חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השיער שלך יבש ופגום? אל דאגה! שיקום שיער איכותי יבריא אותו בחזרה!

מאת: רוברט גולדפלדשיער02/07/2014842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיקום שיער

השיער שלך יבש ופגום? אל דאגה! שיקום שיער איכותי יבריא אותו בחזרה!

שיער יבש ופגום עלול להיות כזה מכל מיני סיבות, לפעמים שיער הופך להיות יבש ופגום עקב נזקי מזג האוויר, למשל נשים החשופות לשמש אשר השיער שלהן נשרף וכך נשבר ומתייבש, שיער אשר עבר הרבה פאן, החלקות שונות, צביעה חוזרת וחמצון- כל אלו עלולים לגרום לשיער להיות יבש ופגום, וכמובן יש כאלו אשר זהו שיערן מלידה, שיער יבש אשר נוטה לפיצול.
אמנם, אל ייאוש, כיום ישנם פתרונות טכנולוגים מתקדמים אשר מאפשר שיקום שיער מן השורש שלו ועד לקצהו בצורה אשר שומרת עליו ומגנה עליו.
אם יש לך שיער פגום ויבש, שיקום שיער איכותי על ידי מעצב שיער בעל ניסיון וותק רב בתחום בהחלט יציל את שיערך וייתן לו מראה בריא, עם נפח ומלא ברק.

בדיוק כמו טיפול פנים משקם כך גם בתחום של שיקום שיער

שיער הוא דבר אשר דורש טיפול ותחזוקה וכך גם התחום של שיקום שיער, שיקום שיער הינו טיפול של שיקום שיער.
שיקום שיער נעשה באמצעות חומרי הזנה מיוחדים לשיער, מסכות שיקום, חפיפה עמוקה אל תוך הקרקפת ועבודה מקצועית ביותר של מעצב השיער, לא פעם שיקום שיער יכלול רכישה שלך של מוצרים אשר ימליץ לך המעצב לשימוש יומיומי אשר ימשיכו ויתחזקו את השיקום שנעשה על ידו.
לאחר טיפול שיקום שיער אצל מעצב השיער תוכלי היישר לראות את התוצאות המרהיבות, שיער רך למגע, מלא ברק, חזק יותר ובריא.

אל תתני לשיער של להתייבש! מספר טיפים לשמירה על השיער לאחר טיפול של שיקום שיער:

· נסי לצבוע את שיערך כמה שפחות ורצוי בצבעים טבעיים ( צבע טבעי לשיער ) , השתדלי לצבוע רק פעם אחת ושאר הפעמים להתמקד רק בצביעת השורשים, אין צורך לעשות צביעה חוזרת אשר תייבש את שיערך ללא סיבה.

· הקפידי למרוח מסכת הזנה לשיער על פי ההוראות לפחות פעם בשבוע, על מנת להעניק לשיערך את הויטמינים להם הוא נזקק.

· אם את יודעת שאת עומדת להיחשף זמן רב בשמש, הקפידי לחבוש כובע אשר יגן על שיערך מפני השמש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוברט עיצוב שיער

מומחה בהחלקת קראטין ותוספות שיער על בסיס טבעי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוברט גולדפלד

מאת: רוברט גולדפלדשיער02/07/14866 צפיות
אם יש משהו מרגש באמת בחייה של אישה, זה ללא כל צל של ספק התסרוקת שלה. יש הרבה נשים שחולמות על ערב מדהים שבו כולם מפנים את מבטם לכיוון אחד, ולכן זה טבעי שכל אחת מהן תרצה להגיע ליום הזה הכי יפה שהיא יכולה. אם גם אתן מתחתנות בקרוב וחושבות על שמלת הכלה שהייתן רוצות ללבוש, כדאי שתדעו שההופעה הכללית שלכן . תסרוקות ערב זה חלק חשוב ביותר שמשפיע על ההופעה החיצונית כולה, ולכן מאוד כדאי לבחור בקפידה לאיפה לפנות ובידיו של מי להפקיד את המשימה החשובה לעיצוב השיער.

מאת: רוברט גולדפלדשיער02/07/14850 צפיות
טכנולוגיית עיצוב השיער הינה בשיא קדמתה, כיום לא משנה איזה סוג שיער יש לך, מה הצבע שלו ומה האורך שלו, את הכל את יכולה לשנות אם אינך מרוצה מהמראה המקורי של שיערך. אם השיער של שחור ואת מעוניינת שיהיה בלונדיני- כך יהיה. יש לך שיער מתולתל ואת מעוניינת שיהיה חלק? כך יהיה. יש לך שיער קצר ואת מעוניינת שיהיה ארוך? כך יהיה! היום כל שיער שאת חולמת שיהיה לך – יכול להיות לך!

מאת: רוברט גולדפלדשיער02/07/14832 צפיות
אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה.

מאת: רוברט גולדפלדשיער02/07/141002 צפיות
מהי החלקה? החלקה היא למעשה הפיכת השיער לחלק וישר במקרה והוא אינו כזה מטבעו. לא מעט נשים נהנות מההתקדמות הטכנולוגית בתחום עיצוב השיער אשר מאפשרת להן לקבל את השיער החלק שתמיד חלמו עליו ומעולם לא היה להן.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197693 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica