראלי. חבילות נופש המוצעות על ידי חברות התיירות הישראליות הופכות את החופשות הללו למשהו שכיף לחזור ולעשות שוב ושוב בכל פעם שזקוקים לאתנחתא קלה מהשגרה.

טיסה קצרצרה ואתם במקום נופש מושלם

לא בכל פעם שיוצאים לנפוש צריך לטוס שעות ארוכות על מנת ליהנות באמת מחופשה מפנקת. חופשה ברודוס יכולה להיות מרתקת, מפנקת ומהנה והיא תצריך מכם טיסה קצרצרה. טיסות צ'רטר שיוצאות כמעט מדי שעה משדה התעופה בן גוריון הופכות את האופציה הזו למועדפת ומשך הטיסה הקצר הופך את החופשה ברודוס למתאימה במיוחד עבור הורים לילדים קטנים.

מלונות מפנקים ואוכל נהדר

רודוס הוא אתר תיירותי ענק בעל חופים מרשימים, מסעדות וטברנות לבילויי ערב יותר תוססים ויש בה גם מבחר מלונות בדירוג תיירותי מגוון. במסעדות המקומיות מגישות את הצלעות הכי טעימות בכל יוון, בטברנות של רודוס מופיעים זמרים יווניים ובמועדוני הלילה אפשר לבלות כמעט עד אור הבוקר. המלונות המפנקים של יוון יעטפו אתכם בכל טוב ויגרמו לכם ליהנות מכל רגע של  שהייה בהם. אם בוחרים מלון עם חוף פרטי צמוד גם לא צריך להשכיר רכב אבל אם תרצו יום אחד להתרחק מהמלון ולבלות בחוף מרוחק יותר, השכרת הרכב מוצעת ברודוס במחיר אטרקטיבי לכל כיס.

טיולים בים וביבשה ואם רוצים אז אפשר גם בטן גב

אם ימאס לכם לנפוש במלון וליהנות מהרביצה בבריכה כל היום, תוכלו לצאת להסתובב ברחבי האי. יש בו עתיקות, אתרים היסטוריים וסמטאות מלאי קסם ושלווה מקומית טיפוסית. האנשים המקומיים הידידותיים יהפכו את הסיורים האלה למרתקים ויאפשרו לכם להכיר מקרוב את ההווי המקומי של תושבי המקום. אם תרצו, תוכלו גם להירשם לטיול יום בסירה שבה ייקחו אתכם לטורקיה הסמוכה או לאחד האיים האחרים של יוון.

מחירים אטרקטיביים כאלה אין לשום יעד אחר ביוון

בנוסף לכל היתרונות שכבר ציינו כאן במאמר, חופשה ברודוס מוצעת בדרך כלל גם במחירים מאוד אטרקטיביים שיכולים להתאים לכל כיס. לחופשה ברודוס לא צריך לחסוך שנה שלמה או לפתוח קופת חיסכון, המחירים המשתלמים של חבילות הנופש הופכים את היעד הזה לפופולארי ונגיש ביותר עבור כמעט כל תייר. אז קחו כמה ימי חופש מעבודה וצאו להתפנק ביעד התיירותי הקרוב הזול והמפנק ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141167 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica