חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה אישית לאם ולתינוק

מאת: בתיה כץהריון ולידה02/07/20143960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"בסימן טוב בן בא לנו בימיו יבוא הגואל" כל אחד שהיה נוכח בשעת הברית בודאי שמע את השיר הנ''ל שמלווה את טקסי הבריתות שנעשות לתינוק הרך בהיותו בן 8 ימים, ואם תשאלו ומה עם הבת? מדוע עליה לא נאמר בימיה יבוא הגואל? והתשובה לכך היא מובאת במקורות, על הנשים נאמר בזכות נשים נגאלו ישראל בעבר ובזכותן עתידין ישראל להיגאל.

נסיכים חדשים נחתו בכדור הארץ

כן אז בסימן טוב ובמזל טוב, בת הזוג, האחות או החברה ילדו בן או בת בשעה טובה ומוצלחת, השמחה רבה עד מאד והלב ממש אינו יכול להכיל את האושר הזה של הגעת תינוק חדש לאוויר העולם, יצור מלאכי זעיר עם מבט מלא תום ויושר שהעין לא שבעה מלהתבונן עליו.

אכן, הצטרפותם של תינוק או תינוקת חדשה למשפחה מביאה עימם שמחה רבה והתרגשות עצומה, עלינו הקרובים בין היתר מוטלת החובה והזכות הגדולה לפנק את היולדת ולשמח אותה במתנה אישית. כיום התחום של המתנות ליום הולדת הינו גדול ביותר, ישנן מתנות שימושיות לתינוק כמו: בגדי תינוקות מתוקים, שמיכות, צעצועים, סלקלים, תכשירים לתינוק ועוד רשימה ארוכה של פריטים חמודים שפשוט מתחשק לקנות את כולם אבל החוכמה הגדולה היא לבחור את המתנה המתאימה ביותר.

מתנה אישית לאם ולתינוק

ברוב הפעמים נותנים מתנה שהיא שימושית לתינוק כמו: בגדים, משחקי התפתחות וכדו' אבל חשוב מאד לזכור שלתינוק המקסים הזה יש גם אמא וגם אותה צריך לפנק, אסור לנו לשכוח שהאמא נטלה את החלק הגדול ביותר של הבאת התינוק לעולם היא עברה את תשעת חודשי ההריון ואת תהליך הלידה עצמה. לכן חשוב מאד כאשר באים לבחור מתנה ליולדת יש לחשוב גם על היולדת עצמה, ולהעניק לה מתנה שתהיה שימושית בשבילה וכמובן תפתיע ותשמח אותה.

ישנן לא מעט מתנות שניתן להעניק ליולדת כמו: מוצרי טיפוח או תכשיטים יפים, ניתן גם כן להצטרף כמה חברים יחד ולקנות מתנה משותפת גדולה יותר כמו כורסת הנקה וכו'. מומלץ מאד להיעזר ברשת המקוונת שמציעה מגוון רחב של מתנות ליולדת, ישנם אתרים שאף ישלחו בעבורכם את המתנה על לביתה של בעלת השמחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196065 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196032 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195931 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196055 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196016 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991761 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195790 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204676 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610947 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611130 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611506 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica