חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום הריון

מאת: אליצילום14/07/20141050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הריון ולידה הם מהתהליכים המופלאים בטבע. נשים בחודשי הריונן עוברות תהליכים רבים כשבין השאר הבטן כמובן תופחת עם הבייבי הגדל בה. נשים רבות מרגישות שמנות ומלאות בזמן ההריון ובחודשי ההריון האחרונים שלהן ואילו רבים רואים בכך בדיוק את ההיפך וכי האישה קורנת וזוהרת בחודש האחרון להריונה. סיבות אלו הביאו טרנד חדש בשנים האחרונות לענף הצילום – צילום הריון מקצועי.

מהו צילום הריון?

צילום אישה הרה אפשרי כיום על ידי הסלולארי הזמין כמובן, מצלמות איכותיות שניתן לרכוש במחיר לא יקר ורבים מחזיקים ברשותם וכדומה. ועם זאת, רובת מעדיפות לצלם את החודש האחרון להריונן במסגרת מקצועית עם צלם או צלמת המתמחים בכך ובמסגרת של סטודיו מקצועי לצילום.

צילום הריון כולל התמקדות בגוף האישה בזוויות שונות המבליטות את הבטן התפוחה בעזרת תלבושות מתאימות השומרות על צניעות האישה המצולמת אך גם חושפות את הבטן הנימצאת שבועות בודדים בטרם הלידה.

היכן מצלמים צילומי הריון?

צילום הריון מקובל לצלם בסטודיו לצילום הכולל אביזרים שונים שמוסיפים לחווית הצילום עצמה ולא ישעממו את הצפיה באישה בלבד ללא רקע או איבזור משלים המתאים לתמונה. יש מי שגם מעוניינות להוסיף תמונות בחיק הטבע על שפת הים, בחורשה או באתר מיוחד אחר כדי להוסיף מימד נוסף לאלבום תמונות ההריון.

איך מוצאים צלמי הריון?

כיום הטרנד פורח בכל רחבי הארץ וניתן למצוא צלמים למטרת צילום הריון בקריות, במרכז או בדרום הארץ. מרבית הצלמים והצלמות (שהן הרוב בנישה זו מטעמים מובנים) זמינים לצילום בהתראה של מספר ימים שכן ברשותם סטודיו למטרה זו וזהו תחום העיסוק העיקרי שלהם.

מה מעבר להריון עצמו?

אחד הטרנדים הפופולארים בשנתיים שלוש האחרונות הוא לבצע צילום הריון מקצועי חוד שלפני הלידה, לצלם את האם עם היילוד כחודשיים לאחריו ולהוסיף לאלבום צילום תמונות כשהילד\ה בני שנה. הדבר יוצר רצף צילומים מרגש ומזכרת לשנים רובת לאם וליילוד.

 

אז אם את בחודשי ההריון האחרונים שלך ואת מחפשת אחר מזכרת נפלאה למשפחה לכל החיים כמו גם להצגה ביום הברית\ה, אין ספק כי צילום הריון הוא חובה כיום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172764 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172908 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171775 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica